Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: huudellaanko teille kadulla ?

Minulle ei ole vielä huudeltu mitään. Kummastelevia katseita tulee etenkin silloin jos kuljen silinteri päässäni. Pelkäsin tässä aiheuttavani kolarin kun eräs mies katsoi oikein pitkään minua autoa ajaessaan.

Hyväksyn ihmiset sellaisenaan kuin he ovat. En voisi huudella kenenkään perään mitään kulkivat he sitten millaisissa vaatteitta tahansa. :3
Yritän hyväksyä ihmiset sellaisina kuin ovat ja otan vastaan perus positiivisella asenteella ja sitten kun tietää enemmän niin sitten katson uusiksi "hymyilenkö edelleen" vai miten.

Minulle ei olla paljoakaan huudeltu, ei hyvää eikä huonoa.
Tosin kerran tyttöystäväni kanssa kun kävelin tuolla kaupungilla niin jotkut humalaiset huusivat goottiperkeleistä. (joka kyllä pisti lähinnä naurattamaan)

Ja joskus "kauan sitten" eräs pikkupoika vaan totesi äidilleen kovalla äänellä:"Äiti kato! Kuolema!" ja tämä kyseisen pikkupojan äiti vaan nopeasti kiskoi poikansa paikalta ja minä jatkoin kaupassa kiertelemistä.

Nuita tuijottelijoita sitten on ollutkin ihan tarpeeksi. Aina saa pelätä millon ne jää auton alle, yms. kun eivät katso minne suuntaan ovat menossa. x)

http://dragcave.net/user/Miarai

Niin noista henkilöistä vielä jotka eivät katso eteensä, vaan tuijottavat:
Elikkäs kerran Silja linen terminaalissa eräs pieni tyttö tuijotti minua samalla kun käveli eteenpäin, katsoi vain ja tumps, törmäsi toiseen ihmiseen. En enää pidempään seurannut tilannetta vaan naureskelin itsekseni, ei sille pienelle vahingonilolle voi mitään ja varsinkin jos se on johtunut omasta itsestään koko tapahtuma.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

Aina toisinaan kyllä... Yleensä tosin vain muutamat tutut hopparit (jotka eivät hekään enää aikoihin) ja juopot...Kerran tosin kävi niinkin että kävelin kaikessa rauhassa kaupungilla ja sitten eräs ehkä 60 vuotias naisihminen näytti minulle keskaria ja pui perääni nyrkkiä ja taisipa huutaakin jotain saatananpalvomisesta ja koulutukseen keskittymisestä.
Eikä minulla ole aavistustakaan kuka hän oli,ja aika pahasti metsään ne hänen luulonsa minusta menivät.
Minua tuijotetaan useinkin,mutta oikeastaan nautin siitä,olen varsin esiintymishaluinen ihminen

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

muutaman kerran pari vuotta sitten. Saatananpalvojaksi varsinkin, josta olen sitten antanut muutaman pistelijään kommentin takasin päin, mutta ei ainakaan pitkään aikaan ole tullut ketään sanomaan. Ehkä pienet eivät uskalla ja isommat eivät viitsi, rajansa kaikella jopa sillä mitä päästää suustansa, tai ainakin kuvittelen.

itse voin sanoa itseäni melko suvaitsevaiseksi, varsinkin erilaisia ihmisiä kohtaan. kaikilla on oikeus omaan ulkonäköönsä , musiikkimakuunsa jne.
jos et tunne, älä tuomitse.

niin ja varsinkin kun omalla kokemuksella on huomannut kuinka jotkut saavat omanlaisensa ennakkokäsityksen ulkonäön perusteella...

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

Mä oon päässy aika vähällä, luullakseni. Ainahan sitä ihmiset ihmettelee, kun kulkee täysin mustissa, mut usein se jää sit siihen tuijotteluun vaan. Ei se mua häiritse, sen kun katsoo jos siltä tuntuu. Mutta tietysti jos kulkee "väärissä paikoissa, vääriin aikoihin", niin jotain kommenttia saa takuulla kuulla. Jos hiihtää PVC:t jalassa Hesan keskustassa yöllä,(esim keikkojen jälken) niin takuulla joku sen huomaa ja siihenhän on sitten "pakko" heittää jotain kommenttia.. Yleensä aletaan ehdotella kaikennäköistä..Mut mä vaan poistun tilanteesta, en oo kuulevinani tai vastaan jotain jolla saan tyypin häipymään riippuen tilanteesta..
Itse koen olevani jokseenkin suvaitsevainen ihminen..niin kauan kun mä saan olla oma itseni, niin muutkin saavat olla. Kunhan antavat mun olla rauhassa.
  • Muokkasi: Cata
Hah. Useimmiten miulle kaveri, jonka messissä kuljen kaupungilla, toteaa jotta 'sä ainakin käännät katseita.' Pitäisikö se ottaa kohteliaisuutena. Mut näiltä perus-miss sixty tyttösiltä ja lökäpöksy-kundeilta tulee aika haistattelevaa kommenttia.

Tässä ihan just tuli joku 6-kymppinen rouva ihastelemaan, "sinähän olet kovin lady-like!" Miä en niin pro-pukeutuja ole, että kritiikkiä paljon tulis.
Minul uskalletaan tulla jopa puhumaan ihan järkeviä.

Ylläpito muokkasi: Otettu rikkinäinen hymiö pois viestistä.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

Minulle ei ole ikinä huudeltu yhtään mitään, tuijotettu sitäkin kovemmin. Itse asiassa olen ihan tyytyväinen siihen ettei mitään kommenttia ole tullut. En yleensä harrasta pvctä vaan olen näitä 'naurettavan isoja pitsihihoja, kireitä korsetteja ja laahushameita'-osastoa, voi johtua jo siis siitäkin. Ja kun kaulassa roikkuu pari hopeista ristiä, eivät ole tulleet jeesustakaan tyrkyttämään.
AIna sitä katellaan... Ja aina välistä tulee ne hemmetin jeesustelijat selittään, miten voin pelastua kääntymällä uskoon ja heittämällä mustat kuteet nurkkaan ym.... Ja yks päivä tuli joku ihmeen spugeli kyselee notta "ookko sää sellannen saatananpalvoja, häh?" Vastasin vaan, että "olekko ite?" "en" "onnee sulle!" Mietin vaan että oisko pitäny heittää siihen jotai "***** KU TOLLASII KYSELET, SAATANa, SYÖN SUN PÄÄS!"

Aequat omnis cinis...

Tänään koin kumman ahaa-elämyksen: nuori nainen hattu päässä on kumma kuin sirkuksesta karannut käsilläkävelijä. Wtf??? Kyllähän vanhemmilla naisilla hattuja näkee paljonkin, mutta onko se nyt niin järkyttävää että sieltä lierin alta ei näy harmaat hapset?

Jää pohtimaan...

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Blackrat, Faith Black, Just_me). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!