Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

• Käyttäjänimi: Ravenheart
  • Profiilikuva:
  • Biografia: Heips.
    Olen juuri 18 täyttänyt neitonen pohjoisesta(rovaniemeltä .___.") Lemmikkejä omistan(no se on koko perheen mutta ihan sama) Suloisen dalmatian koiran n. 11 kk, sekä nyt oman dalmatilaisen pennun 3kk. Tyyliltäni en osaa oikein luokitella itseäni mitenkään onhan minua kutsuttu toki goottihevariemosaatananpalvoja yms. Mutta itse en oikein osaa luokitella itseäni mihinkään, olen tällainen sekoitus vähän kaikkea. Aina on ollut kiinnostusta vampyyreihin, ihmisusiin yms. Musiikki on vaihdellut aluksi kunnolla oli Jrock vaihe joka sitten vaihtui sujuvasti metalliin laidasta laitaan. Sen jälkeen sitten nyt olen alkanut siirtyä gootimpaan musiikkiin, silti kuuntelen vähän kaikenlaista.

Tällähetkellä suosikkeja ovat: Moi dix Mois, Malice Mizer, Sirenia, Within temptation, Xandria, Poisonblack, Nightwish, Sisters of Mercy, Deathstars, Sinergy, UnsraW, HIM, Dir en Grey, D'espairsRay, Matenrou Opera, Versailles yms.

Harrastuksiin kuuluvat:
    Musiikin kuuntelu, kuuntelen musiikkia lähes koko ajan.
    Leffojen katsominen, (kyllä olen leffa friikki katson kauheasti leffoja ja lisäksi keräilen niitä.)
    Suosikkeja ovat esim: the Lord of the Rings- trilogia, the Crow(1994), Corpse Bride, The Nightmare Before Christmas, Harry Potterit, Pan's Labyrinth, The Orphanage, Interview with the vampire, Queen of the Damned ja Underworldit kaikki kolme.
    Lukeminen, rakastan lukemista suosikkeja ovat erityisesti vampyyrikirjat joita keräilen. Tällä hetkellä suosikki sarjoja ovat The Black Dagger Brotherhood ja Mortal Instruments. Ennen vain suomeksi mutta nykyään en koskaan millään jaksa odottaa kirjojen suomennoksia joten luen pää osin englanniksi. Ei sillä on osa syynä toki sekin että useissa tapauksissa en ole tykännyt suomennoksista joten se on sitten ollut mukavampi lukea englanniksi.
    Cosplay, en ole kovin vielä harrastellut mutta ensikesäksi on kolmen kaverin kanssa päätetty Moi dix Mois Dixanadu valkoiset puvut cosplay. (itse olen Seth)
    Matkustelu, Aina varojen sallimissa rajoissa. Seuraavaksi olisi tarkoitus lähteä saksaan syyslomalla mikäli on tarpeeksi rahaa jos ei niin sitten lähden hiihtolomaksi sinne.

Pituutta minulla on jotain 170-172cm väliltä, mutta käytän mielellään korkokenkiä joten pituutta on silloin enemmänkin. Hiusten väri vaihtelee mieltymyksen mukaan joten tämän hetkistä väriä ei lienee järkevää sanoa kun ei taas tiedä koska se seuraavan kerran vaithuu. Pukeutuminen on myöskin hieman määrittelemätöntä mutta aina mustaa, vaatekaappin sisältökin on 99% mustaa, lempi vaate on varmaan uusi ihana pitkä musta hame tai korsetti ja pitsihanskat<3
  • Viimeksi paikalla: 04.03.2011
  • Omat kuvat:: Vain kirjautuneet jäsenet voivat nähdä muiden jäsenien profiilisivujen kuvia! Liity yhteisön jäseneksi ja voit katsoa muiden kuvia ja lisätä omiasi omalle profiilisivullesi.
  • Viestejä yhteensä: 15
  • Viimeisimmät viestit:
  • Viestit ja aiheet:
    Menneet goottimiitit ja tapahtumat 7  
    Yleiset korinat 6  
    1 Goottityyli 
    1 Arkisto 
  • Arvo: Edistynyt
  • Viimeisimmät kävijät:
    1. hetaerk vieraili 12.12.2010 20:30
    2. Silence vieraili 12.12.2010 01:16
    3. JohnVonLondon vieraili 10.12.2010 11:20
    4. azpzv vieraili 27.05.2010 22:10
    5. Mae Angela vieraili 22.01.2010 00:17
    6. Jenaldo vieraili 31.12.2009 00:50
    7. kannuskäsi vieraili 28.10.2009 17:59
    8. Count Dracul vieraili 11.10.2009 11:43
    9. God Of Wind vieraili 04.10.2009 00:10
    10. ZiN vieraili 17.09.2009 18:42

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit