Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mistä rahat goottivaatteisiin?

Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Bloody Count
  • Lähetetty: 18.02.2009 13:03

Lainaus: Lacy gloom

Minkähän kokoista nahkarotsia olisit vailla? Meillä yksi tuolla nurkissa pyörii tarpeettomana.

Voi että, mahtavaa! Muissa takeissa lukee 54. Laita ihmeessä tarjousta YV:nä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 22:06

Lainaus: Faith Black

Hassua sinänsä, minä tunnen päin vastoin. Arvostan todella paljon, jos joku on nähnyt minut niin tärkeäksi ja arvokkaaksi osaksi elämäänsä, että päätyy ostamaan minulle jotakin kallista, jotain himoitsemaani.

Sama täällä. Leijun vieläkin pilvissä kun ukkoni osti minulle kengät tässä taannoin. Ja hän taas (omien sanojensa mukaan) jäi koukkuun siihen kiitollisuuteeni (on lupa ajatella tuhmasti), ja lupautui ostamaan ensi kuussa minulle uudet. Toisaalta, tähän liittyy myös se, että lahjojen saamisen lisäksi rakastan myös lahjojen antamista itse. Jos minulla vain olisi rahaa, antaisin läheisilleni jatkuvasti lahjoja.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 10:02
Faith Black
Se ongelma on juuri se kun vanhempani tienaavat liian hyvin. Ikävä kyllä ei tarkoita sitä, että saisin heidän rahojaan.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.02.2009 10:37
^ Toi on muuten ihan totta. Eikä oikeesti tarvii edes tienata mitenkään hirveän hyvin - ihan normaali keskipalkka riittää siihen ettei saa tukia.

Mut asiaan, mä maksan vaatteeni töissä olemalla, nyt oon vähän laiskistunut tekemään kaikkea itte kun tekee melkeinpä kokopäivätyötä, duunissa niin kiire ettei enää jaksa tehdä mitään. Aikaisemmin tein 90% itse ja loput oli kirppikseltä + alennusmyynneiltä. Kun opintotuella ja asumistuella ei paljon juhlittu.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2009 13:09
Sossupummeilen tällä hetkellä, joten eipä ole varaa ostaa paljon mitään. Olen mieluummin syömättä hyvää ruokaa ja ostan vaatteita.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.03.2009 15:53
Jatketaanpas vielä tähän - sopii mielestäni aiheeseen.
Paljon käytätte kuukaudessa rahaa vaatteisiin ja meikkeihin ja kenkiin?
Mulla on jotenkin alkanut menemään vähän liikaa, tässä kuussa käytin 200e, viime kuussa 150e tuntuu silti että ei oo mitään vaatetta kaapissa jota vois laittaa päälle..
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 24.03.2009 12:05
No minulla menee rahaa about 0-50 € kuukaudessa vaatteisiin. Aiemmin meni vähemmän koska äiskä osti vaatteet minulle mutta kun nyt olen alkanut ostamaan vaatteita ja muuta sälää itse niin menee tuo 0-50 € euroa. Mutta vähänhän minulla menee rahaa vaikka ostankin vaatteet, maksan puhelimen ja netin itse sekä ostan puolet lukiokirjoista. Opintotuella elän sekä kesätöillä mutta kun olen säästäväinen enkä tuhlaile niin rahat riittävät just hyvin.

Koko budjetti kuussa on noin 50-100 € noiden netti- ja puhelinlaskujen kanssa. Sekä ruuan jota välillä ostan perheelle (jos vaikka vanhemmat ovat unohtaneet ostaa jotain tiettyä niin yleensä se olen minä joka käväisen siellä kaupassa). Ja lukiokirjat sekä vaatteet mukaan myös. Että näin. Hyvin on riittäneet rahat.

Onpahan ainakin valmiuksia tulevaisuuden säästäväiseen elämään.

Ja edit. Kirppareita ravaan läpi. Sieltä ostan vaatteita ja monesti tekeekin UPEITA löytöjä HALVALLA.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 24.03.2009 15:29

Lainaus: blood

Riippu täysin siitä, miten paljon minulla ylipäätään on kuukaudessa rahaa käytössä, sillä järkiään kaikki rahani menee vaatteisiin ja kosmetiikkaan. Yleensä 20-10 e. Tämän kuun budjettini tosin upposi ukkoni synttärilahjaan ja muutamiin sisustusesineisiin.

edit: Aivopieru pääsi näköjään ulos, eikä tekstissä ollut mitään tolkkua.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • • Muokkasi: turmatar
  • Lähetetty: 28.03.2009 10:33
Riippuu käytettävissä olevasta rahamäärästä. Aina tuntuu etten käytä juuri ollenkaan, jos laittaisin puhtaasti arvioimalla niin väittäisin varmaan että n. 50e/kk. Todellisuudessa taas esim. tässä kuussa on mennyt yli 200e. Ja en ole edes ehtinyt pyörähtää kirpparilla kuin kerran, yleensä käyn melkeinpä kerran viikkoon. Pitäisi melkeinpä kirjata erikseen muistiin kaikki tuollaiset ostokset, esim. muutaman euron "pikkujutut" vaan unohtuu niin helposti ja niistäkin tulee kuukauden aikana helposti useampi kymppi. Tietty isommat ostot muistaa. Voisi kyllä iskeä pahemman luokan ahdistus, jos joka kuukausi menisi tuollainen summa...
Kirjoittanut: Chap (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2009 16:39

Lainaus: blood

Tähän on silleen kauheen vaikea vastata, kun en taida ihan kuukausittain tehdä vaate- /meikkihankintoja.. Ehkä nollasta sataan euroa vaikuttaa ihan järkevältä. Kun lähimpään ruokakauppaan on matkaa 10 km, vaatekauppaan (kappAhl, Seppälä etc..) 20 km ja Helsinkiin 50 km, niin ostoksia ei ihan joka kuukausi viitsi tehdä. Helsinkiin maksaa matkat, eikä perus vaatekaupoista saa ihan kaikkea. Tosin meikkejä tulee osteltua, melkein liikaakin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit