Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Arkisto: huudellaanko teille kadulla ?

Kerran kirjastossa seisoin musta pitkä nahkatakki päällä,kun ohitseni käveli vanha nainen,joka katsoi ensin pitkään,käveli ulos kirjastosta ja muutaman metrin käveltyään kääntyi äkkiä ja käveli takaisin luokseni tyrkyttämään jotakin uskonnonsuuntausta. "Vielä voit pelastua".

Kyllähän korseteilla katseita saa,tähän mennessä vain positiivisia. Kaverit ainakin ihastelivat vaikka erityylisiä ovatkin.

Muistan kun hurahdin ensin rokkiin ja sitten metalliin,jonka aikana pukeutumistyylini muuttui rankemmaksi.Kun laitoin mustaa kynsilakkaa kouluun niin kaverini tiuskaisi " Tosi ruman näköstä. Kohta siä muutut sellaseks hirveeksi gootiksi."

Siinä vaiheessa ajattelin että voi vinetto mitä ahdasmielisyyttä.Ja sanoin siihen että "en".Vaan kuinkas kävikään. Sama ihminen vielä oon,vaikka tykkään vähän eri asioista nykyään.

Poikaystävälleni on huudeltu kaikkea että "vit**n pitkäletti hippi , mene armeijaan ja ole mies". Ööh...just just. Ei se tarkota että jos on pitkät hiukset miehellä ettei ois käyny armeijaa..Ja mitä väliä vaikkei olisikaan käynyt?

Itse en ole moneen vuoteen kiinnostunut muista kuin pitkähiuksisista miehistä.Se kertoo sellaisesta erilaisesta elämänkatsomuksesta ja tietenkin musiikkimausta Komeita kun urosleijonat harjoineen..
äh. tämä on tampere! ei täällä huudella! jollei sitten maahanmuuttajat huutele erilaisia versioita kahdesta asiasta "isot tissit" "hyvä perse"
Mutta kun olin vantaalla käymässä, omasta mielestäni kovinkin normaaleissa vetimissä. Minihame, takapuolella lukee PRIVATE, ja sukkanauhat joista oli tarratkin näkyvissä kun oli niin lyhyt hame. paitaa en muista. kauluspaita kaiketi. niin hitto siellähän huudeltiin! autojen vaihdelaatikot kirskui kun ihmiset jarruttelivat typerästi kohdallani. hemmetin rasittavaa. ovatko ne ihmiset pudonneet kehityksestä vai onko tampereella vain niin ihanan "ei kuulu mulle"- asenne kansaa?

All things are ment to be searced, Some things arent ment to be found.

mie käännän lähinnä katseita kadulla, ei mulle siellä huudella vaikka ois kunnolla laittautunu, tuijottelee vaan. Ja oon ottanu tavaks, et jos joku tuijottaa mua, tuijotan takas erittäin tiukasti silmiin niin kauan, et se toinen häiriintyy ja kääntää katseensa pois, niin kuin lapsena on opetettu jos tuijottaa taas, alotan uuestaan. ihmiset tajuu täl taval aika nopeesti. paitsi pikkulapset jotka ei oo viel tätä tapaa oppinu. gäyh. Jos mulle jossain huuellaan, se on koulu. Yhteiskoulu on maailman typerin keksintö. jättäs vaa ne pirun yläastelaiset lukiolaiset rauhaan. enkä kohta enää jaksa maahanmuuttajienkaa vinoilua. ja me suomalaisetko muka ollaan rasistisia ulkomaalaisia kohtaan? mun koulus se taitaa olla toisin päin. Hyvää loppuelämää mulle.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

Varmaan kyllä plajon tosiaan riippuu paikkakunnasta missä asuu ja kuinka siellä on totuttu näkemään erinäköisiä tyyppejä kadulla ?

l0lm0 0_o

paikkakuntani keskustassa ku vetää pitkä nahkatakki päällä tuimalla ilmeellä niin varsinkin vanhemmat naiset kattoo hyvinkin pitkää ja tosi tuimasti. Nuoret ei kyl kato kauheen merkitsevästi mut väistää xD. kukaan ei sentään oo viel huudellu mut kaverit on vaan todennu et "toi nahkatakki ei sovi sulle yhtään" tai "leikkaa hiukses" tms... tosin oon kaveriporukassani se "outolintu" niin ovat ihan oletettavissakin olevia toteamuksia mutta silti ne huvittaa joka kerta kun joku tokaisee. ja kun kotona asuu vielä niin äite tottakai kauhistelee et "mitä sulle ny koulussakin sanotaan" ku toteaa et vois vaik ostaa hameen. en tosin oo vielä saanu aikaseks et hommaisin hameen, mutta ostolistalla sekin on.

Mustaakin mustempi Anime- ja Mangayhdistys Hidoi ry:n vakiosäätäjä http://vkoski.net

Jostain syystä lähes päivittäin tulee jollekkin jotain sanomista. Muutama juttu on jääny mieleen, kuten lähijunassa kesällä joku dena huomas mun mustat huulet ja alkoi kailottaa kaikille sitä Saatananpalvojaläppää. Sit kerran kun lähdettiin avomiehen kaa ruokakauppaan, huusi naapuritalon romaanipoika: "Ootteko te jotain hevareita vai Saatananpalvojia?" Mun kundifrendi vastas, ettei kommentoida, jolloin tämä kymmenvuotias veti jostain puukon esiin ja alko uhkailla sillä jos ei kerrota! Mulla oli sellanen musta viitta päällä, mut avomies ei etes oo gootti, sil on vaan pitkät hiukset ja sil oli musta nahkarotsi. Kesällä kuuli päinvastaistakin läppää, kuten pari keski-ikäistä akkaa tuli kehuun Forumin edessä mun persoonallisuutta ja uskallusta pukeutua miten haluan, ja ne sano lastenlastensa olevan pian teini-iässä, ja et ne katteli mun pukeutumista sillä silmällä, et sellaset kuteet sopis niille penskoillekkin! Se oli kyl huvittavaa. Neuvoin ne sit lähimpään Morticiaan kun heti halusivat mennä kyseisiä vaatteita ostamaan. Vaikka sanoin, et goottilaisuus käsittää paljon muutakin kuin vaatteet, niin eipä noita kiinnostanut.
Siellä Kokkolassa kun olin viikko sitten, niin kyllä tuli tuo ns huutelukiintiö niin täyteen et oksettaa. Mitä pohjoisemmas junalla matkustin, sitä enemmän kuulin läppää kengistäni. "Lordi-kengiksi" ne sitten siellä junan röökivaunussa ristittiin. Sit Kokkolan kirpparilla kun olin mutsin kaa, yks mummeli seuras ainakin puoli tuntia ja kun lopulta kysyin mitä se musta haluaa, se sano yrittäneensä kattoo miten päin mulla roikkuu risti kaulassa!!!
Joo kyl sitä kaikenlaista kuulee, varsinkin kun oon ollu "tällanen" 13-vuotiaasta lähtien, ja täytin eilen 27.... Eli 14 vuotta jo saanu kuulla ties mitä.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

heheh tuo että haluaa katsoa miten päin on ristikaulassa niin on kyllä aika huvittaa :P

viimeviikon loppuna kun olin käväsemässä hesassa jotkut ihme muhamedit ja alit alko hoilottamaan jotain räp-biisiä ku menin kavereideni kanssa ohi ja jotain huutelivat perään mutta empäs saannut mitään selvää

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

Aikasemmin sai kyl kuulla sitä perus saatananpalvoja juttuu. Ei oikeestaan enään. Voi tietty olla että siihen on jo niin tottunu, ettei enää edes huomaa.

Tossa kesällä oltiin Firenzessä ja siellä ei ilmeisesti paljon gootteja ole, kun niin paljon tuijotettiin. Ykskin naine oli vespan kanssa liikennevaloissa ja kun se näki mut ja mun veljen, oli se revenny nauramaan ihan kippurassa ja jotain osotteli ja huuteli. Tätä tapausta en itte huomannu, mutta mutsi siitä oli sitten jälkeenpäin maininnu. Aika järkyttävää, miten jotkut ihmiset voi olla niin epätahdikkaita (liekkö toi sana ollenkaan)

Darkness there and nothing more

Lainaus: Piiskansiima nuori nainen hattu päässä on kumma kuin sirkuksesta karannut käsilläkävelijä. Wtf??? Kyllähän vanhemmilla naisilla hattuja näkee paljonkin, mutta onko se nyt niin järkyttävää että sieltä lierin alta ei näy harmaat hapset?

Niinhän se kai on...tosin huomasin minä eilen että tyylistä on hyötyäkin...
Ei tarvitse sanoa bussikuskille mihin on menossa,kun tietävät jo valmiiksi.
minua ei ilmeisesti ihan heti unohda.... kyllä vaatteeni ja varsinkin hattuni ovat niin näyttäviä...

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

Kas, kävipä tänään niin että paikallisen "aatelin" edustaja teki tuttavuutta.. haisten viinalle, pahasti.
Ja denapa tiedusteli mahtoiko minulla olla krapula kun näytän tuollaiselle?
Ilman kommentointia, poistuin paikalta.

amen..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima, Blackrat, Faith Black, Elvira). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!