Gootti.net

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2007 14:43

Lainaus: Evelyn

"Herranjumala sentähäre noita mopopoikia, ei mitään välittämistä turvallisuudesta.."

Minä näin vähän aikaa sitten pari 10-12v ääliökakaraa polkupyörineen. Olin kauppaan menossa kun he tulivat ulos rakennuksesta vähän matkan päässä. Molemmat huutelivat v1ttua useamman kerran täyttä kurkkua, ottivat pyöränsä ja lähtivät ajamaan alamäkeen täyttä vauhtia keskellä katua. Sinne vaan, suoraan risteykseen, autot joutuivat väistämään jne. Kaikki tapahtui kaupungin keskustassa...en tajua minkä kiven alla noita nuijia sikiää.

Jotta ei menisi täysin off-topikiksi: tuntuu siltä, että minua möllistellään vähemmän kun aloin käyttämään näitä bondagehousuja mustien perusfarkkujen sijaan. En oikein tajua, luulin että asia olisi toisinpäin. Toisaalta tykkään näistä housuista todella paljon ja tunnen näyttäväni oikein hyvältä, ehkä tuo jotenkin heijastuu ulospäin... keski-ikäisillä naisilla tosin tuntuu olevan entistäkin hauskempaa kun minut näkevät
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2007 16:39
Tänään keskustassa tuli joku mies vastaan ja sanoi "Hei neiti, terveisiä luostarista." Jonkin ajan kuluttua hän tuli uudestaan vastaan ja sanoi tuon saman ja lisäksi "Sinut on valittu päivän värikkäimmäksi henkilöksi". Kyllä, olin todella värikäs mustassa takissa ja tavallisissa farkuissa Meikkikin olin puuteria ja ripsiväriä. Huvittava tapaus.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2007 21:28

Lainaus: diamond_385

Veivasin ikkunan auki ja huusin heille, aika ilkeestikin

Ihan oikein!

Lainaus: Sire

en tajua minkä kiven alla noita nuijia sikiää.

Samaa olen minäkin miettinyt. Täytyy kai vain toivoa, että jonain kauniina päivänä he "aikuistuvat".

Mulle ei tänään huudeltu, mutta tuijotettiin kyllä. Kävin äkkiä kaupassa ja ylläni oli mustat kengät sekä farkut ja harmaa pitkä takki. Hiuksetkin olivat auki eli ihan normina olin. Kaupassa huomasin tosiaan, että noin 25-30 vuotias naishenkilö tuijotti mua pitkän aikaa. Hän ei kuitenkaan kyylännyt vihaisesti tai halveksien, mutta tapitti vaan. Syy jäi selvittämättä ja nyt häiritsee kun en sitä tiedä
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.12.2007 21:34

Lainaus: Funereal Soul

Itse olisin vaihtanut samalle puolelle ja lähtenyt hetkellisesti seuraamaan.. Olis ollut mielenkiintoista nähdä, kuinka tämä täti henkilö olisi siihen reagoinut..

heh, harmi ettei tuo tullut mieleeni silloin.
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.12.2007 16:36
Tänään kun olin eläinkaupassa, oli joku ehkä 13 vuotias tyttö katselemassa gerbiilejä siinä. Ajattelin itsekin mennä katsomaan jyrsijöitä. Kun sitten menin tytön viereen, se hypähti pelästyksestä ja sanoi isälleen
"Taitaa hiiret pelästyä tuota!"
Isä katsoi tyttöä,sitten mua ja nyökkäsi.
Tyttö ja isä tuijottelivat mua siinä melkein koko ajan, kun mä yritin katsella niitä hiiriä.
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 16:48
heh. Lapset onn tollaisia
Kirjoittanut: __DEATH__ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.12.2007 17:08
Kyl vaa, ihanku jokasella olis jtn sanottavaa siitä miten mä pukeudun..
Ärsyttävää
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:46
Sarkastiset huomautukset on kyllä liiankin tuttuja. Joka päivä kolussa kuulee Demonian kengistä "kehuvia" huomautuksia, esim. "Kivat kengät"..
Mullekin on käynyt niin, että muhun suhtaudutaan kun oisin ilmaa. Tönitään käytävillä ja kävellään päin kuin olisin jokin lasiovi tai jokin. Jonoissa ohitellaan ja ruokapöytään jätetään yksin. Luokassa yksi kaatoi "vahingossa" pulpettini.. :/
Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:52
Evil Kitty

No on kyllä otsaa. sellaisia noi pellet yleensä on. Ei tykkää kun on erillainen. Mullakin olisi monta juttua kerrottavana paitaan räkimisestä lyömisiin, kun oli yläasteen ainoa pitkätukka ja bläkkis. tää oli Jyväskylässä 90 luvulla.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2007 22:53
Mun tarinat tapahtuvat 2000-luvun käpykylässä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit