Gootti.net

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:17
cybershop on kyllä tuttu kauppa.
kerro kun saat jottain.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.08.2012 12:15
Hoo, itselläkin oli jossain vaiheessa tuollainen nahkainen kartioniittipanta, oli ihan hyvä. En kyllä valitettavasti muista, mistä pimeästä puljusta sen oikein kähvelsin... Mutta asiaan. Jossain vaiheessa koruja ei tullut käytettyä, mutta nykysin ainakin kaulakorua tulee vaihdeltua.
Omistan sellaisen Zombie- ketjun, hämähäkin ja nyrkkirautakaulakorun ()
Lisäksi septumlävistys löytyy, eli siinä on normaali rengas ja oikeassa korvassa 10mm venytys, tällä hetkellä siihen on vain piikki ja pimeässä hohtava tähti.

Sormukset olisivat mukavia, mutta olisin varmaan huono käyttämään niitä + siirryn opiskelemaan alalle jossa ne pitäisi riisua useimmiten. Rannekoruja olen harkinnut. Tällä hetkellä ainoa kunnon rannehärpäke, jonka omistan on pimeässä hohtava piikkiranneke, joka on aika symppis n.n
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2012 12:01
Olen ostellut viime viikkoina uusia koruja.

http://www.blackgroup.fi/cat/product_catalog.php?c =251
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 20.08.2012 18:00
Niistä piikkikaulapannoista. Omani taisin ostaa backstreetistä tai cybershopista. Kirppariltakin löysin yhden han hyvälaatusen hintaan 20senttiä. Ei sitte kannata ottaa sellasta missä on semmonen solki, koska se menee poikki sitten siitä kohdalta jos on yhtään huonolaatunen, eli kannattaa ostaa semmonen missä on nepparikiinnitys, helpompi laittaa kaulaan ja ottaa pois.

Rannekoruja pidän oikeassa kädessä. Jäänyt tavaksi, eikä niitä tule otettua pois. Mulla on kuitenkin aika isot kädet, niin melkein piti saatana käydä kooraudasta hakemassa kun ei mistään meinannu löytyä mun käsiin mahtuvia koruja.
Miksi kaikkien muiden pitää olla niin pienijalkaisia ja pienikätisiä. AINA kun kirpparilla on kivat kengät, koko on 37 ja minun koko on 42. Rannekorut on AINA liian pieniä.
Olenko minä jotenkin epämuodostunut, kun jalat ja kädet on isommat kun muilla, mutta silti olen kaikkia vähintään 20cm lyhyempi. No ei se mitään.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 11.01.2013 20:07
Minulla koruja jonkun verran. Esim. tällainen kaulakoru..

• Lähetetty: 12.01.2013 14:34
Etsin tällaisia kaulakoruja..
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2013 01:03

Lainaus: Wormboy

Miksi kaikkien muiden pitää olla niin pienijalkaisia ja pienikätisiä. AINA kun kirpparilla on kivat kengät, koko on 37 ja minun koko on 42. Rannekorut on AINA liian pieniä.Olenko minä jotenkin epämuodostunut, kun jalat ja kädet on isommat kun muilla, mutta silti olen kaikkia vähintään 20cm lyhyempi. No ei se mitään.

onneksi olen säästynyt tuolta ongelmalta!
kun kengän koko on juuri se 37.
ja ranteetkaan ei oo isot.
tosin kaikkea ei voi saada,joten oon vaan 162 cm pitkä.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.01.2013 17:48

Lainaus: Magnolia

Etsin tällaisia kaulakoruja..

Eikös EMPillä ole aika hyvä valikoima tuota sorttia?
  • Lähetetty: 13.01.2013 18:57
Kiitos vinkkista.
  • Lähetetty: 13.01.2013 19:06
Tykkään myös tällaisista koruista..

Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit