Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä rahat goottivaatteisiin?

Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 15:37
ihmettelen vaan että mistä saatte rahat näihin hienoihin vaatteisiin?
joulu/synttärilahjaksi?
kinutte vaan vanhemmilta?
teette töitä?
hyväuskoiselta mummilta?
viikko/kuukausiraha?

mistä saatte rahaa ja mitä mun kannattais kokeilla et saisin rahaa ku olen "tuleva gootti" eli oon gootti muuten paitsi ei oo oikein kamppeita (toisin sanoen olen gootti mutta muut eivät vain voi nähdä sitä)

Ylläpito muokkasi: Otsikko kuntoon.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:01
Nuorena sitä ei ole mahdollista kuin säästää viikkorahoista tai muista lahjarahoista. Näin aikuisena sitten vaan tinkii ruuasta ja muusta sellaisesta että saa vaatteita. Itselläkin on satojen eurojen releet päällä, kun en osaa itsekään tehdä Nytkin olis uudet housut ostoslistalla, ja sormuksia.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2007 16:59

Lainaus: poison

Nuorena sitä ei ole mahdollista kuin säästää viikkorahoista tai muista lahjarahoista. Näin aikuisena sitten vaan tinkii ruuasta ja muusta sellaisesta että saa vaatteita

niin. ja mä oon alottanut kinuamisen että vois saáda goottivaatteita kun en omista sellasia mutta yritän kokonaisuudesta saada mahd. goottimaisen.
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:17

Lainaus: darkAngel

mutta yritän kokonaisuudesta saada mahd. goottimaisen.

Kyllä sitä goottityyliä voi luoda pikkurahallakin
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:20
Teetä jollakin tutulla ompelijalla/joka osaa ommella, halvalla. Tai sitten kierrä kirpiksiä tai yksinkertaisesti säästä. Penskana ite ompelin vaatteeni ja pyysin todella harvoin vanhemmilta mitään. Sitten kun pyysin, sain haluamani,koska vetosin tähän "se sai viime viikolla sen ja sen sai sen ja mä en oo saanu mtn puoleen vuoteen".
Nykyään sitten oonki maksanu ostokseni pirullisella tavalla; opintolainalla (älkää ikinä ottako jos ei oo pakko...).
Niin, ja kannattaa katsoa huuto.netistä, sieltä löytää suht halvalla.
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:28
hip hei sain juuri korotettua viikkorahani viidestä eurost 10 euroon kaksinkertaseks.

Lainaus: raavittu

Teetä jollakin tutulla ompelijalla/joka osaa ommella, halvalla.

sisko on pukuompelija voisin kysyy mut nyt ei kannata ku sil on niin paljon muita töitä
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:40
Jaa-a. Kirppareilta olen melkein koko vaatemallistoni ostanut. Siinähän sitä rahaa säästyy, kun ei tarvitse maksaa paidasta sitä viittäkymppiä ja ylikin että saa semmoisen ubeen k00ttireleen Tosin, en omista (vieläkään) mitään Morticiasta/Backstreetistä/yms ostettua ja hyvin olen pärjännyt.
Teen myös paljon ite, varsinkin kaikki hameet on tulossa varmaan itetehtynä tulevaisuudessa, tulee niin paljon halvemmaksi ja helpommaksi.

Nuorena (nykyäänhän olen kurtistunut 17 vuotias ), kun en saanut kuin kolmekymppiä (30) euroa kuussa joilla piti sitten ostaa kengät, vaatteet, keikat, levyt, hiusvärit jne, niin silloin kihnutettiin ja pyydetiin isältä silloin tällöin rahaa tai jotain vaatetta. Mummolta sai rahaa aina kaksi kertaa vuodessa, mutta itselläni tuo hyväuskoinen mummo -vaihtoehto pisti vihaksi. En vaan pysty ymmärtämään vanhojen ihmisten huijausta >: (

Ja sinä kun olet miesolento, niin pääset astetta halvemmalla. Kahdet kalsarit (mustat ja pääkallokuvioiset), viidet parit mustia tennissukkia, mustat farkut, musta t-paita ja musta pitkähihainen paita. Tosimiehet ei käytä takkia. Saat tulostaa tuon listan jotta voit käyttää sitä ostoslistana.
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:46

Lainaus: Raivonkyynel

hyväuskoinen mummo -vaihtoehto pisti vihaksi. En vaan pysty ymmärtämään vanhojen ihmisten huijausta

haha, se oli lähinnä vitsi

mustat farkut, musta t-paita ja musta pitkähihainen paita.

on noi ja näytän lähinnä blackarilta (siis sellaselta joka vaan sattuu tykkäämään mustista vaatteista, mutta ei mistään goottityylisestä, tai hevarilta)
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • • Muokkasi: Velvet Grey
  • Lähetetty: 30.05.2007 17:49
Minulla on ihan sama tarina kuin Raivonkyyneleellä. Eli suurin osa vaatteistani on kirpputorilöytöjä, joita on sitten mahdollisesti muoksittu. Olen tehnyt aikoinaan pari vaatetta itsekin, mutta ihan jööttikaupasta ostetut on rahoitettu viikkorahalla ja myöhemmin kämppäni vuokralla (siis.. omistan kämpän, josta olen saanut vuokraa).

Goottityylihän on sen puoleen mahtava, ettei mitään varsinaisia pukeutumissääntöjä ole. Alussa voit toki katsoa mallia muilta ja metsästellä kirppikseltä ja muualta samantapaisehkoja vaatteita kuin goottikaupoissa näet. Ja mielikuvitusta peliin, ei kaiken tarvitse olla siitä übergoottikaupasta ostettua. Omasta mielestäni itse koottu tyyli on jännittävämpi kuin sellainen, joka on luotu pelkästään yhdistelemällä valmiina kaupasta kalliilla ostetuista vaatteista.
  • Lähetetty: 30.05.2007 18:01

Ja sinä kun olet miesolento, niin pääset astetta halvemmalla. Kahdet kalsarit (mustat ja pääkallokuvioiset), viidet parit mustia tennissukkia, mustat farkut, musta t-paita ja musta pitkähihainen paita. Tosimiehet ei käytä takkia. Saat tulostaa tuon listan jotta voit käyttää sitä ostoslistana.

Hipheijaa, eikun kauppaan listan kanssa. Olen kyllä vähän eri mieltä siitä, että tosi Äijät ei käytä takkia
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit