Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.07.2008 20:10
hmm no jaa mulla on tylsä meikki.. jos lähden vaikka lähikauppaan käytän rimmelin meikkivoidetta oman ihoni sävyistä ja lumenen 0 puuteria. (ihoni on luonnostaankin jo vaalea).
Sitten laitan kulmat tumman ruskeiksi silleen kissamaisesti, ja nestemäisellä eyelinerillä kissamaisen katseen silmille ja ripsiväriä hieman.

Jos lähden jonnekkin kauemmaksi esim. kaupungille/kavereille tummennan meikkiäni sitten hieman, mustaa luomiväriä ja kajaalilla silmät mustaksi.. ja joskus voi olla jopa tummanpunaista huulipunaakin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.07.2008 07:02

"MORO, OISKO KELLÄÄN VINKKIÄ MISTÄ SAISI TULENKESTÄVÄÄ KAJAALIA KUN EI PERKELE TAHDO TUO NORMI RIMMELI OIKEIN PYSYÄ!!! JA SITTEN KANS KESKIMAAN KAUPASTA KIITOS!"
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.07.2008 09:33
Viikon naurut saavutettu, kiitos Deadboy.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.07.2008 13:02

Lainaus: Deadboy

MORO, OISKO KELLÄÄN VINKKIÄ MISTÄ SAISI TULENKESTÄVÄÄ KAJAALIA KUN EI PERKELE TAHDO TUO NORMI RIMMELI OIKEIN PYSYÄ!!!

Itse olen huomannut että sitä p***empi kajaali merkki niin sitä vaikeampi sitä on hankaa pois.. Muuten kajaalia voi tehostaa laittamalla meikkivoidetta pohjaksi tai luomiväriä pohjalle (eli jos laittaa kajaalia ihan minne vaan paitsi silmien "sisälle"). Jotta kajaali pysyisi silmän ohuella "kaistaleella" (?) sen pitää vain laittaa oikein kerroksittain ja useasti, silmien kosteus yleensä saa kajaalin valumaan päivän aikana.
Toivottavasti tosta on apua..
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.07.2008 19:29
Amelia De Vlarie
Perhana, tuo mun vitsin kuvalinkki otti ja delasi nopeasti niin olikohan että luulit mun tosissani kyselleen kun eituo kuva näkynyt? Laitoin nyt siihen uuden linkin.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 23:15
nyt sais keksiä että minkälaiset meikit vedän huomiseen miittiin
  • Lähetetty: 28.07.2008 10:23

Lainaus: Deadboy

Amelia De Vlarie
Perhana, tuo mun vitsin kuvalinkki otti ja delasi nopeasti niin olikohan että luulit mun tosissani kyselleen kun eituo kuva näkynyt? Laitoin nyt siihen uuden linkin.

hehheh, joo nyt se näkyy... JOtain kummallista siinä sun postauksessa oli kyllä et ajattelin et vaikka olisi mikä vain huudahdus niin vastaan muutenkin. Sorryz Deadboy
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2008 17:32
Mun naamapanssari riippuu hieman päivästä, aina ei jaksa vaivautua niin paljon.

Normipäivänä pistän sellaista Lórealin(?) mineraalimeikkipuuterivoidemitäliesysteemiä naamaan, toimii kyllä tälle iholle ainakin mukavasti. Kulmat väritän tummanharmaalla, silmät pohjustan siihen tarkoitetulla tökötillä, puuteroin, ja vedän mustalla kajalilla rajaukset alas, niin sisäpuolelle kuin ripsen tyveenkin (näitä häivytän hieman). Rajaan myös aina samaisella kajalilla silmän ylänurkan sisäpuolelta. Ripset taivutetaan ja laitetaan ripsaria, jos en ole käynyt värjäyttämässä niitä.
Kun lähden ulos niin lisään edellisiin vielä eyeliner/kajaalirajaukset ylös ja kenties jotain luomiväriä (usein lilaa/harmaata, omat silmät on kirkkaanvihreät).

Kotona on sitten taas kiva röhjöttää rumana ja likaisena.
  • Lähetetty: 29.07.2008 17:06
Jostain syystä olen aina kadehdinnut niitä, jotka pystyvät ihan meikkitaiteilijan lailla vetää luomiväriä naamaan. Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa luomiväri-comboja ja tulihan ne ihanan jööttimaisesti. Jos joku sattuu kuitenkin tietämään jotain hyvää sivua jossa olisi kuvia luomiväri-tekniikoista tai voivat itse kertoa omista puuhistaan niin olisin kiitollinen
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 18:59
Täällä, tuolla ja tässä on lukuisia esimerkkejä luomivärien levittelyyn.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit