Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

irtoripset

Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.02.2009 14:17
Onpa mukavan näköiset nuo Momon linkittämät ripset, voisipa omaankin pussiin tuollaiset tilailla. :3
Mutta jos niitä lyhentämään lähtee niin kannattaa varata aikaa jos ei halua pilata niitä. Ne eivät ole tasaiset niin en kyllä itse lähtisi säätämään lyhennysten kanssa.

Onko jollain kokemusta näyttääkö irtoripset kovinkin tyhmältä lasien kanssa? Tarkoitan sellaisia suht pitkiä ripsiä, mutten mitään hervottomia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2009 14:31
momo

Älä lähde lyhentelemään irtoripsiä. Muutaman kerran olen nähnyt itse saksitut ripset ja jäljen todellakin huomaa! Rohkeutta, rohkeutta vaan lisää, minun mielestäni nuo olivat ihan kivat perusripset...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:34

Lainaus: Kazune

Onko jollain kokemusta näyttääkö irtoripset kovinkin tyhmältä lasien kanssa? Tarkoitan sellaisia suht pitkiä ripsiä, mutten mitään hervottomia.

Kaipa riippuu laseista. Kyllähän se ehkä vähän huvittavalta näyttää jos ne ripset ottaa lasiin koko ajan kiinni 0.o En omista itse laseja joten hankala sanoa...
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.02.2009 18:44

Lainaus: Kazune

Omat melko perusripset ottavat laseihin kiinni, joten en suosittele.

Seppälässä olisi myyty violetteja irtoripsiä, juuri sen värisiä, kuin haluaisin. Perkkeles, kun menin jo ostamaan nuo Punanaamion...
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2009 00:33
Mä oon ostellut aina välillä seppälästä sellaisia irtoripsiä, jossa on timantit siellä aika juuressa. Tosin itse tykkään leikata joku 3-4mm ripsen alusta pois (siis katkaisen 3-4mm kokonaan sieltä ripsen alusta pois, eli ripsien leveys lyhenee, tulevat enemmän korostamaan silmäkulmaa, en siis ota ripsien pituudesta ollenkaan pois!). Eli siis 'kavennan' ripsien leveyttä - en pituutta mistään kohtaa. Omille silmille sopii mielestäni paremmin niin, koska mulla on muutenkin aika pitkät ripset - ei siis näytä mitenkään tönköltä ja huomaa että tästä ne tekoripset alkaa ja tähän loppuvat. Tosin mä käytän tekoripsiä vaan viikonloppuisin jos on johonkin speciaalinpaan lähdössä.
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.02.2009 08:12

Lainaus: SyllaBoreal

Älä lähde lyhentelemään irtoripsiä. Muutaman kerran olen nähnyt itse saksitut ripset ja jäljen todellakin huomaa! Rohkeutta, rohkeutta vaan lisää, minun mielestäni nuo olivat ihan kivat perusripset...

heh no kai sitä on sitten pakko Puoliso sanoi, että näyttävät ihan kivalta (tosin se sanoo niin ihan kaikkeen=_=). Harjoittelen varmaan eka kotona ja sitten joskus uskaltaudun ihmisten ilmoille. Luulin tosiaan ostavani aika tavalliset ripset, mutta noissa on pituutta lähes 2cm.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 23.02.2009 18:25

Lainaus: momo

Luulin tosiaan ostavani aika tavalliset ripset, mutta noissa on pituutta lähes 2cm.

No jos sinulla on tumma silmämeikki niin eivät näytä liian "muhkeilta" Itse käytän päivittäin suunnilleen tuon pituisia eivätkä ole yhtään pahannäköiset mustan luomivärin kanssa :P Päinvastoin, korostaa silmiä kivasti
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2009 09:48
pitääpä kokeilla. pistivät aika pahasti silmään, kun koitin tavallisella silmämeikillä pistää. Ehkä kyse on kanssa siitä, että ei ole tottunut omaa naamaa tuijottamaan ripsien kera Kiitos vinkistä!
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2009 02:28
Menen heinäkuussa laitattamaan ripsipidennykset Ei sitten tarvitse enää näyttää ilman meikkiä syöpää sairastavalta pojalta, eikä käyttää irtoräpsyttimiä, eikä sitä miljoonaa kerrosta ripsiväriä. Onhan se tosin kallista lystiä, kun joka kk niitä täytyy aina huoltaa. Mutta mitäpä sitä ei kauneuden eteen tekisi..
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 04.06.2009 08:41

Lainaus: BlackBird

laitattamaan ripsipidennykset

Kerro sitten ripsien asennuksen jälkeen, että miltä ne tuntuu ja mitä maksoi. Minuakin periaatteessa kiinnostaisi sellaiset, mutta luulenpa että niiden huoltamiseen saa uppoamaan kasan euroja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit