Gootti.net

Peruukit?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.07.2007 16:59
Onko kellään käytössään peruukkia? Moni taiteilee hiuslisäkkeiden kans, mutta ihan kokonaista peruukkia? Oma hius yltää vaivoin suoristettuna rinnoille ja likaantuu suoristettuna 2 päivässä, kihartuu luonnolliseksi pesussa, joten ajattelin ostaaa suoran mustan vyötäröpituisen peruukin, jotta sais hiukan näyttävyyttä.. Sais uskottavuutta uuden lettinsä kanssa..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.07.2007 22:09

Lainaus: FrozenCorpse

joten ajattelin ostaaa suoran mustan vyötäröpituisen peruukin, jotta sais hiukan näyttävyyttä.. Sais uskottavuutta uuden lettinsä kanssa..

Osta pois vaan, esim. Punanaamiosta ja Aprillista saa sellaisia kuin tahdot.

Mutta minun päässäni ne ainakin näyttäisivät liian... peruukeilta O.o
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2007 15:39
Mulla on varmaan ikuisuusprojekti peruukin hommaaminen. Tai ajattelin ostaa kaksi, kun nuo halvat (Punanaamion yms.) peruukin on aika harvoja ja yhdistää ne. Haluaisin punaisen vyötärölle yltävän, jossa on otsis ja toisen mustan vastaavan. Ompelisin siitä mustasta raitoja ja samalla tuuheutta siihen punaiseen. Peruukeissä on kivaa tuo muokattavuus, siihen verkkopohjaan kun voi ommella kiinni vaikka mitä. Irtorastojenkin kiinnitys on helppoa. Tai jotain pitsi ja/tai satiininauhoja.

Eipä nyt ole ollut ylimääräistä rahaa ja pikkuhiljaa tuntuu että onkohan tuo sittenkään mun juttu..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.07.2007 15:41
Mulla oli kerran ja toista kertaa en laita. Kuitu oli pashkaa, takkuuntu, kutitti, meni söherölle ja ei näyttänyt ollenkaan aidolta. Ja kaikenlisäksi,mun oma tukka on liian paksu peruukin alle. Tietenkin sekin riippuu peruukista. Tuo oli ostettu punanaamiosta.
Mutta en sano juuta, enkä jaata. Kaverilla oli kallis ja hyvälaatuinen peruukki, ja se näytti ja tuntui hyvältä. Tosin,sillä oli kalju alla, kun syöpähoidot vei hiukset, että sekin varmaan vaikutti siihen,miltä se näytti.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 06:55
Mä mielummin luotan kyllä kuituihin kun peruukkiin. Jotenki pelottas et se lähtis tuulen mukana tai jotain vastaavaa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.11.2007 15:46

Lainaus: raavittu

Kaverilla oli kallis ja hyvälaatuinen peruukki, ja se näytti ja tuntui hyvältä. Tosin,sillä oli kalju alla, kun syöpähoidot vei hiukset, että sekin varmaan vaikutti siihen,miltä se näytti.

Niin no, sellainen joka oikeasti peruukkia tarvitsee luultavasti myös sitten panostaa laatuun. Mutta miksei muutkin voisi ostaa.

Itse en peruukeista perusta. Penkkareihin tosin taidan laittaa, en millään saa omasta liuhu tukastani näyttävää kiharapehkoa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:07
Minulla oli halloweenina blondi marilynperuukki Punanaamiosta, ja ihan ok on laadultaan. Ainut huono puoli on, että siinä on hieman liikaa karvaa näyttääkseen luonnolliselta. Heetterillä puolestaan oli todella aidon näköinen musta suora peruukki, Punanaamiosta taisi sekin olla.
Kirjoittanut: MsUnknow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2007 11:42
Ei mulle varmaa sopiiskaan peruukki
Mut mä ainaki värjään hiukset mustiks, ja what ever, mitä mutsi sanoo
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2007 23:54
Mulla on yks peruukki. Pitkä suora musta otsatukalla. Tuolla se on kaapissa lojunut pari vuotta, ei ole tullut käytettyä. Ehkäpä siksi, ettei juuri eroa omista hiuksista tällä hetkellä. Tilasin sen joskus ulkomailta ja on aika tuuhea. Olen miettinyt, että jos siihen laittas jotain toista väriä kaveriksi, niin tulisikohan tuota käytettyä Jotenkin olen viehtynyt enemmän lisäkkeisiin, vaikka ei mulla niitäkään kauheasti ole.
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2008 11:35
Minulla on yksi vaalean pinkki peruukki,jonka ostin jokin aika sitten,sellainen aika lyhkäinen malli,johonka olisi tarkoitus itse ruveta väsäämään jossain vaiheessa kaikenlaista kivaa...Ehkä rastoja tai jotain...

Tuolla on hienoja itse koristeltuja ja väsäiltyjä peruukkeja:

http://www.angrycaninelovestick.org/ (ja sieltä Wigs-osio)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit