Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Gothic lolitat

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 05.01.2008 14:48

Lainaus: Moruganna

Minä mietinkin että oletko se sinä sama Heetteri joka siellä pyörii. Itsekin olen Enfantilla, tosin eri nickillä. (AuroraMist)

Heipä hei. Mukava nähdä täälläkin, kun olen hieman vähemmän aktiivisesti nyt lollaripiireissä mukana.
Kirjoittanut: Surunkyynel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2008 12:43

Lainaus: Heetteri

No eiköhän jätetä ne gosurori- visikei ja amarorimiitit Enfant Terribleläisille kuitenkin

Mit wtf? Äläs nyt, Heetteri, minusta olisi mukava nähdä pari oikeaa kööttilolitaa gootti.netistä...pistäkää sitten kuvia!
  • Lähetetty: 06.01.2008 14:49

Lainaus: Surunkyynel

Mit wtf? Äläs nyt, Heetteri, minusta olisi mukava nähdä pari oikeaa kööttilolitaa gootti.netistä...pistäkää sitten kuvia!

Veikkaan, että Gootti.netissä on enemmän niitä erololeja ja vinyyligothic-italoleja. ;D Mutta ei sitä tiedä. Ei minua niin paljon oikeastaan kiinnosta, mutta ET on vain hedelmällisempi maaperä gosurorimiiteille.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:46
Gothic lolitat on ihan älyttömän söpöjä ja kauniita! Ainakin näin pojan asemasta katottuna, eli itse en lähtisi pukeutumaan mekkoihin
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2008 21:50
Ää, välillä (lue= harvoin) loleilen itsekin, mutta koen itseni aina harvinaisen rumaksi, joten jätän useimmiten ne tr00 loleilut niille jotka sen osaa, mutta kieltämättä ne asut ovat kauniita ja jotkut yhdistelevät pukuja todella taidokkaasti :3
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2008 12:15
Jotkut asut kauniita mutta verkkokalvolleni on ikuisesti polttomerkkautunut mielikuva yhdestä samalla luokalla kanssani yläasteella olleesta hiukan tukevammasta osin enemmän ja osin vähemmän lolisti pukeutuvasta tytöstä. Se ei kovin kaunis näky ollut voin vannoa. Loleja vastaan minulla ei mitään ole mutta ei vain iske.
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • • Muokkasi: HerGhost
  • Lähetetty: 24.02.2008 16:27
Olen pukeutunut enemmän tai vähemmän aktiivisesti kurololitaan (<--- onko tuo nyt yhdyssana? äh, painovirhepaholainen) nyt parin vuoden ajan, vaikka en japanista tai mistään muusta otaku-hömpötyksestä niin välitäkään.. Välillä jopa ahdistaa se kun kysytään että mitäs mangaa sää nys si luet? ja että mitäs J-rock bändejä mää kuuntelen? no, rehellisyyden nimissä olen sanonut etten siedä j-rokkia. Siitä on usein ollut seurauksena ilkeitä mulkaisuja ja pahansuopia katseita mutta minkäs sille voi kun ainoastaan kurololita miellyttää... mitähän minäkin taas selitän. Enfant terriblestä minut löytää kuitenkin nimellä CountessIra.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 08.03.2008 13:21
http://www.hel-looks.com/?p=image/archives/5/20071 209_06/
hmm...nuo kengät xD ei vastaa ihan mun käsitystä lolikengistä, mutta mikäs mä olen sanomaan ku en siitä tyylistä ja sen suuntauksista tiiä mitää
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2008 18:45
Lolitat ovat parhaimmillaan todella suloisia, melkein kadehtia voisin niitä tyttösiä, jotka uskollisesti huolittelevat itsensä pitsimekkoihin ja rusetteihin aamusta toiseen. Itsekin omistan joitakin lolita-tyylisiä vaatekappaleita, mutta en suinkaan joka aamu sellaisiin pynttäydy. Mielestäni se on sellainen tyyli, jonka kunnolla toteuttamiseen vaaditaan aikaa. Huolettomasti pukeutuneet lolitat ovat varmaankin yksi maailman kauheimmista näyistä. Myöskään lolitat, jotka eivät ota pukeutumisessaan huomioon ruumiinsa rakennetta, saavat aikaan pieniä puistatuksia. Jos ihminen on kokoa XXXXL, luulisi hänen tajuavat, ettei lyhyt pitsimekko yhdistettynä röyhelösukkiin ylistä välttämättä hänen jalkojaan. Jos iho on palanut auringossa tai muuten vain punoittaa, vaaleanpunaisen mekon voisi ihan hyvin vaihtaa vaikkapa vaaleansiniseen.

Tiedän erään tytön, joka pukeutuu "kevennettyyn lolita-tyyliin". Valitettavasti se tarkoittaa sitä, että päälle vedetään joitakin lastenosastolta ostettuja vaatteita, mutta alkuperäisestä ideasta ei ole mitään tietoakaan. En suosittele... Näyttää nimittäin melkoisen kummalliselta.
  • Lähetetty: 08.06.2008 14:04
Jätin tyylin vuosi sitten, ja nyt olen taas alkanut silmäillä brändivaatesivustoja, EGL-yhteisöä ja stalkata tuttuja Terribleläisiä. Saapa nähdä miten käy Heetterin "skenepisteiden", kun se ilmestyy johonkin miittiin taas pitkästä aikaa Angelic Prettyn essussa tai Innocent Worldin one-piecessä, ja yrittää silti olla vakuuttava.

Vaan jääpä nähtäväksi, sen verran kallista on pitää yhtäkin tyyliä yllä, saati sitten kahta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit