Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiuspidennyksen laittajia????

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.08.2006 17:05
Meitsi on niin kyllästynyt tähän päässä olevaan tuulenpesään, et haluun pitkät hiukseni takas! Enkä todellakaan jaksa venaa niiden kasvamista. Tossa mun profiilikuvassa ne näyttää ihan hyviltä, mut se kuva jotenkin saa ne näyttään paremmilta.
Olisko täällä joku ystävällinen immeinen, joka vois tehdä mulle pidennyksen? Maksan tietty jos joku tekee, se ei oo ongelma. Luin ainakin Kuunsillan profiilista, et hän olis kova tekeen kyseisiä pidennyksiä, ja petyin kyl eilen kun kyseinen henkilö ei päässytkään sinne meidän miittiin.
Eli jos joku osaa tehdä, niin mailailehan osoitteeseen darkdestiny@luukku.com
  • Lähetetty: 02.09.2006 16:31
Sori, mun luukkuni on ollu täynnä mun cv:n takia, käyn poistaan sen, niin voipi lähetellä viestejä taas....
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.01.2007 13:05
osaan rastoja tehdä ja pidennyslettejä
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2007 15:06

Lainaus: Kuunsilta

osaan rastoja tehdä ja pidennyslettejä

veloitatko mitä? osaan tehdä noita pidennyslettejä, mutta itselle hitusen hankala tehdä.
  • Lähetetty: 09.01.2007 15:15
Kuunsilta: Katellaan sit about kuukauden päästä, jos sä laittaisit mulle jotain tummempaa liilaa ja sinistä tähän päähän.
Vaik mä diggasin tosi paljon niistä sun hiuksista luantaina, niin otin niistä kuvia vaan siks, koska ne näytti sulla niin hyviltä, mulle ei sopis sellaset. Mut ollaan siis yhteyksissä!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.01.2007 18:02
miun tukka on ihan kamalan tylsä nyt, ja haluisin siihen jotain hienoa, mutten itse osaa... eikä mielukuvitus riitä. :/
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.01.2007 19:34
Miun tekee vaan mieli sanoa, että mitä noita miittien kuvia oon katellut, niin noi Kuunsillan hiukset on tosi nätit. & Ninnin hiuksiin saa näköjään kans vaik mitä jännää.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.01.2007 18:38
Hmm. Kiinnostaisi muutama asia, kun olen ajatellut ottaa kuiturastat kesätukaksi.

* Voisiko joku tehdä liila-mustia ns. candy cane (2-värisiä rastoja, joiden värit menevät spiraalisti) rastoja, koska en ole ainakaan missään niitä nähnyt myytävän. Sellainen fuksia-musta ja liila-musta pää kun olis niin kiva.

* Kuinka monta punttia sitä rastaa oikein menee? Yhdessä puntissa muistaakseni 10 kpl.

* Jos en saa ketään laittamaan niitä itselleni (lähinnä systerivoimaa ajattelin käyttää), voisiko joku täältä jelppiä? Maksaisin kyllä.
  • Lähetetty: 12.01.2007 20:03

Lainaus: Velvet Grey

Jos en saa ketään laittamaan niitä itselleni (lähinnä systerivoimaa ajattelin käyttää), voisiko joku täältä jelppiä? Maksaisin kyllä.

Kuunsiltahan se on mestari noissa jutuissa eikä hinta ole verrattavissa siihen jos kampaamossa laitattaisit. Mulla oli 2 vuotta sitten kesällä mustat olkapäälle ulottuvat hiukset, ja kun halusin niihin shokkiraitoja, ja menin lähikampaamoon, niin jo minuutin jälkeen olin köyhtynyt 20 euroo! Ne liimas siihen sellasia tosi ohuita, purppuroita karvoja, ja yks sellanen lähes näkymätön nieppu makso vitosen! Ja niitähän tietty piti saada melkeen pää täyteen, joten köyhänä sieltä himaan löntystin. Kaiken lisäks ne tippu lattialle kun vähän päähän koski!
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.01.2007 20:17

Lainaus: Ninni

Kuunsiltahan se on mestari noissa jutuissa eikä hinta ole verrattavissa siihen jos kampaamossa laitattaisit.

Joo, ja matkakustannuksetkaan eivät varmaan hirmu isot, kummatkin kun asuvat Tuusulassa. Kuunsilta, pystyisitkö mahdollisesti? Millainen taksa?

Olen itsekin kuullut kampaamoista lähinnä huonoa, ja kerran menin siistimään kuontaloa, niin siinä sivussa pyysin lyhentämään myös otsistani. Se oli silloinkin v-mallinen. Joo, eipä se kauhean veeltä näyttänyt, aika epämääräinen lopputulos. Aika hassua sinänsä, sillä siskoni, jolla ei ole mitään alan koulutusta, osaa kyllä ihan hyvin hommat...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit