Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2006 22:06
huudellaanko teille kadulla ja jos niin mitä ? sitten tiestysti aiheeseen liittyen olisi hauska tietää onko muualla kohdeltu ulkonäön takia jotenkin erilailla, ja miten suvaitsevasti itse kohtelette muita ?
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.09.2006 22:13
Viimeksi kesällä tahtoi muutama humalikko antaa palautetta ja vaatetusvinkkejä mutta muutoin saa kulkea suht rauhassa.
Mutta muutoin ulkonäön perusteella havaitsen saavani aivan eri kohtelua (negatiivisessa mielessä) kuin tavallinen tuulipuvun kuluttaja, mikä on kovin ikävää ja osoittaa sen että näinä avoimuuden ja suvaitsevaisuuden päivinä mikään ei oikeasti ole muuttunut ja ne "normaalit" ovat kaivautuneet vieläkin syvemmälle omiin kuoppiinsa.

Mitä tulee sitten omaan suvaitsevaisuuteeni niin käsittelen ihmiset sellaisena kuin he ovat ja kuinka itse omilla toimillaan asiaan vaikuttavat.
Hyvä hyville, paha pahoille. Hymystä aloitetaan ja katsotaan sitten mihin suuntaan ne suupielet kääntyy.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2006 22:36
Miulle ennen huudeltiin ilkeyksiä, ja nykyään tulee vanhat pervot juopot jutteleen =s ja hoidan tilanteen aina samoin, kävelen nopeampaa ja pistän musasoittimen lujemmalle. huonompaa palvelu oon saanut, mutta monissa paikoissa ja normaaliakin mikä tietenkin on edistystä =)

olen aika paljon omissa oloissani ja aika samalla tavoin, että jokainen yksilönä, ja koitan ymmärtää juttuja joita en suvaitse ja miettiä miksi näin on.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.09.2006 13:44
Kyllähän se on ikävää että ihmiset huutelevat, minulle on vaatetuksesta pari nuorta sälliä käynyt huutelemaan. Onhan niitä monia muitakin "huutoja" kuultu, kerran sellainen spurku kyseli montako hautakiveä tuli kaadettua, ja joku tuli mongertamaan linja-autopysäkillä jotain mistä en saanut mitään selvää, vetäydyin kauemmas. On niitä muitakin kuin negatiivisia huuteluja kuultu, kerran laivalla keikuin korsetti yllä ja vastaani kävelevä mies tuijotti, tuijotti ja kun olin ohittanut hänet kuulin kuinka hän ehkä huomaamattaan kovaa sanoi "Ei voi olla noin laiha!" Sellaista sitten.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2006 14:26
Eipä oikeastaan. Ulkomaan epelit näyttävät oikein rakastavan näyttävää, goottipukeista pitkää naista, ja kyllä nuo suomalaisetkin viheltelevät. Negatiivisia kommentteja on tullut lähinnä pvc-vaatteista, Helsingin Forumissa meinasi keski-ikäinen nainen kävellä päin betonitolppaa kun jäi paheksuvasti pällistelemään hamettani (HAH!!!) ja metrossa joku vanhempi mies valisti minua että olin pukeutunut jätesäkkiin.

Palvelu nyt on mitä on, mutta sitä se on nuorille ihmisille yleensäkin. Keski-ikäiset akat ei-vaan-osaa...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 14.09.2006 18:16
Ei ole paljon huudeltu. Joskus kävin Helsingin luksusalueella, Kontulassa, jossa joku narkkari tai spurgu vaappui kadulla ja huomasi minut -- ärjäisi sitten miulle, että "leikkaa letti, pitkäletti!" tms. Huvittavinta tapauksessa oli, kun tyypillä itsellään oli pidemmät hiukset kuin minulla.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2006 08:56
Eivätpä ole kummemmin huudelleet, mutta oudosti ovat katsoneet. Ja yleensä aina ne kaikista vanhimmat matamit mitä pitäjästä löytyy. :S Joko vaatteitani; mustat paita, mustat housut... musta laukku, musta polkupyörä, musta kypärä... ja mustat hiukset ja violettilinssiset aurinkolasit, joita ilman ei auringossa voi yksinkertaisesti olla. Ilmeisesti se on niistä jotenkin eksoottista. :P Taikka sitten se mulkoilu liittyy jotenkin ulkomuotooni...

Suvaitsevaista porukka...Joo... Totta totisesti. *sarkasmia*

Töissä ei ole ollut ongelmia, en ainakaan ole vielä huomannut. Kyllä sitä immeisten kanssa pitää yrittää juttuun tulla ja yleensä se onnistuu. Osaisinpa vain lukea muiden ihmisten ajatuksia. Selän takana voi kuulua kaikenlaista...

Mutta jos joskus on huudelleet, niin ne on ne raivostuttavat vaahtosammuttimenkokoiset nappulat, jotka ovat takertuneet muodollisiin seikkoihin. x) Eipä niistä oikein voi välittää enempää kuin jostain ötökästä kengänpohjassa. ( en tietenkään hypi innolla ötököiden päälle, mutta.. )
Kirjoittanut: Kurojaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2006 09:02
Kyllä mullekkin on huudeltu perään tätä perinteistä saatananpalvoja juttua,jotkut uskis mammat rupesivat haukkumaan ihan silmittömästi mua ja miestäni kun kerran oltiin kaupassa,että saatana asuu meissä,ollaan sen riivaamia ym.ym. siinäpähän meuhkaavat. Mut olen kyllä positiivistakin palautetta saanut,olin yx kerta perseelleni lentää kun sellainen pelokkaan näköinen mummeli tuli mulle sanomaan kun nousin autosta,että hän tykkää mun tyylistä,et tosi hyvän näköstä. Kaikenlaisia...
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2006 13:45
kyl mullekki on huudeltu eikä sekään välttämättä ole mikään ihme
meidän kevätjuhlassa, minulla oli pitkö upea tyllihame päällä, korsetti ja 14cm korkoset kengät... yhden luokkalaisen mummo tuli sanoo mulle että "ompas sulla nättihame, mistä hankit sen?" olimpas vähän silmäpyöreenä

on myös tullut "saatananpalvoja", "friikki" huutojakin
nojaa omapahan ongelmansa kun eivät tunne minua ihmisenä
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.09.2006 15:09
Ei mulle ole huudeltu (vielä) mitään, paljon olen kyllä oudoksuvia katseita kerännyt, silloin kun olen korsetti päällä tuolla kaupungilla kulkenut. Kerrankin yksi vanhemman puoleinen mies käveli ohitseni ja tuijotti korsettiani pitkään, pelkäsin jo että miehen pää kiertyy irti hänen kaulastaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit