Gootti.net

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.10.2006 10:57
mulle ei kyllä yleensä huudella mitään mut mua katellaan halveksuvasti ja se on todella ärsyttänää.. olen minäkin ihminen vaikka pukeudun mustaan ja vaatteet ovat ketjuilla niiteillä ja piikeillä koristeltuja... onhan jotkut pikkulapset sanonu " tolla tytöllä on bräz kengät ja kaikkee muuta vastaavaa...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.10.2006 13:51
Mullekin on jokapäiväistä että tuijotetaan väheksyvästi korujen ja ulkoasun takia. Jos lapset sanoo jotain niin ne on ainakin rehellisiä. Mua ärsyttää eniten "uskovaisten" suhtautuminen. Kun ne "säälii" mua, ja haluaa pelastaa mut väkisin. Ne ei tajua, että elän onnellista elämää just näin!
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:07
öh. on sillon joskus kun liikkui iltaisin kaupungilla tai baarissa tms.
ei enää nykyään niinkään kukaan huutele mitään kun ainut aika kun on liikkeellä se on päiväsaikaan ja mukana on miehen lisäksi kolme lasta.
kummaksuvia katseita tosin meidän perhe saa aikaseksi muttei kukaan kehtaa perheellisille huutaa.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 16.10.2006 19:39
Huudeltu ja sekä katsellaan. Useimmiten en edes huomaa kun kuljen niin omissa maailmoissani. Katselevat hattuani tai hameitani tai jotain. Oo

Monesti on käynyt niin että joku humalainen käy pyytämään että "Saako noin nättiä naista halata/kätellä?" Eikä ne aina edes odota että annan luvan, vaan kaappaavat syliinsä Mitä siihenkin nyt sanoo... Useimmiten ihan positiivisia tapauksia.

Koska olen niin paljon kootin näköinen ja muutenkin, sopiihan minusta sitten muodostaa käsite "kootti eli hevari eli satanisti eli saatananpalvoja". Niishän se on.
Kuulin muuten seiskalla yhden hyvän juorun. (Koulussamme oli ysillä silloin kaksi goottityttöä) "Noi kaksi käy jossain terapiassa sen takia, että niillä on sairaalloinen pakkomielle mustaan." Mjaa. Oo

Tuttuperheen lapsi sanoi minua kärpäseksi kun olen niin musta. Mjaa.
Kirjaston tädit muistavat minun etu- sekä sukunimeni Sekä tunnistavat muutenkin hyvin. Kuulemma.

Ovat kehuneet ja sitten ovat ne tr00iivilbläkkärisatanisti-teinit, joita oli yläasteella kolme, joista yksi kävi sitten Tuskassa ryppyilemään. Kuulemma "Saatanan goottigorillat!!!!!½" Näytin sille hevihaarukkaa ja poseerasin karjahdellen tehokkaasti. Loppui se kitinä siihen paikkaan.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2006 17:12
Minulle sattui tässä eilen taas muutama varsin mukavakin tapaus....
Siis käväisin kaupassa ja eräs pikku-poika sanoi äidilleen jotakin sen tapaista että:"äiti katso tuolla tytöllä on naamio!" mihin äiti mutisi jotakin että eikä ole ja poika sanoi että:"näyttää ihan siltä" Kyllä tuon jälkeen hymyilytti,kun ei ollut kuin aivan normaalisti meikkiä kasvoilla.
Sitten istuskelin myöhemmin erään kaverini kanssa kaupan edessä penkillä kun siihen tuli vanhempi naisihminen rollaattorin kanssa ja näyttäen erittäin uupuneelta.
No,minä nyt tietysti tein tilaa niin että hän pääsi istumaan. Hän näytti hivenen hämmentyneeltä,mutta kiitti minua ja kehaisi jopa hattuani nätiksi.
Ihania nuo herttaiset vanhukset joille on syytäkin olla kohtelias.
Hetkisen levättyään hän lähti kauppaan ja kaverinikin lähti ostamaan viinirypäleitä niin että jäin siihen hetkiseksi yksin.
Siitä kulki ohi vanhempi parikunta ja nainen tuli siihen minulle sanomaan että minulla on oikein kauniit vaatteet.Pian mieskin tuli siihen ja kysyi minulta olenko teatterista ja kuinka kauan olen lappeenrannassa. ja kysäisi sitten:"niin puhutko sinä suomea?do you speak finish?" johon minä vastasin puhuvani ja olevani täysin suomalainen ja että en ole teatterista vaan asuni on normaalia vapaa-ajan pukeutumista minulle.
He näyttivät varsin yllättyneiltä ja kertoivat minun näyttävän aivan erään ranskalaisen teatterin näyttelijöiltä. Olin kyllä erittäin imarreltu...Minua luultiin ranskalaisen teatterin näyttelijäksi! en oikein tajua vieläkään voineeni joskus kuulla tuollaisen kohteliaisuuden,vieläpä vanhemmalta pariskunnalta.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.10.2006 19:48
Sangen outo juttu kävi viikonloppuna perjantaina minulle, olin tulossa linja-autolla pois kaupungista yhdeksän kieppeillä illalla. Samaan bussiin tuli sellainen armeijapukuinen nuori mies. Siinä sitten loppumatkasta tyyppi kysyi saisiko istua viereeni ja alkoi jutella, kaikkea hän kyseli, mikä nimeni on minne olen menossa tms. Olin hieman kiusaantunut koko tilanteesta. Onneksi pysäkkini oli jo aivan lähellä, mutta en silti päässyt tyypistä eroon, alkoi sitten seurata minua ja jäi samalla pysäkillä pois, pääsin kuitenkin kohta eroon hänestä melko helpolla, jatkoin vain jävelemistä tyynen kylmänä. Hän huuteli perääni "Ei sitten tainnut kiinnostaa?!" Alkoi tuossa vaiheessa jo naurattamaan, meinasin huutaa hänelle ja kysyä minkä ikäiseltä näytän. Jos olisi saanut tietää olisi ollut varmaan melko hämmentynyt, koska eikös nuo armeijatyypit olekin joitain parikymppisiä. Ikämiehiä minulle! En oikein käsitä miten sellainen täysin "normaali pulliainen" minulle tuli sönköttämään, vaikka veikkaisin että mieluummin ulkonäköni pelottaa tuollaiset pois, (piikkikaulapannat jne.) oli ihan normaalivaatteet päällä, eikä mitään vähempää. Jälkeenpäin kyllä nauratti.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.10.2006 20:30
Lainaus: Devilsbride En oikein käsitä miten sellainen täysin "normaali pulliainen" minulle tuli sönköttämään, vaikka veikkaisin että mieluummin ulkonäköni pelottaa tuollaiset pois

Musta tuntuu,et päinvastoin erikoinen ulkonäkö oikein imee, kuin magneetti kaikkia pulliaisia ja hönöläisiä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.10.2006 14:01
heh, tuossa pari päivää sitten kävelin kaupasta kotiin, kun kaksi pikkupoikaa, n. 7-8-vuotiasta, tuli vastaan ja toinen niistä kysyi "hei oot sä gootti?" ja mä vaan hymyilin "taidan mä olla" ja sitten poika vaan vastasi "sä näytätkin ihan siltä". Mistäköhän pikkuiset olivat gooteista kuullet?

tänään myös satuin käymään kaupassa keskipäivällä, (siihen aikaan kun kaikki eläkeläiset on liikkeellä keskustassa) ja kävelin kotiin ,kun risteyksessä seisoi kolme vanhaa naista, yksi katsoi minun suuntaani ja sanoi sitten niille kahdelle muulle jotain, sitten kaikki kääntyivät katsomaan ja puhuivat jotain keskenään, onneksi tai valitettavasti en kuullut mitä...
joillain sitten riittääkin ihmettelistä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.10.2006 00:47
Olin torstaina tuolla Helsingin Kirjamessuilla ja vastaani käveli joku keski-ikäinen ukkeli, joka sitten melkein törmäsi minuun ja tiuskaisi: "Painu helvettiin!". Tämä on kyllä niin hienoa, että ihmiset osaavat arvostaa erilaisuutta. Onneksi tuli sitten myös paljon positiivista palautetta asustuksestani (ja kahden kaverini asuista) ko. messuilla.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 29.10.2006 01:35
Lainaus: Faith Black [...] melkein törmäsi minuun ja tiuskaisi: "Painu helvettiin!".

No on siinä keski-ikäisellä käppyrällä käytöstavat. Helsinkiläisillä on. Ihan ja täysin vihaksi pistää, vaikka en tilannetta ollut todistamassa. Pystyn kuvittelemaan. Jos toista ilman syytä aletaan parjaamaan julkisella paikalla niin se on paha tilanne... Koska laki ei salli törkeästi käyttäytyvän ali-ihmisen mukiloimista ruttuun!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit