Gootti.net

Kierrätysideat ja tee-itse niksit

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2008 00:44
Haluan tuollaasen Cthulhun! Tekiskö joku mulle jos oon tosi kiva?
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 12:50

Lainaus: Iiriva

Mie olen tehnyt viinipulloista mitä kauniimpia kynttilänjalkoja sulattamalla kynttilöitä pullonsuihin kiinni niin, että steariinit valuvat pitkin pullonkylkiä.

vois soveltaa tuota pääkallon kanssa
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2008 00:12
Juuri muutettiin ukkoseni kanssa isompaan asuntoon ja hirveä sisustusintohan siinä heräsi. Aikaisempi asunto oli "sisustettu" kaiken maailman vanhoilla, ilmaisiksi saaduilla ja täysin yhteensopimattomilla mööpeleillä.
Muuton aikana päätin, että nyt meille tulee oikea koti, eikä mikään "kämppä".
Niinpä me entisöimme lähes kaikki vanhat huonekalut. Ne petsattiin kaikki samanvärisiksi (tumma pähkinä), joten nyt on koti huomattavasti yhtenäisempi!

Lisäksi (minäkin) tuunailen My littlejä ja joskus jotain pieniä nukkejakin.

Nukkekoti harrastuksessakin tulee hyötykäytettyä kaiken maailman roskat.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2008 21:16
No jos Ulla-linjoille lähdetään, niin tästä vaan sitten kaikki täysi-ikäiset...
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2008 15:06
Mäkin haluaisin osata ommella... Pitäis hommata ihan ensiksi kone. Auttaisi varmana asiaa. Hyllyssä olis ihan hyviä kirjoja, niitä joka tyypin-sarjaa. Ihan päteviä opuksia, on oppinut tumpelokin jollakin tasolla virkkaamaan. Ja mun kohdalla se on melkoinen saavutus!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.09.2008 16:23

Lainaus: Jezebel

Mäkin haluaisin osata ommella...

Samoin.. Muutama kaveri saakin siitä hyvää huumoria irti, kun olen niin taitamaton kaikkien käsitöiden suhteen. Mutta, kun ei osaa ja ei ole kyllä (pakko myöntää) inspiraatiota juurikaan opetella. Ja sitten vielä sen ompelukoneen puuttuminen ei auta asiaa.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2008 20:48
Joku tästä jo aiemmin mainitsi... Mutta mä ainakin maalailen mu paitoja. Rakastuin esim. uusimpaan jokeriin, ja otin sitten käsittelyyn vanhan mustan ison T-paidan, ja maalasin siihen valkoisella kangasmaalilla tekstin: "Why so serious?" Siitä tuli aikas hieno, vaikka itse sanonkin . Ja olen sitä pari bändipaitaakin itse värkännyt, ja huumoripaitoja rakastavalle äidilleni olen myös tehnyt pari paitaa mihin olen vain kopioinut jonkun kaupan paidan tekstin.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.09.2008 22:25

Lainaus: Tyhjäpää

ainakin maalailen mu paitoja --- pari bändipaitaakin itse värkännyt,

Teen tätä ihan samaa koska a) se on niin paljon halvempaa ja b) en ikinä löydä lempibändieni paitoja, ja jos löydän kokohaarukka on XL-XXXXXL eli liian iso minulle.
Olen nyt kesällä tuunaillut itselleni ainakin Lords of the New Church-, the Cramps- ja Nekromantix -paidat
Muutenkin tulee noita vaatteita tuunattua, kerran värjäsin yhdet kulahtaneet farkutkin Olen kuitenkin aika huono käsistäni ja täysin uuno ompelukoneen kanssa, mutta käsinompelemalla saa ihmeitä aikaan ja pensseli pysyy hyvin kädessä. Sisustamisessa onneksi ei tarvitse niin paljon ommella [ja onneksi on äiti]; olen päällystänyt kynäpurkit ja säilytyslaatikot huoneeni tyyliin sopivaksi. Eipähän ainakaan tarvitse ostaa uusia!
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2008 09:57
Tyhjäpää ja Neo_Shaman: Olisitteko ystävällisiä ja vääntäisitte rautalangasta miten oikein näitä bändipaitoja teette? Minulla ei ole mitään kokemusta kangasväreistä. Tahtoisin kyllä lähinnä esim. hihamerkkejä bändeistä Apulanta ja 69eyes, mutten ole mistään löytänyt. Miten voisi siis hihamerkkejä tehdä itse?

Toinen asiani mistä toivoisin vinkkejä on et mistä saisi mobileen "rinkulan". Ajatukseni oli ottaa eräästä kattolampun varjostimesta, mutta lampulla saattaakin olla vielä käyttöä. Eli semmoinen vankka pyöreä jutska mihin voisi sitten laittaa roikkumaan kaikkea sälää. Kierrätys-periaatteella tahtoisin rinkulan löytää, ja mahd edullisesti tahi helt gratis. Ideoita tulemaan!
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2008 14:27
Kismet: Minä olen turvautunut sabluunoihin (tulosta vaikka logo netistä-liimaa pahville-leikkaa) ja toisinaan vakaaseen käteen jos en ole sabluunaa jaksanut askarrella.
Osatat Tiimarin tms. kangasvärit ja siitä vaan maalailemaan. Itse ainakin löysin sieltä sellaista joka kuivuu puolessa tunnissa ja kestää näköjään konepesunkin neljässäkympissä.
Tai tavalliset piirustustussit (ei vesiliukoiset) -piirrä kangastilkulle bändilogo tms. Kun reunat huolittelee esim.saumurilla, saadaan jo merkki joka kestää vuosia (itselläni ainakin). Yksinkertaista!
Rinkula..joko etsit Sinooperista tms. askarteluliikkeestä? Niissähän on mobilen valmistus-tarvikkeita. Kierrätyskeskuksesta tai kirpputoreilta voi löytää myös niitä lampunvarjostimia joista ottaa irti? Tai, rautalangasta puheenollen, osta rautakaupasta rautalankaa ja väännä itse jonkin pyöreän esineen reinaa myöten?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit