Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 14.01.2013 10:03
Lempi koruni.. Korun rengäs 5,5 cm.

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2013 16:01

Lainaus: iPOP

vaan 162 cm pitkä.

~155cm täällä terve.
Mitähän mulle on tapahtunu kun kaikki korut jääny johki hyllyyn. Ei niitä edes muista omistavansa ja se yks sormuskin mikä mulla ennen oli aina on nyt kai hukassa tai jotain. Mutta olen itse tehnyt uusia, joskus jos löydän pihalta luita niin ne lähtee talteen, ne kun pesee hyvin ne luut niin niistä voi tehä ihan nättejä koruja, jotka kyllä aiheuttaa kiljumisreaktion koulu"kavereissa", mutta aivan sama.
  • Lähetetty: 26.04.2013 12:00
Tykkään vintage mustista rintakoruista..

• Lähetetty: 27.04.2013 10:35
Titanic Temptations -koruja
http://www.etsy.com/shop/TitanicTemptations

• Lähetetty: 13.06.2013 16:58

Lainaus: Magnolia

Tykkään vintage mustista rintakoruista..

Tämä rintakoru tuli tänään Belgiasta.. Rintakoru ei ollut musta, vaan harmaanmusta, ja lukko oli rikki. Tämä on kolmas rintakoru netistä, kaikissa oli lukko rikki, vaikka pyysin tarkistamaan lukon.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 13.06.2013 20:21
[jahas juu ei mitään enää, kysymykseeni liittyen olikin täällä jopa aihe. Olimpas tyhmä ]
Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.07.2013 11:22
Pidän päivittäin mieheltä ensimmäisenä jouluna saatua hopeista sydänriipusta ja kihlasormusta aina kun työ antaa myöten.
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:18
Mulla on aina mun Celtti risti ja semmoinen pieni hopea ketju kaulassa. Käsissä pyörii Hikiranneke ja kaks niitti ranneketta. Jos ketjut lasketaan koruiksi niin niitä on aina mukana kolme kappaletta.
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.07.2013 23:26
Vaihtelee vaatteiden mukaan, aika usei ankhi kaulassa, ja joko hikiranneke/niittikoruja ranteissa. Myös eräs sormus on aika usein sormessa.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2013 12:44
Taidan olla siitä kummallinen, että en käytä kovinkaan paljoa koruja. Mulla on muutama kestosuosikki, esimerkiksi puinen riipus, johon on upotettu vihreä kivi (skorpionin horoskooppimerkille kuulemma omiaan, sanoi sen kaupannut täti Säynätsalon torilla).

Kuitenkin useimmiten mun ylläni voi nähdä korvikset. Niitä onkin sitten vaikka minkälaisia. Yleensä suosin melko isoja ja roikkuvia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit