Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

irtoripset

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.02.2009 01:15
Tily
Kyllä, pitää kutinsa; olen lahtelainen!
Mutta Kinnunen... koskaan kuullutkaan moisesta. Missä tämä putiikki mahtaa sijaita?
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.02.2009 15:07
Itse ostin punanaamiosta juuri irtoripset ja liiman myös. Olivat oikein hyvät ja kestävät! Eivät edes kalliit. Make Up Storen ripset olen kerran ostanut, mutta menivät heti hajalle.
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tily
  • Lähetetty: 09.02.2009 22:12
Faith Black

Kinnunen on se parturi-kampaamoerikoisliike (vai mikä hiivatti se nyt oli virallisesti..?) joka siis myy kaikkea parturi-kampaaja krääsää. Se on siinä porttikongissa kenkäkauppa Monosen ja Suomalaisen kirjakaupan välissä (aleksanterinkadun varrella..).
Jos yhtään auttoi
  • Lähetetty: 10.02.2009 14:42

Lainaus: Tily

Se on siinä porttikongissa kenkäkauppa Monosen ja Suomalaisen kirjakaupan välissä

Ai se on siellä! Monosella käyn useinkin ja vielä useammin Suomalaisessa, mutta koskaan en ole sattunut poikkeamaan sinne sisäpihalle. Pitääkin käydä siellä heti kun löytyy ylimääräistä ostaa tekoräpsyt!
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.02.2009 15:29
Faith Black

Joo, pakko nyt vielä muistuttaa, että silloin kun niitä siellä näin, niin siitä on PALJON aikaa, joten en lupaa että siellä nytkin niitä on...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.02.2009 19:14

Lainaus: raato

Itse ostin punanaamiosta juuri irtoripset ja liiman myös.

Minunkin ripset tuli juuri tänään postissa... entiset olivatkin kyllä menneet niin kamalaan kuntoon että riemuitsen nyt!
Kun joka päivä noitakin käyttää, saa varjella niitä oikein olantakaa ettei roisku vettä tai vastaavaa niille jotta kestävät pitkään
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2009 15:45

Lainaus: raato

Itse ostin punanaamiosta juuri irtoripset ja liiman myös. Olivat oikein hyvät ja kestävät! Eivät edes kalliit. Make Up Storen ripset olen kerran ostanut, mutta menivät heti hajalle.

Jos ostit Punanaamiosta Grimasin irtoräpsyttimet, niin ne pitäisikin kestää aikas hyvin, koska ovat tarkoitettu 'ammattilaiskäyttöön'. Ainakin itselläni ovat hyvin kestäneet
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 18.02.2009 00:05
Tilasin viime viikolla Punanaamiosta nuo violetit tekoripset strasseilla (+plus pari valkoista naamiota), ja ne tulivat muutamassa päivässä. Ehdin tosin hakemaan paketin Siwasta vasta toissapäivänä (maanantai), enkä ole ehtinyt vielä avaamaan pakettia, olen ollut...estynyt tiettyjen asioiden takia .
Raportoin mitä pikimmiten myöhemmin tänään mitä pidän ripsistä, jahka pääsen takaisin kotiin pakettini luo.

Edit 19.2
Tilaamani ripset vaikuttavat vahvatekoisilta. Värikin on ihan kiva, tosin tahtoisin vielä hieman tummemman violetit ripset. Erityisesti pidän mustasta "rajausnauhasta" ripsien tyvessä, ei tarvitse piirtää itse eyelinerilla ylärajausta.
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.02.2009 13:38
Voi ei tilasin blackgroupista True love nimiset ripset. En tajunnut, että kyseessä on tosi luonnottomatn pitkät nukenripset. Ripset on tosi laadukkaan oloiset , mutta en tiedä kestääkö mun pokka pistää tollasia ainakaan arkena (tai edes juhlana)...vähän tulee sellainen olo kuin pistäisi huulipunaa porsaalle voikohan tollasia ripsiä itse lyhentää vai menevätkö ihan pilalle? kuva löytyy noista täältä http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =96
  • Lähetetty: 20.02.2009 13:53
Momon ostoksista tuli mieleeni, että onko kellään kokemuksia Blackgroupin violeteista irtoripsistä? Ovatko ne yhtä intensiivisen väriset, kuin kuvassa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit