Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: rroossaa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2008 17:11
Mä käytän mustaa kajaalii ja kullan väristä luomivärii.
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 14.06.2008 17:55
Tänään hurahdin ostamaan törkeän kalliin "ripsiä pidentävän, tuuheuttavan ja ravitsevan" -aineen. Saas nyt nähdä, onko siitä mitään hyötyä.
Tais mennä tonne heräteostosten puolelle.
Kirjoittanut: trulyVoldemorts (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.06.2008 13:28
Yleensä laitan mustaa kajaalia alaluomelle ja sit mustaa tai muuta tummaa luomiväriä yläluomelle. Siinä se sit olikin... Paitsi jos oon menossa johonkin niin saatan laittaa vähän tummemmat rajaukset.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2008 21:59
Hmm. Yleensä laitan naaman niin vaaleaksi kuin vain saa (Isadoran transculent puuteri on muuten tavattoman hyvää, vaaleampi kuin lumenen 0 sävy), punaista/mustaa tai violettia luomiväriä, riippuu vähän, mustat rajaukset silleen kissamaisesti. Kulmat "maalaan" joko mustalla tai tummanruskealla. Mitään koukeroita tai vastaavia en taiteile naamaani kun omistan ah niin ihanat silmälasit, ihmehäkerrykset kun eivät näy sankojen alta.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2008 22:57

Lainaus: Tiragen

Yleensä laitan naaman niin vaaleaksi kuin vain saa (Isadoran transculent puuteri on muuten tavattoman hyvää, vaaleampi kuin lumenen 0 sävy)

Enpä ole tuota testannut.. tyytynyt transparent kiinnityspuuteriin. Voisi kokeilla. Tosin tuo mun meikkivoide on niin kalman kalpea ja kaiken lisäksi täydellinen mun iholle niin eipä siihen oikeestaan muuta kuin kiinnityspuuterin tartte.

Mutta itse asiaan.. Oon rakastunut valkoiseen väriin joten sitä näkyy aika paljon silmämeikissäkin. Nyt oon yrittänyt lisätä turkoosia luomiväriä, koska hiuksissa on turkoosia
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2008 00:23
Valkoinen meikkivoide ja puuteri.... Musta kajaali.... On tosin sanottu että silmälasin käyttäjille ei sovi kajaali alaluomeen....... Mutta kyllä minä sitä sinne olen laittanut... Ja ihan hyvä se on.... Sitten musta ripsiväri... Ja voila.... Ja ei kun ihmisvilinään
Kirjoittanut: Nymfoma (Jäsen)
  • • Muokkasi: Nymfoma
  • Lähetetty: 09.07.2008 09:34
Grimas-sarjaa käyttävät monet ammattimeikkaajat ja se onkin suunniteltu alunperin teattereihin.
Todella hyviä meikkejä ja edullinen laatuunsa nähden
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2008 21:02
Uusin Grimas-kokemus, luomiväri tarkalleen ottaen, oli kyllä pettymys. Okei, mustasta luomarista tuli Mustaa eikä jotain vähän sinnepäin, mutta väri ei pysynyt siveltimessä kunnolla vaan rapisi poskille, josta sitä sitten saikin olla hinkuttamassa pois. Onneksi testasin tuotetta ennen h-hetkeä, joten tein meikkipohjan vasta silmämeikin jälkeen.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.07.2008 21:36
Noh, noh... Meikkivoidetta en käytä juuri ollenkaan. Kauan on tosin pitänyt käydä ostamassa vaikka Naamiohuveista sellainen Grimasin vaalea sävy (joka ei kaiketi ole aivan vitivalkoinen), mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Lumenella oli ainakin joskus (taitaa olla vieläkin) sellaisia "meikkivoidepuutereita", joiden siis pitäisi korvata molemmat. Niissä on ihan kiva se koostumus ja muutenkin aika mukavan tuntuinen tuote, mutta ikävä kyllä tarpeeksi vaaleaa sävyä ei taida siitäkään löytyä.
Perusmeikkiin kuuluu Lumenen 0-sävyinen puuteri, nestemäisellä eyelinerillä rajaukset ylös ja alas, musta luomiväri jonka laitan sillai kaartumaan ylöspäin kulmia kohti, jonkinlaiset kulmakarvapiirrokset, jotka aina tuppaavat hiukan vaihtelemaan päivästä riippuen, sisäluomelle vielä vähän kajalkynää ja sitten jotain koukeroita sillä eyelinerilla piirtelen silmänurkkiin. Mulla on eräs vakio siihen touhuun, mutta päivästä riippuen nekin aina vähän vaihtelevat; mitä nyt tulee mieleen, mielikuvituksen sanelemana mennään. Ja musta ripsiväri tietysti. Jos sitten on jokin erikoisempi tilaisuus tai aikaa muuten vain, niin sen mustan luomivärin yläpuolelle vielä jotain muuta väriä, yleensä samaa kuin mitä vaatteista löytyy. Plus sitten mahdollisesti vielä jotain "erikoisempaa" sillä eyelinerilla niihin kuvioihin. Huuliinkin yritän saada jotain laitettua, ihan pelkkää mustaa en käytä, mutta jotain hyvin tummaa punaista tai violettiin vivahtavaa. Ja kaikenlaista uuttakin tulee kokeiltua aina silloin tällöin.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2008 13:27
Mulla on todella tylsä meikki, koska en ikinä jaksa/onnistu saamaan mitään hienoa aikaieksi...Elikkä mulla on mustaa ripsaria, aika reilusti, sit mulla on mustaa kajalia (tai se on eyelineri (kirjotetaako tollee?) mut se on kummiski kynä mallinen). Sen määrä riippuu ihan päivästä. Yleensä ylhäällä vähän paksumpi viiva ja alhaalla vaan ohut, mut jos jaksan laitaa oikeen kunnolla ni alaskin vähän enemmän, ja ylhäältä häivytän sitä sillee et näyttää vähän utuselta (vai mikäsana se nyt onkaa...)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!