Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Jokelan Ampumavälikohtaus

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.11.2007 15:59

Lainaus: Piiskansiima

Ha, mä asunkin Järvenpäässä, Jokelaan on jotain kymmenisen kilometriä. Bunkkerit on kovaa kamaa täälläpäin.

Järvenpään piruntorjuntabunkkeriin sitten vain!

No niin, eiköhän lopeteta vakavalla asialla leikkiminen kuitenkin...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:03
Vakavalla asialla leikkiminenhän taitaa olla yksi tapa käsitellä asiaa? No joo, siirrytään takaisin aiheeseen. Ruotsissa tapaus oli jo tainnut aiheuttaa rehtorin uhkailua tms. ikävää. :/
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:07

Vakavalla asialla leikkiminenhän taitaa olla yksi tapa käsitellä asiaa? No joo, siirrytään takaisin aiheeseen. Ruotsissa tapaus oli jo tainnut aiheuttaa rehtorin uhkailua tms. ikävää. :/

Minä ainakin olen nauranut hiljaa jopa mummoni hautajaisissa, nauru ja hymyileminen auttaa ainakin minulla helpottamaan tuskastuttavan pahaa oloa. Muut kyllä katsovat minua ja pikkusiskoani pahasti kun kuiskimme ja yritämme olla nauramatta ääneen, mutta se on toiminut molemmilla vuosia. Yksi tapa käsitellä sekin.

Juu, kaksi poikaa on pidätetty uhkailusta jne.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:08

Lainaus: Nemesis

miten huomaat sen tuon manifestin perusteella? Ja satanismin piirteet ovat myös harvinaisen kaukana tuosta.

Korjaa toki jos olen väärässä, mutta satanismissahan yksi perusajatuksista on juuri se, että vahvojen kuuluu selvitä ja heikkojen jäädä heidän jalkoihinsa sekä myös, että ihminen on oman itsensä jumala? Sillä tavalla se on mielestäni aika lähellä.

Lainaus: Ximmo

Pelkäsitkö, että harhaluoti lentää tuon välimatkan?

Pelkäsin ja pelkään edelleenkin, entä jos se poliisia kohti ammuttu luoti joutui ulottuvuusrepeämään ja on tällä hetkellä matkalla minua kohti? :<<<

Kai sitä ***** nyt pelkäisi Oulussakin tuollaista tapausta. "Entä jos sattuu omalle kohdalle joskus?". Tosin lauseeni oli aivan helvetin ******** muotoiltu joten anteeksi vain arvon herralle.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:12

Lainaus: DeadlyNightshade

Korjaa toki jos olen väärässä, mutta satanismissahan yksi perusajatuksista on juuri se, että vahvojen kuuluu selvitä ja heikkojen jäädä heidän jalkoihinsa sekä myös, että ihminen on oman itsensä jumala?

Tiätkös, ku tuo ei ole LaVeyn oma ajatus vaan Nietzschen. Sitäpaitsi vähän offtopiccauksena niin pidetäämpä LaVeyn popkornikirjallisuus erossa käsitteestä satanismi.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:31

Et ole tainnut lukea tätä ketjua? Suosittelen edellisten viestien lukemista, se on kuitenkin keskustelupalstalla sellainen aika keskeinen idea.

olen lukenut. sehän tässä lämmittääkin. olenkohan missannut jotain, että koko homma olisi uutisankka ja leikin asia?
heehee, täälläkin taisi viheltää, turvat multaan!

voi **** kun naurattaa.

e:

Lainaus: Ximmo

Suomessa piisaa tolkuttomasti metsästys- ja muita asehulluja, joilla riittää tappovälineitä. Pelottavaa.

jarno elg oli gootti, joten kaikki tummiin pukeutuvat aikovat paloitella jonkun...?
älähän yleistä liian hätäiseen. ei johda mihinkään hyvään.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 09.11.2007 16:54

Lainaus: Iiriva

nauru ja hymyileminen auttaa ainakin minulla helpottamaan tuskastuttavan pahaa oloa.

Kuka tahansa, joka on lukenut vähänkin psykologiaa tietää, että ihmisillä on monia eri tapoja käsitellä pahaa oloa. Ei oo olemassa vaan yhtä oikeaa tapaa. Itse taas itkin koko keskiviikko illan ja torstainakin kun tulin koulusta. Mua varmaan järkytti se, että ampuja oli samanikäinen ja niiden lukio on yhtä pieni kuin meidänkin.. Ja kun täällä on yläastelaisille aiottu opettaa aseiden käyttöä turvallisuuskurssilla(, mut onneks sitä opettamista ei vissiin tapahdukaan.)

Mut mua kiinnostaa, kuinka eri kouluissa käsiteltiin asiaa? Luin joidenkin viesteistä, että oli puhuttu tunnilla ja oli ollut hiljaista hetkeä. Meidän koulusta mentiin kirkkoon istumaan 20 minuutiksi. Tuntu, että siellä oikein yritettiin saada kaikki julkisesti itkemään(, muutenhan on kylmä ihminen, jos ei itke.)

Muok* Siis ton kirkos käymisen jälkeen ois pitäny palata ihan normaaliin päiväjärjestykseen... Ja kaverien kesken tuli paljon kyllä puhuttua asiasta.
  • Lähetetty: 09.11.2007 17:01

Lainaus: Evelyn

Kuka tahansa, joka on lukenut vähänkin psykologiaa tietää, että ihmisillä on monia eri tapoja käsitellä pahaa oloa. Ei oo olemassa vaan yhtä oikeaa tapaa.

Tapoja on niin monia ja niin erilaisia, että turha niitä on luetellakaan. Itselläni toimii pienenkin ilon etsiminen, vaikka toisaalta taas saatan itkeäkin surun pois. Tässä tilanteessa on paha itkeä, kun en ketään henkilökohtaisesti tuntenut.

Meillä oli koulussa vain keskusradion kautta rehtorin puhe, ja pidimme hiljaisen hetken luokissa, kaikki seisaallaan. Jokainen opettaja ja muukin henkilökunnasta oli kyllä valmistettu keskustelemaan, koulukuraattori- ja -psykiatri olivat paikalla, samoin edustaja seurakunnasta. Jotain me tunneillakin puhuimme, mutta hiljaiseksi meni sekin meno. No, onneksi sellaista vain oli yhden tunnin ja loppupäivän oli ihan normaalia.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.11.2007 17:28

Lainaus: DeadlyNightshade

Korjaa toki jos olen väärässä, mutta satanismissahan yksi perusajatuksista on juuri se, että vahvojen kuuluu selvitä ja heikkojen jäädä heidän jalkoihinsa sekä myös, että ihminen on oman itsensä jumala? Sillä tavalla se on mielestäni aika lähellä.

Tuo pitää jotakuinkin paikkansa ! Tosin ei kaikki Satanismiin suuntautuneet oo potentiaalisia verilöylyn järjestäjiä
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 09.11.2007 17:54

Lainaus: HepZusi

Tiätkös, ku tuo ei ole LaVeyn oma ajatus vaan Nietzschen. Sitäpaitsi vähän offtopiccauksena niin pidetäämpä LaVeyn popkornikirjallisuus erossa käsitteestä satanismi.

En ole hirveästi aiheeseen perehtynyt ja lainasin edellisen viestini ennen lisäystä, siksi Nietzsche jäi puuttumaan. Ja ei, en tiennyt, joten kiva kun kerroit. En ole perehtynyt aiheeseen syvällisemmin kuin pienellä pintaraapaisulla, siksi en todellakaan osaa erotella Nietzschen ja LaVeyn sun muiden ajatuksia. Joten koettakaa ymmärtää minua idioottia.

Lainaus: poison

Tuo pitää jotakuinkin paikkansa! Tosin ei kaikki Satanismiin suuntautuneet oo potentiaalisia verilöylyn järjestäjiä

Eivät tietenkään ole, toivottavasti kukaan ei saanut sitä käsitystä kirjoituksestani.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit