Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä rahat goottivaatteisiin?

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 02.08.2009 16:47
Minun tarvitsee ostaa meikkejä noin kaksi kertaa vuodessa, ja niihin menee yhteensä rahaa alle 30E/kerta [kun ostaa useamman tuotteen].
Vaatteitakin tulee ostettua melkeinpä vain silloin kun jotain vanhaa menee rikki, tai näen halvalla jossain jotain kivaa [halvalla, eli noin -50% oikeasta hinnasta]. Olen kamala kitupiikki... tai oikeastaan rahat menevät muuhun.
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2009 17:09

Lainaus: neo_shaman

Minun tarvitsee ostaa meikkejä noin kaksi kertaa vuodessa, ja niihin menee yhteensä rahaa alle 30E/kerta [kun ostaa useamman tuotteen].

Nyyh, kunpa itsekin voisin tyytyä pariin kertaan vuodessa : ( Aina kun meikkejä myyvään kauppaan pääsen, on jotain hankittava ! Ja meikkihyllyillä viettää helposti tunninkin :O
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.08.2009 17:37

Lainaus: Chap

Nyyh, kunpa itsekin voisin tyytyä pariin kertaan vuodessa : ( Aina kun meikkejä myyvään kauppaan pääsen, on jotain hankittava ! Ja meikkihyllyillä viettää helposti tunninkin :O

Pitää priorisoida! Ensin levykauppaan, sitten meikit.
Minä kun pärjään puuterilla, kajalilla, ripsivärillä ja yhdellä luomiväripakkauksella helposti :3 Kyllähän sitä olisi kiva, jos olisi esim erivärisiä rajauskyniä ja luomivärejä, mutta aina on jotain tärkeämpääkin ostettavaa.
  • Lähetetty: 02.08.2009 18:43

Lainaus: neo_shaman

Pitää priorisoida! Ensin levykauppaan, sitten meikit.
Minä kun pärjään puuterilla, kajalilla, ripsivärillä ja yhdellä luomiväripakkauksella helposti :3 Kyllähän sitä olisi kiva, jos olisi esim erivärisiä rajauskyniä ja luomivärejä, mutta aina on jotain tärkeämpääkin ostettavaa.

Nöyh, mulla on sellanen naama kyllä, että kaikki maailman peite- ja meikkivoiteet pitää olla, erilaiset puuterit, poskipunat, silmämeikinalusvoiteet, kajalit ja muut tarvikkeet.. Ja tottakai kalliit siveltimet ! : ( Sitten valitan aina kun ei oo varaa ostaa musiikkia tai mitään muutakaan, kun rahat menee meikkeihin ja vaatteisiin
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2009 22:50
Töitä tekemällähän se raha on hankittava, joskus saan jonkin verran lahjaksikin. Osaisinpa ommella, niin saattaisin päästä hiukan halvemmalla. Kirppiksiä kiertelen ja nettiä koluan. Meikkeihinkin ihan kohtuullinen määrä uppoaa.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.08.2009 23:53
Yritä pihistää tämänhetkisestä kk-rahastani, joskin pääasiassa vaatteet tulee hankittua erikoistapahtumista kertyvällä ylimääräisellä - kun ei tänä kesänä töitä edes saanut. Myönnettäköön, että äitini osallistuu vaateostoksiin, elleivät tuotteet ole hänestä aivan järkyttäviä tai turhia, mutta kai sen ymmärtää, kun hän maksaa muuten 10€ kuussa.
Kirppari olisi varmasti hyvä mahdolisuus, ellei tämäkin kaupunki olisi hieman tyylirajoittnut. Onhan sieltä jotain löytynyt - usein vain liian isoa. Täytyy siis tyytyä etsimään tummia vaatteita mahdollisimman halvalla, vaikka välillä hankinkin sitten yleensä jotakin kalliimpaa yksityiskohtaa. Alennukset ovat aina mahtavia mahdollisuuksia - AINA! Ja asusteisiin tai koruihin voi käyttää hieman enemmän rahaa, koska ne ovat suhteessa usein halvempia ja tuovat mielestäni näyttävyyttä mukaan jonkin verran.
(Tuolla "suhteessa halvempia" tarkoitin siis, että isokin Alchemyn riipus maksaa enintään hieman yli 20€ ja sen kyllä huomaa - kun taas musta lyhythihainen kauluspaita parilla ketjulla ei mielestäni ole 70€ arvoinen siihen verrattuna, kun voi hankkia kympillä samanlaisen ilman niitä ketjuja.)
  • Lähetetty: 03.08.2009 09:05

Lainaus: VariSami

Ja asusteisiin tai koruihin voi käyttää hieman enemmän rahaa, koska ne ovat suhteessa usein halvempia ja tuovat mielestäni näyttävyyttä mukaan jonkin verran.

Toi on muuten NIIN totta. Mulla on liian vähän yleensä asusteita ja koruja, niin ei oikeen asukokonaisuus näytä miltään. Kaikki erilaiset hatut, korut,vyöt, sukkahousut ja käsineet tuo näyttävyyttä muuten yksinkertaisiin asuihin.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2010 16:48

Lainaus: Und3ad

joulu/synttärilahjaksi?
kinutte vaan vanhemmilta?
teette töitä?
hyväuskoiselta mummilta?
viikko/kuukausiraha?

Kaikki paitsi toi mummeli. Ellei se satu antaa lahjaks rahaa.... Nyt ainakin tein töitä 2 viikko ja tarkotuksena olis käyttää ansiot vaalennusaine/värinpoisto hiuksiin, ottaa lävistyksiä toiseen kulmaan 2 kpl ja sitten ostaa tietysti vaatteitaaaaaa Ja mutsi on tähän mennessä ainaki maksanu kaikki, ehkä vielä niinkauan kunnes lapsilisä loppuu ja mä lähen veke!
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 21.07.2010 20:42
Nykyään töitä tekemällä saan ostettua paljon enemmän kaikkea kuin ennen.

Vaikka kyllä mä sossupumminakin sain menemään yli 200e/kk vaatteisiin, meikkeihin ym. sälään.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2010 20:59
Vanhemmat vielä osallistuvat vaateostoksiini rahallisesti. Kuukausirahastakin menee vähän vaatteisiin, asusteisiin ja muuhun sälään. Meikkejä en käytä paljon, joten niitä tarvitsee harvoin ostaa.
Silti tuntuu usein, että rahat on loppu. Se on ehkä hyvä, että siltä tuntuu, kun se rajoittaa osto vimmaani
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit