Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:21
Korvikset, ja jotain kaulassa. Sormuksia en käytä, kesäisin sandaaleissa tulee pidettyä varmaskorua! :I
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:39
Minulla on lähes aina:

-Kahdesta neljään korvakorua
-Hopeinen rannekoru
-Kolme sormusta
-Kaulakoru tai kaksi: nämä vaihtelevat, mutta tällä hetkellä käytössä on hopeinen ankh-riipus.

Tarkoitus olisi hankkia ainakin lisää sormuksia ja mahdollisesti joskus lisää reikiä korviin tai muita lävistyksiä.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.05.2007 21:24
vasemmankäden keskarissa lepää se luokkasormus jonka sain vuosia sitte
ja oikeassa kädessä lepää titaani sormus ja pentagrammi sormus.
kaulassa kiikkuu pentagrammi ja vasemmassa ranteessa vielä niittiranneke varsin aktiivisessa käytössä "every single day"
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:19
Päivittäin mul on vasemmas korvas kaheksan millinen plugi tai tunneli, oikeessa kai 2,5mm segmenttirengas ja 2mm hevosenkenkä (en oo varma minkä kokosia on, otin näppituntumal ne) ja kaulassa joko jenkeistä ostamani Deathbeads (tjsp) kaulakoru tai britanniasta ostamani kristalli venetsiaketjun kanssa... :E ja toisinaan sit kun 'prameilen' niin on rottaniittiranneke, 6cm piikkiranneke ja jenkeistä ostettu puna-musta kartioniittiranneke... Niin, ja toisinaan laitan kans chokerin jossa on talutusrengas
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:43
Mulla on aina 5 korvikset (tällä hetkellä vasemmassa kolme rengasta ja oikeassa kaksi tappia), sekä vasemmassa keskisormessa Kalevala korun hopeinen käärmesormus ja oikeassa keskisormessa Edinburghista ostamani siro kelttisormus jossa violetti kivi (sormukset tosin otan aina suihkuun ja yöksi pois). Kaulakoru vaihtelee päivittäin, yleensä lohikäärmekoru tai hopeinen "druidikolmio". Joskus myös pitsinauha on kaulaani sidottuna. Rannekoruja en ole koskaan oppinut käyttämään
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2007 00:30
Harvemmin koruja käytän, paitsi vasemman käden keskisormessa on kohta vuoden päivät ollut isomummilta peritty kultasormus jossa savutopaasi, ja kaulassa aina teräksinen hämähäkki. Jos joskus huvirttaa niin vaihdan kaulaan tuohon sormukseen yhteenkuuluvan ison savutopaasiriipuksen. Muuten ovat lävistyskorut toimineet hyvin koristeina.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.05.2007 00:45

Lainaus: Sharwynn

hopeinen "druidikolmio"

Minäkin omistin sellaisen, mutta se hävisi 2005 Tuskassa kun isosiskoni lainasi sitä. ._.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2007 13:55

Lainaus: Und3ad

oho, mä en nännejäni lävistäis mistään hin... no jaa jos hinnasta sovitaan ni ehkä sitte

Niin...? En minakaan taivastele ihmisten septumeja joka topikissa, vaikka se on ehka rumin yksittainen lavistys mita voi itseensa laittaa.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:40

Lainaus: Piiskansiima

Niin...? En minakaan taivastele ihmisten septumeja joka topikissa, vaikka se on ehka rumin yksittainen lavistys mita voi itseensa laittaa.

en tarkottanu ihan tollai siis mulle on ihan sama mitä muut tekee, mä vaan sanoin että MINÄ en ottaisi nänniläväriä. eikä mul oo mitään niitä vastaan jotka haluu tehdä asioita eri tavalla ku minä (itseasiassa arvostan niitä yksilöitä enemmän)
Kirjoittanut: saidai (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.05.2007 23:57
Mulla ei ole yhtään lävistystä, ei edes korvareikiä. Pienenä oli, sain joskus 4-vuotiaana, mikä oli kyllä vähän liian nuori ikä kun ei oikein kärsivällisyys riittäny niitä hoitamaan ja ne tulehtu. Ne sitten meni umpeen ja ei oo oikein tullu koskaan laitettua uusia. Nykysin ei enää kauheasti edes innosta, korvikset ei jotenkin vaan oo mun juttu. Tykkään tosi paljon kaulakoruista ja kaikista kynsikkäistä ym ranne- ja käsihepeneistä, mutta monesti jää väliin laittamiset kun on kiire tai paljon liikkumista tai hommaa käsille niin tuntuu että korut ois eessä. Jotenkin mua häiritsee tosi paljon kaikki mitkä jotenkin sitoo.

Erityisemmin jos johonkin menee niin tulee sillon enemmän laitettua, kesäsin tulee pidettyä rannekoruja paljon. Sormuksista tykkäisin, mulla oli muutama tosi nätti kuparinen sormus mutta tippui kiloja tossa jonkun aikaa sitten sen verran että nyt on löysiä kaikki :S
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!