Gootti.net

Mistä rahat goottivaatteisiin?

Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2007 16:50
äiti maksaa.
Kirjoittanut: MsUnknow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2007 17:21
Isi maksaa

Noeii Sanon mutsille tai faijalle: "hei äijä, saaks mä lainata parikybää? ehk enemmänki? Palautan sulle sit viikkorahoista..." :P
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2007 09:58
Minä en ole ostanut uusia vaatteita sitten kesän. Miksikö?

Koska äiti tai isi ei maksa.

Minä maksan ne ihan itse käymällä töissä ja saamalla palkkaa, ja vaatteita ostan sitten kun on varaa enkä kitise vanhempien jalkojen juuressa.

Uudet vaatteet olisivatkin kiva juttu, mutta nyt ei ole varaa. Ehkä sitten Prahasta.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.11.2007 10:51
Uudet vaatteet... onpa outo käsitys O.O Kertokaa toki mulleki mikä se on? Njoo, oliski kiva, jos vois mennä sanomaan iskälle,et heitätkö parikybää, mut ehei, ei enää. En mä kyllä kakskymppisellä mtn vaatetta saiskaan -.-
Onneksi 4. joulukuuta tulee veronpalautukset, sillon mie aion mennä ja ostaa itselleni kaksi uutta hametta, en tee jostain vanhoista tai mene kirpparille. Onhan noissakin omat puolensa, eipä tuu kovin monella samanlaista vastaan, mut silti on kivempaa saada upouusi ja hieno hame suoraan kaupasta (tai postista).
Jospa ens vuonna olis parempi rahaonni, kun pääsee iteki töihin ja kouluun ja kaikkea. Vielä ku sais halvemman kämpän, niin olis ihanaa.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2007 11:33
nyt taas kamala kaikesta tinkivä säästö päällä, jos saisi hiukan rahaa kasaan joulun alla ja sitten voisi taas laittaa vaatteisiin. eli paljolti säästämällä ja synttäri/joululahja rahoilla mennään
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2007 21:37
Silloin tekee töitä kun vaan sattuu saamaan. Yleensä isoveljen firmassa. Mainoksiakin jaoin, mutta se on niin huonopalkkaista ja työ palkka suhde erittäin huono. Yleensä äiti kyllä maksaa, mutta kaikki hienot vaatteet pitää ostaa ite. Jotain ihan tavallisia mustia farkkuja mutsi yleensä ostaa. Tai sitten puokkiin.
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • • Muokkasi: Antar
  • Lähetetty: 11.12.2007 22:37

Lainaus: Cherise

Ei se itse tekeminenkään niin halpaa ole, kun Eurokangaskin vaan nostaa ja nostaa hintojaan (nyt maksaa saman verran tehdä takki itse kuin ostaa vaikka H&M:ltä)

Totta. Eurokangas on todella kallis kangaskauppa! Joskus sieltä saattaa löytää jotain kakkoslaadun kankaita suht edullisesti (kankaassa jotain pientä värivikaa tms.) ja sitten kun on alennusmyyntejä, niin sitten voi kans saada jotain edullisesti. Mutta muuten se itse tekeminen ei monestikaan ole edullisempaa kuin hömppikseltä tms. kaupasta ostaminen.

Vielä siitä rahahommasta. Penskana kävin koulun ohella töissä, että sain ostaa mitä halusin. Mulla tuli silloin viikkorahaa hurjat 100mk/kk. Nykyään palkasta maksan mitä ostan.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:22
Pappa betalar. Sanon lähteväni Hesaan ja pyydän rahaa, saan bussirahat ja pari kymppiä ehkä siihen lisää, mutten osta kuitenkaan melkein mitään, niin sitä säästyy viikkorahojen kanssa parissa kuukaudessa pari sataa euroa. Tosin ostan uusia vaatteita aika harvoin, kun tykkään enemmän tehdä itse. Tosin iskä maksaa kankaatkin.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:36
Rahat tulevat äidiltä, kirppiksiltä ja muista myymistäni vaatteista. Myös tauluista tulee vähän rahaa joskus. Mutta raha ei riitä koskaan kaikkeen haluamaani Tauluista ei ole tullut nyt pitkään aikaan rahaa joska olen vain jaellut niitä kavereille. Pitäisi nytkin myydä kenkiä taas pois niin saisi uuden takin hommattua
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2008 22:42
aika hassua sinänsä että tämä topiccini sattui kuolleista heräämään juuri samoihin aikoihin kuin minäkin tänne palasin xD (joo oli aika offtopic sori)

nyt oon saanu aika paljon rahaa ja siitä olen suuren osan jo tuhlannutkin *punastuu* new rockeihin ja nahkatakkiin on suurin osa mennyt
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit