Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.01.2007 19:31

Lainaus: Raivonkyynel

Kangasalan toivot

Mitä, asuuko tuolla naapurikylässä vielä muka muitakin kuin vanhuksia? wuhuu!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.01.2007 20:31

Lainaus: Melankolia

tuolla naapurikylässä

Mäkin oon Tampereelta kotoisin, mut asunut jo pitkään Hesassa. Kangasalakin on ihan tuttu.
  • Lähetetty: 04.01.2007 20:53
aargh. :P itse asun tosiaan aivan rajalla, joskus nuorempana tuli kangasalan keskustassa pyörityä useammin, hevostelutallikin tuli siellä tutuksi
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.01.2007 20:26
Kotipaikkakunnallani, ulkona liikkuessani en ikinä välty kaiken maailman kommentoijien päänaukomiselta. Mutta esimerkiksi Helsingissä käydessäni saan minäkin olla rauhassa.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.01.2007 20:30
Ala-asteikäiset lapset huutelevat ja muut tokaisevat jotain/kuiskuttelevat aivan kuin en muka huomaisi.
Jyväskylässä saa suht vapaasti olla ja Helsingissä myöskin.
Siellä sitä on kaikenlaista menijää.

Mutta menipä minne tahansa niin aina saa paheksuvia ja ihastelevia katseita ja kommentteja osakseen.
Se on mielestäni ihan hauskaa.
  • Lähetetty: 15.01.2007 20:54
nykyisimmin tulee enemmän kehuvia kommentteja lävistyksistäni ja muusta ulkoisesta olemuksestani.
yhä edelleen kuitenkin toisinaan joku humalainen patu tuumaa millaista olisi suudella tuollaista rauraturpaa ja tunkee naamansa vähän liiankin lähelle. olettavat ilmeisesti että suutelen tuntemattomia ihmisiä ihan huvin vuoksi.
Kirjoittanut: PoorLittleGirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 16:20
Joskus huudeltiin,enää ei. Nyt vaan katsellaan ja kuiskaillaan selän takana.

Tullut komettia esim. no hyi helvetti! tai sinne suuntaan...
Mut vähät siitä.

Itse yritän olla suvaitsevainen mutta teini peroksidiblondi pimuja en voi vaan sietää, niiltä tekisi mieli vääntää niskat aika usein. Ihan vain siksi ettähe ovat usein äänekkäitä, tyhmiä ja kikattavat kovaäänisesti sekä katsovat nenänvarttaan pitkin meikäläistä.

Ilmaa korvien välissä ja kaikki ylimääräinen paidantäytteenä. Palakoot!
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 18:23
Kerran minulle ihan aikuiset hevarinaiset huusivat perään että "Vitun *****!" voi kun oli muuten älykästä. Paheksuvia katseitahan saa jokainen hiukankin "epäsoveliaan" näköinen henkilö osakseen, tosin on niitä kehujakin tullut.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.01.2007 19:16
Mieki alan jo kai olla niin tuttu näky ettei minua enää kukaan säiky. Osasyynä voi olla myös se etten ole mitenkään pelottavan oloinen vaan pikemminkin enimmäkseen hyväntuulinen tapaus (paljastus?!). Karvanoppa-amiksien pään aukominen vain ärsyttää.

Lisäksi kun täälläkin on alkanu nuita "pikkugootteja" ilmestymään niin mummotkin alkaa jo olla tottuneita tähän "uuteen nuorisomuotiin" :P mutta tuo edellinen katkeralta kalskahtava lausahdus taisi mennä vähän offtopic.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.01.2007 11:09
kesällä sokoksen edustalla joku juoppo tuli sönköttämään et oonks joku noita vai mitä helevettiä, mie vaa kävelin toisee suuntaa ja tyyppi huus perään että anna persettä ja kaikkee idioottimaista. kylhän siinä meinas vähän mielenrauha järkkyä. ja ihmiset tuijotti, paitsi onneks ne tuijotti lähinnä sitä juoppoa.
ja täällä peräkylillä missä asustelen , niin täällä kyllä kuulee 'normaalien'kin ihmisten suusta kaikkea sontaa..yks keski-ikäinen muija sano suoraan että näytän ihan ********. siis täh? pitkä hame ja muutenki vaatteet päällä . ei ei ei.. se siitä suvaitsevasta yhteiskunnasta.
kerran kyllä kaverin mummo kysy että mistä mie oon noin kauniit vaatteet hankkinu no sillo oli kyllä ite tehdyt päällä
ainiin, ja pahinta on varmaan kun omanikäiset tulee ************. muistan ku yläasteen loppupuolella rupesin enemmän hameita käyttämään(enne sitä olin vaan housukannalla) ni samal luokal olevat henkilöt rupes ************ aika pahasti. sillo olin vielä aika herkkä kaikelle tollaselle. muutenkin on aikojen alusta asti mua kutsuttu noidaks -johtuu mun kauniinmallisesta nenästä. että semmsta. sehän ei nyt taas kuulu asiaan

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit