Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiuspidennyksen laittajia????

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.01.2007 20:39

Lainaus: Velvet Grey

Millainen taksa?

Aiemmin puhuttiin et kympillä se niitä laittais, mut en tietenkään voi toisten puolesta mennä hinnoittelemaan!

Lainaus: Velvet Grey

pyysin lyhentämään myös otsistani. Se oli silloinkin v-mallinen. Joo, eipä se kauhean veeltä näyttänyt, aika epämääräinen lopputulos.

No mä pyysin siellä Kokkolassa vaan lyhentään otsista, kun se oli kasvanu jo niin ettei silmiä näkyny, ja sitä on vähän hankala saada ite tasaiseks kun oikeella puolella pyörre, niin mulle leikattiin yllättäen v-mallinen myös, sopii kuulemma kasvojen muotoon. Mut niiden kulmakarvojen takia se oli ihan hyvä juttu se v-malli. (kun sain mieheltä salaa ajettua ne ettei se edes huomannut)
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.03.2007 00:01
ai nyt mä oon mestari heh, pistäkää yksityisviestejä ja mailia asiasta ja varauksia otetaan uudella keskustelullani HIUSLISÄKKEITÄ HALVALLA KUIN HALVATTU tuolla kirppiksessä
  • Lähetetty: 10.03.2007 12:15
http://www.gootti.net/keskustelu/6_529_0.html tuonne siis
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.03.2007 11:31
minä kaipaisin kuiturastojen laittamista koko tukkaan tosin fledaa täytyy ehkä ensin hitusen lyhentää >_>
joten kertoilkaas jos joku henkilö osaisi laittaa, ottaa sit yhteyttä...mut tää häppeninki jos löytyy laittajaa niin tapahtuisi vasta huhtikuun lopulla eräistä syistä hinnasta sovitaan, ja ilmotelkaa etukäteen
  • Lähetetty: 04.04.2007 12:57
hei tiedoksi sitten kaikille, en tee enään pidennyksiä, ässettäydyn vaan noihin irtolisäkkeihin. ei vaan oo oikein aikaa, ja irtolisäkkeitä saa tehdä kotona sillon kun ehtii ilman sopimuksia. voin kyllä kertoa hyviä lisäkkeidenlaittajia, jos kiinnostaa (he ovat kyllä paljon kalliimpia kuin minun pitämäni hinta)

URL

tuolta löytyy siis lisäkkeidenlaittajia, kommentoikaa heille tai lähettäkää sähköpostia.

ninni tekee tässä poikkeuksen, koska olin luvannut tälle.
  • Lähetetty: 04.04.2007 12:58
kysymyksiä voi kyllä esittää lisäkkeistä ja irtolisäkkeistä ym pidennyksistä, vastaan mielelläni
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2007 21:45
Teen kuiturastoja, lettejä, luomurastoja, hiuslisäkkeitä ja erilaisia muovi/putkiviritelmiä ihmisten tukkaan.

Kaikki luomukseni ovat ainutlaatuisia ja otan mielelläni vastaan asiakkaiden erikoisempiakin toiveita.

Teen tukkakeikkoja pääasiassa espoon ja helsingin seuduilla.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2007 09:47

Lainaus: Nina

Teen kuiturastoja, lettejä, luomurastoja, hiuslisäkkeitä ja erilaisia muovi/putkiviritelmiä ihmisten tukkaan.

paljonko veloitat? oma tukka on niin argh, jotta kyllä jotain tälle tarttis tehdä. olen ajatellut noita lettejä pidempään, sekaan vois laitaa vähän jtn extraa rastoja tms..olisiko töistäsi kuvia?
  • Lähetetty: 20.04.2007 23:02
niin tervetuloa ninuska täälläkin, hän kokeneempi lisäkkeiden tekijä kuin minä. multa voi silti kysellä irtolisäkkeistä, edelleen 25 euroa.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2007 15:23
Minä teen myös kaikenlaisia hiuslaitoksia. Kuiturastat ja letit sekä erilaiset muovitukat onnistuvat.
Jos haluatte nähdä teoksiani katsokaahan irc-galleriasta kuviani nikillä AuroraBorealis

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit