Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.06.2008 16:55
Minkä merkkistä tummanviolettia luomiväriä suosittelisitte?
Tällä hetkellä garderobistani löytyy vain mustan, valkoisen ja harmaan sävyjä. Ovat aina toimineet mulla kajal-rajauksien pehmentäjänä, mutta nyt olisin halukas hiukan kokeilemaan jotain uuttakin. Ja sävyksi kelpaa vain violetti.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2008 19:43
No en tiedä suositteluista, mutta ainakin Make Up Storella on kunnon violettia. Mulla on liki sähkönsinistä, mutta ainakin se sävy haalistuu luomilla vihertäväksi. Että lisäilemään joutuu. Väri kestää kyllä kohtuu hyvin, jos jaksaa pohjustaa luomet kunnolla ja kostuttaa vähän luomivärisivellintä, väristä tulee intensiivisempää. Välillä tulee kuolattua Make Up Storen hurjaa värivalikoimaa, mutta jos joku tietäis vielä paremman merkin niin bring it on!
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.06.2008 20:32
Minäkin olisin kiinnostunut oikein kunnon violetista luomiväristä. Omistan yhden (äidiltäni "lainatun"), jonka sävy on kyllä nätti, mutta siinä ole tarpeeksi pigmenttiä. Olen melkolailla onneton näissä meikkiasioissa, joten ottaisin mielelläni merkkivinkkejä vastaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.06.2008 21:20
Make Up Storea suosittelisin minäkin, sillä ainakin oma pinkki luomarini tältä merkiltä on todella kääk-pinkkiä vielä useamman tunnin jälkeenkin. Hintaahan tuolla on, mutta panostakaa, lapset, laatukosmetiikkaan sillä köyhällä ei ole varaa halpaan! (Piiska-täti opettaa, part xxx)
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 14:56
Olen kyllä kauhulla niitä Make Up Storen valikoimia katsellut, sillä kyllä niillä hintaa piisaa
Kuitenkin olen itsekin laatukosmetiikkaan panostaja, mutta olen tehnyt vähän halvemmistakin tuotteista löytöjä..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2008 15:45
Unohtakaa nyt jo se Make up Store kun Grimasilta löydätte samat sävyt täysin yhtä kestävinä (ellei kestävämpinä, minun pinkkini kesti luomilla korjaamatta reilusti yli 12 h... ) ja hintakin on paljon alhaisempi. Kuullostaako 6€/nappi teistä pahalta? Minusta ainakaan ei, ja jos ostaa 4, yhden napin hinnaksi tulee vain 4,20€! Pigmenttiä ja itse luomiväriä riittää kyllä pitkäksi aikaa

nimim. Usean vuoden kokemuksella ja tulevan kosmetologin suosituksella
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 17:57
No täytyy etsiä sitä Grimasia sitten, eikun Googleen pyörimään...
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 18:16
En jaksa meikata kun näytän ilman meikkiä kauhistuttavammalta kuin kaikki maailman kauheudet yhteensä. Sehän on se tarkoituskin.. Myahahah Niin ja olen nainen, en mies.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2008 18:30
Minunkaan tyttöystävä ei käytä yleensä muuta kuin ripsiväriä ja se sopii minusta sille oikein hyvin. Itse taas silmiä meikatessani käytän kajalia ja erilaisia luomivärejä tyyliin R. Smith/Siouxsie Sioux. Ripsaria kokeilin joskus, mutta se ei näytä hyvältä, kun nuo ripset on valmiiksi jo niin älypitkät.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.06.2008 16:01
Sopii ihan kohtalaisen hyvin tuo Velvety Plum mustan silmämeikin kanssa ja antaa aikuisempaa lookia..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!