Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.12.2007 22:14
Mulle harvoin huudellaan, mut tänään koulussa joku vaan huus ohimennessään että "kiva nahkahame" (sarkastiseen sävyyn). Oikeasti hame on tekonahkaa, mut ei sitä siinä voinu huomata. En jaksanut kyseisestä kommentista mitenkään välittää.
Kirjoittanut: freak 2 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2007 16:27

Lainaus: pikkumyy

ohimennessään että "kiva nahkahame" (sarkastiseen sävyyn). Oikeasti hame on tekonahkaa, mut ei sitä siinä voinu huomata. En jaksanut kyseisestä kommentista mitenkään välittää.

mul o ollu vähä sama kaltane sarkasmi pilkka tässä vähä aikaa sitte...
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.12.2007 00:15
Tällä viikolla, kun olin kipittämässä himaan mahdollisimman nopeasti, niin joltain sivukujalta saapui kaks pikkupoikaa, joista toinen huusi kovaan ääneen: "Kato, GOOOOTTI joka juoksee!".

Okei, mä juoksin, mutta gootilta en näyttänyt edes silloin, joten vähän huvitti.
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2007 13:40
ei mulle huudella mutta kyllä minä huomiota kerään. ihmiset - varsinkin vanhat - kattoo tosi pitkään.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • • Muokkasi: Crow
  • Lähetetty: 17.12.2007 15:45
joo-o, kyllä huudellaan ja tuijotetaan koulussa sekä kaupungilla. se on todella inhottavaa. yleensä huudetaan ''satanisti'' tai jotain vastaavaa. mutta osaan kyllä usein sanoa takaisin. siis en ala mitään kilpaa huutaa vaan heitän jonkun terävän kommentin tai mustaan huumoriin päin.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.12.2007 19:08
Olin tuossa pari päivää sitten kaverini kanssa keskustassa baarissa, lähdimme sitten kävelemään bussipysäkille ,kun matkalla keski-ikäinen naisihminen kiersi äkkiä kadun toiselle puolelle, tuijotti ja huusi perään että "Pois täältä tollaset!"
Meinasinpas sitten sanoa jotain rumaa takaisin ,mutta ajattelin olla viisaampi ja antaa olla.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2007 19:22

Lainaus: Kuutar

Olin tuossa pari päivää sitten kaverini kanssa keskustassa baarissa, lähdimme sitten kävelemään bussipysäkille ,kun matkalla keski-ikäinen naisihminen kiersi äkkiä kadun toiselle puolelle, tuijotti ja huusi perään että "Pois täältä tollaset!"

Onneks ei oo tollasia tullu vastaan. Huomaa että asut turussa . Ota tuo yleisellä huumorilla, ei mulla henkilökohtaisesti ole mitään turkua vastaan.

Edelleenkin oon sen verran perus jamppa ettei tommosia oikein tapahdu, joskus saattavat väistää ku ryminällä kaupungissa eteenpäin tallustelen kiireisenä. Johtuu välillä kyllä isosta koostakin Pelkäävät jäävänsä alle.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.12.2007 23:22

Lainaus: Kuutar

tuijotti ja huusi perään että "Pois täältä tollaset!"

Itse olisin vaihtanut samalle puolelle ja lähtenyt hetkellisesti seuraamaan.. Olis ollut mielenkiintoista nähdä, kuinka tämä täti henkilö olisi siihen reagoinut..
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Evelyn
  • Lähetetty: 21.12.2007 09:52
Olin matkalla aamulla kouluun kun kaksi mopoa ajoi tuhatta ja sataa ohitse. Siinä tuli sitten vastaan mummeli rollaattorin kera ja hän pysähtyi kohdalleni. (Olin ihan varma, että hän kommentoi jotain ilkeää.) Hämmästyin, että hän alkoi valittamaan minulle mopoilijoista "Herranjumala sentähäre noita mopopoikia, ei mitään välittämistä turvallisuudesta.." jne. Minä vain tokaisin hymyillen "Niinpä" tai jotain muuta vastaavaa.
Piristi kummasti aamuani sillä muakin ärsyttää noi mopoilijat.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.12.2007 14:15

Lainaus: Evelyn

muakin ärsyttää noi mopoilijat.

Itselläni kihahti meidän pikkukylän "pahikset", viitisen noin kymmenvuotiasta poikaa pyörineen sähläävät kaupan parkkipaikalla, ja kerran meinasin ajaa yhden yli. Veivasin ikkunan auki ja huusin heille, aika ilkeestikin ja taisivat äidit ja isät joutua illalla selittämään sanojen tarkoituksia kersoilleen. Mutta nyt ei siis mun perääni huudeltu vaan huutelin muiden perään. Okei offtopic loppuu tähän.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit