Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korut päivittäin?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 07:37
Mulla on joka päivä neljä korvista ja silloin kun jaksan laitan muihinkin eli on 8 korvista. Joku kaulakoru on aika usein ja käsistä löytyy myös jotain.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.05.2007 08:13
Ennen mulla oli sellaset pääkallokorvikset, mutta rei'ät meni umpeen. Aion hommata syksyyn mennessä vielä yhdet rei'ät.. Muuten mulla on pitkässä nauhassa riippuva melko suuri risti kaulassa (jotain rihkamaa) ja käsistä löytyy niittiranneke ja yksi pääkallosormus...
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.05.2007 09:23

Lainaus: Evil Kitty

Ennen mulla oli sellaset pääkallokorvikset, mutta rei'ät meni umpeen.

hui, mul on käyny tasan samalla tavalla paitsi et mul oli vaa yks reikä o_O sit ku hankin myöhemmin taas reiän nii eihän niitä kallokoruja enää tietenkää löytyny
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 11:15
minä en mitään korviini laita, omasta mielestäni haiskahtaa hiukan homolle reiät korvissa, mutta tyylinsä kullakin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:42

Lainaus: nocturnal_chimaira

minä en mitään korviini laita, omasta mielestäni haiskahtaa hiukan homolle reiät korvissa, mutta tyylinsä kullakin

no sinusta nyt varmaan vähän joka asiaa haiskahtaa homolle foobikko.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:47

Lainaus: nocturnal_chimaira

Selvä se, olen siis homokin nyt. Hienoa! Ja noin niinkuin btw, se 'homokorvis' on yks koru oikeessa korvassa. Oon sit varmaan Hard Gay kun mul on kolme korua kaikenkaikkiaan korvissa ?
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:55
hmm, oonko mie sit yberhomo kun mulla on 10 korvista?

Hmm, tosiaan korvakorut ja lävistyskorut on aina paikoillaan, joskus saattaa olla pentagrammi roikkumassa kaulassa, niittihärpäkkäitä (pantoja ja rannekkeita käytän harvemmin, silloin kun viitsii ja tekee mieli)
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2007 17:16

Lainaus: Chrystalis

'homokorvis' on yks koru oikeessa korvassa.

mul on yks korvis vasemmassa (ja juuri tästä syystä vasemmassa )
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.06.2007 17:32
ja miulla kolme vasemmassa ja kaksi oikeassa.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2007 18:11
lävistyskorut korvissa. en osaa käyttää koruja, viihteelle mennessä saatan jotain kaulakorua käyttää, mutten oikein muuten..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit