Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaisia silmämeikkejä teette?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2009 14:18

Lainaus: Piiskansiima

Eilen testailin tuollaista meikkiä

Haa, ja minä olin eilen tuollaisella meikillä liikkeellä, paitsi että kulmani olivat asteen tummemmat ja ohuemmat.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 14:27
SeKukaVaaniiSängynAlla

Hei, minäkin olen menossa sinne keikalle vallan yksikseni! Sen siitä saa kun kuuntelee outoa humppaa...

Ja SnowWhite-, MAC on vaarallista tavaraa... siihen laatuun jää koukkuun!
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 19:21
En huomannu oliko tää jo linkitetty, mut tuolla kans aika hyvät vinkit ja kuvat erilaisiin meikkeihin: http://lilysanches.blogspot.com/2008/07/make-up.ht ml
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:11
Yleensä vedän silmiin vain mustan kajaalin ja punaisen/sinisen/jonkun muun kirkkaamman värisen "tehosterajauksen". Joskus tulee nähtyä vaivaa ja tungettua jotain "upeita" piirroksia silmän ympärille. Näillä mennään, mutta jos olen jonnekkin erityiseen paikkaan/tapahtumaan menossa, saatan keksiä jotain hurjempaa.

Joskus olen liikkeellä myös täysin meikittä : O Olen aika hurjapää (minulla menee suurin osa meikkausajastani saada ihoni näyttämään iholta eikä mädän limetin kuorelta)
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:29
Joskus kun jaksan herätä tarpeeksi aikaisin vedän kajalit ja luomivärit naamaan, mutta kun aamulla tuppaa väsyttämään niin maan pirusti niin yleensä se jaa vain ripsariin D: Tosin minulla ei meikit tahdo pysyä naamalla, ei sitten millään. Ne eivät leviä jos olen koko päivän vakavana, mutta ilmeisesti nauraessani silmäni menevät jotenkin ryppyyn kun ne leviävät _aina_! Johtaa siihen että luomivärit ovat rinkulana silmän ympärillä.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 20:33
Jos joskus kerkee, niin en ns meikkaa, vaan laitan mustat piilolinssit silmiin. Herättää muuten aika paljon katseita ihmisissä
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:03

Lainaus: Piiskansiima

Ja SnowWhite-, MAC on vaarallista tavaraa... siihen laatuun jää koukkuun!

Huomasin. Sävyvalikoimat on aika hulppeat ja laatu uskomattoman hyvä hintaansa nähden. Vaarallista asua n 1,5km:n päässä keskustan Stockasta, sieltähän ei tokikaan voi lähteä, ilman että on käyny ihailemassa MACin standia..Ja yleensä se kyllä johtaa siihen, että ainakin pari luomaria ja huulikiiltoa on lähteny mukaan. Minäkö kosmetiikkafriikki?
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 12:18
päivämeikki on joku kiva luomiväri ( eniten menee violettia, johon olen ollut fanaattisesti koukussa jo yli 10v....) , "kissat" aina eyelinerilla ja alarajaus mustalla myös ja perusmusta ripsari. illalla sitten revitellään oikein kunnolla, kunnon rajaukset ja jotai mielikuvituksellista, iiiiisot mustat tai värilliset tekoripset, ehkä jotai pikkusta kimalletta ja huulipuna sitten värimaailman mukaan
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2009 12:23
Kazune: ongelmasi johtunee huonosta pohjustuksesta ja mahdollisesti luomivärin heikosta laadusta. Pohjaksi meikkivoide ja kunnon puuterointi. Ihan parhaita meikkeja ja luomivärejä ( upeat sävyt) tekee Ben Nye, joka on ammattilaissarja, kestää todella hyvin ja sävyt on just miltä purkissa näyttää eikä jotai hailakkaa kakkaa kun laittaa iholle..Ben Nye:tä saa tosin vaa netistä mutta saman asian ajaa aika hyvin Joe Blasco..kallista kamaa mutta rahan arvosta.Blascon tuotteista en niin tiedä mutta Ben Nyen sävyt on upeita!!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.02.2009 13:27
Ms. Cyanide, sieltä edellisen postauksesi yläreunasta löytyy Muokkaa-nappula josta voit lisätä jälkikäteen mieleen tulevia juttuja vanhaan viestiin. Noita tuplapostauksia kun täällä meidän foorumilla ei katsota mitenkään hyvällä!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit