Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: HoitoVirhe (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.12.2007 17:13
Mulle on oikeestaa vaa sattunu sillee et tossa pari vuotta takaperin oli parit ketjut tossa housuissa kiinni ja niist tietysti kuulu sit kilinää, ni jotku amikset oikee pysäytti auton vieree ja huus "mee vankilaa"
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.12.2007 22:40
Nuoremmat juopot juttelee, mutta hyvin tullaan toimeen. Muutama vanhempi juoppo on jo niin tuttuja minulle ja kaverilleni, että on huvittavaa, kun he aina kehuvat yhtä ja samaa hamettani muistamatta minua... Ja kävelytahtia parantamalla pääsee sopivan välimatkan päähän. Bussissa vanhat ukot kanssa tuppaavat viereen, ja kerran eräs vanhempi täti kysyi, olen *****. Hajosin pahasti, en pystynyt edes vastaamaan akalle vaan jäin seuraavalla pysäkillä pois käkättäen kuin hullu. Vielä enemmän tuijotettiin

Kaupungilla kerää katseita, koulussa vain, jos tulen sinne näyttäen kohtuunormaalilta Muhun on totuttu ^.^ Jännä, kun pari vuotta vanhemmat oppilaat, tuikituntemattomat, tulevat kehumaan vaatteitani.

Pikkuveljen kaveri kerran huuteli saatananpalvojaksi, johon minä iloisena haukuin fruittariksi (ja ihan oikeassa olin *wirn*). Onneksi edes tajusi, että minun suustani se oli loukkaus. "Gootti" on monen vähän nuoremman kommentti, mutta ihan kavereita näiden alempien luokkien hevaripikkupoikien kanssa olen
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.01.2008 23:09

Lainaus: Irodorareta

Mä olen huomannut, että saan aika kaikki juopot perääni. Eilenkin on kaverini kanssa ulkona, ja vastaan tuli joku juoppo. (M=Mie, I=Idiootti, K=Kaverini)
I: Tiedätkö, millon taksi tulee?
K: En.
I: No teidän pitää jäädä odottamaan sitä mun kanssa.
M: No **** varmaan jäädäänkin!
I: S*atanan h*orat! Nyt kyllä jäätte! (Yritti tarttua kaveriini)
Kaveri ja minä lähdettiin juoksemaan pois. Vihaan tollaisia!

Juopoille kannattaa olla aina mahdollisimman kohtelias, ne pysyy rauhallisina kun niitä ei provosoi. Ja kun on juopolle kiltti, niin se alkaa pitää sua kaverina ja on paljon miellyttävämpi ja kohteliaampi itsekin. Koitapa seuraavalla kerralla, puhu mukavia, älä pyri välittömästi pakoon vaan pidä seuraa pienen hetken ajan, käyttäydy kunnioittavasti... Niiden pinnan alta kuoriutuu monesti aivan mukavia veikkoja, kun vähän aikaa on kaverina.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • • Muokkasi: Doucat
  • Lähetetty: 05.01.2008 23:39
Olin tässä taannoin kirjakaupassa etsimässä erästä kirjaa.Siellä oli sitten pari fruittaria paketoimassa joululahjoja.Minut nähtyään he alkoivat kuiskailla ja nauraa.Pian he alkoivat huutelemaan "ootkos saanu turpaa ku silmät noin mustat?" ja "onko arkussaa kiva nukkua?"Oli lähellä ettei alkanut kirjat lennellä mutta en viitsinyt alentua heidän tasolleen..
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2008 17:05

Lainaus: Doucat

Olin tässä taannoin kirjakaupassa etsimässä erästä kirjaa.Siellä oli sitten pari fruittaria paketoimassa joululahjoja.Minut nähtyään he alkoivat kuiskailla ja nauraa.Pian he alkoivat huutelemaan "ootkos saanu turpaa ku silmät noin mustat?" ja "onko arkussaa kiva nukkua?"Oli lähellä ettei alkanut kirjat lennellä mutta en viitsinyt alentua heidän tasolleen..

kuulostaa todella tutulle omalla kohdalla, että ihmiset kehtaavat.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • • Muokkasi: nahkarotta
  • Lähetetty: 07.01.2008 20:25

Lainaus: Doucat

olisit kysyny (jos ne siis oli jätkiä) et "eikös noi sun siskos vaatteet oo sulle vähä liian pienet?"

...päänaukominen on asiallista
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2008 20:34

Lainaus: DarkMessiah

Juopoille kannattaa olla aina mahdollisimman kohtelias, ne pysyy rauhallisina kun niitä ei provosoi. Ja kun on juopolle kiltti, niin se alkaa pitää sua kaverina ja on paljon miellyttävämpi ja kohteliaampi itsekin.

Tuon olen huomannut itsekkin. Nopeasti saa rähinän päälle jos ei ole ystävällinen.
Täällä Jyväskylässä tulee usein tuollaisia tapauksia keskustassa vastaan.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.01.2008 18:31
Tänään ei huudeltu mitään... Olisivat mieluummin kommentoineet ruojat jotain, mutta ei... Siis juttu menee näin: Tulin bussilla koulusta kotiin, tavalliset kouluvaatteet päällä (Bondagehousut, farkkutakki jossa hakaneuloja sun muuta härpäkettä, pipo ja maiharit). Ja tottakai se helkkarin bussi oli täynnä tuntemattomia, vanhoja ihmisiä. Minua ahdistaa muutenkin kävellä tuntemattomien joukossa, saati sitten olla suhteellisen pienessä tilassa monen tuntemattoman kanssa. No eikös ne kaikki mummut ja papat naulinneet silmänsä minuun koko sen matkan ajaksi. Jotkut tuhahtelivat halveksuvasti, mutta useimmat vain kyttäsivät... Olisivat mieluummin heittäneet herjaa, ahdistaa vähemmän.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.01.2008 19:29
aamuyöllä hommissa tuli puli mörisemään omiaan, tajusi lopulta etten kiinnitä siihen huomiota niin jatko matkaansa. sellainen pullean pulsun stereotypinen koostuma, vinoa pipoa myöten.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.01.2008 20:03
tässä viime viikolla totesi yksi lapsista kun tulin pimeästä huoneesta pois että "hitsi kun sä näytät pelottavalta!". halusipa tyttö että kävelen uudestaan pois pimeästä huoneesta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit