Gootti.net

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.03.2007 03:15
Lapset osaavat olla ihania, mieluummin niiden rehellisiä kommentteja kuuntelee kuin jonkun viisikymppisen deekun epäkohteliaisuuksia.

Tulee mieleen eräs mukava katseitten kohtaaminen kaupan hedelmä-vaaálla.
Noin 60-vuotias mies oli punnitsemassa rehujaan ennen minua, minä kohteliaasti toki odotin vuoroani ja tuotteensa punnittuaan hän kääntyi ja katsoi minua halveksuva ilme kasvoillaan, huulien välistä suhahti: "No hyi helvetti!" Punnitsin hedelmäni ja mies tuijotti minua parin minuutin ajan.
Tuli kyllä todella itsevarma olo
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 03.03.2007 17:11
^ no hyi helvetti sille papalle itselleen. Mitähän ne ihmiset kuvittelee saavuttavansa tuollaisella käytöksellä?
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 04:05

Lainaus: Anesthesia

iikko euroviisujen jälkeen, kolme lihavaa keski-ikäistä miestä kaljat kourassa:

"Hard rock hallelujah!!!! \,,/ \,,/ "

Tuo oli hyvä muuten miten jotkut iäkkäämmät ihmiset luulevat tietävänsä kaiken rankasta musiikista kun lordi voitti viisut. Monesti tullu mulle selittää jotain että: "Eikös ookkin hyvää musiikkia tuo lordi?" ja sitten keskustelu loppuu kuin seinään kun vastaan että. "Ei." Yrittävätköhän jotkut vanhemmat ihmiset ymmärtää nuoria tätä kautta vai yrittävätkö he palata villiin nuoruuteensa. Taas mulla on liikaa aikaa ja liian vähän tekemistä. Meen nukkuu. Yöt.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2007 10:10
Torstaina Ideaparkissa: Olin siis Ideaparkissa ja ihan piruuttani menin tuonne H&M:lle sisään. Siellä sitten hilluin vähän aikaa ja oli todella täyttä ja käveleskelin siellä. Noh eihän minulle ainakaan tilaongelmia tullut kun kaikki kaikkosivat tieltäni, ja erityisesti nauratti tällainen 'pikkuteini' joka oli kaksi päätä minua lyhyempi ja jotain 8-vuotias, pukeutunut oli oikein pinkkiin toppiin ja erityisen lyhyeeseen minihameeseen. Minähän kävelin tämän kyseisen ihmisen ohitse(kaveri mukanaan hänellä oli) ja tyttö katsoi minua pitkään ja hidasti askeliaan ja sitten tokaisi erityisen lujaa kaverilleen että:'Ei tuokaan ole tainnut KERROSPUKEUTUMISESTA kuulla!'. Oli niin lähellä etten juossut perään ja istunut päälle
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 06.03.2007 19:59
The_Killer_Doll: Kyllä tuollaisia pikkuihmisiä sitten riittääkin...

Asiasta toiseen, tässä jokunen päivä sitten olin ystävättäreni kanssa kauppakeskuksen penkeilllä istuskelemassa. Noh, kauempaa sitten asteli selvästikin alkoholistin näköä ja tapoja omaava alle keski-ikäinen naikkonen. Oli pukeutunut varsin värikirjavasti ja kaula aukko repsotti polvissa. Siitäpä sitten rohmusti meidän edestämme, pysähtyi, katsoi minuun ja voivotteli alkoholin sekaisella äänellä (tiedättehän sen miten humalaisilla jää sanojen välissä 30s ennenkuin pystyy toisella sanalla jatkamaan) "Miks sä olet meikannu ittes noin rumaks?" Tuhahdin vain, että mielipiteensä kullakin. Naikkonen jatkoi matkaansa exittiä kohti.
Toinen tapaus kävi tänään. Olin kaupasta tulossa kassien kanssa kun kaksi noin 10v poikaa tallusti ohitseni. Heti kun olivat ohittaneet minut kuulin sanat "Hyi miten ruma!" Varsin avoin mielipiteen ilmaisu...
Tällaiset asiat vain nostavat isetunnon niin korkealle että!
Jäi kyllä kalvamaan mieltä tuo tapahtuma, jotkut yrittävät ihan tahallaan solvata ja pilata ihmisten päivän. Saavat kai siitä erityistä tyydytystä.
Eivät kaikki nyt posliininukeiltakaan voi näyttää, oppisivat elämään sen kanssa. Minä kun vielä olen sellainen persoona että otan kaiken niin itseeni... :/
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:49

Lainaus: Devilsbride

Tällaiset asiat vain nostavat isetunnon niin korkealle että!
Jäi kyllä kalvamaan mieltä tuo tapahtuma, jotkut yrittävät ihan tahallaan solvata ja pilata ihmisten päivän. Saavat kai siitä erityistä tyydytystä.
Eivät kaikki nyt posliininukeiltakaan voi näyttää, oppisivat elämään sen kanssa. Minä kun vielä olen sellainen persoona että otan kaiken niin itseeni... :/

Helpottavaa kuulla etten ole ainoa jolle ihmiset kuvittelevat voivansa sanoa mitä sylki suuhun tuo, toisaalta taas ärsyttää puolestasi. Koeta antaa niiden sanojen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, helpommin sanottu kuin tehty.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2007 23:19
Joku hopparijengi osoitteli tällä viikolla huutaen v*tun gootti. Jos en olisi ollut puhelimessa mutsin kanssa olisin käynyt muokkaamassa hieman tyyppien pärstävärkkejä parempaan kuntoon, mutta tyydyin vaan vetämään naamani maailman imelimpään virneeseen ja näytin keskaria Mikä ihme ihmisiä vaivaa, eikö nuorisolle enää nykyään opeteta minkäänlaista tahdikkuutta? ainakin itse kunnioitan ihmisiä minä ne ovat enkä mene osoittelemaan ja haukkumaan toisia.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.03.2007 15:44
Olin tänään menossa psykologian tunnille kaverini kanssa, joka pukeutuu myös näyttävästi ja erikoisesti (ei silti ole gootti tms.), niin ohitimme yhden näistä ah-niin-ihanista ysiluokkalaisista pojistamme. Totesi itsekseen kun ohi mentiin ; "***** mitä porukkaa", olettaen selvästi ettei sitä kukaan kuulisi. Pysähdyin kuitenkin ovelle katsomaan häneen, täysin ilmeettömästi, jätkä katsoi takaisin ja totesi nopeasti "ei mitään!" menin vain mitenkään mietteitäni ulospäin näyttämättä luokkaan, jossa sitten aloin nauraa.

Mutta ihmisten mielestä perusilmeeni onkin v*ttuuntunut / vihainen / väsynyt / pelottava

edit: tulikin pitkä rivi tähtiä kun kuvailin perusilmettäni
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2007 15:55
Mä sain taas eilen vastata kysymykseen, mitä kaulassani riippuva iso pentagrammi tarkoittaa Mä ripustan kohta kaulaani sellaisen selitys-kyltin, jossa on kaikki mahdolliset selitykset!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 08.03.2007 18:20

Lainaus: poison

Mä sain taas eilen vastata kysymykseen, mitä kaulassani riippuva iso pentagrammi tarkoittaa Mä ripustan kohta kaulaani sellaisen selitys-kyltin, jossa on kaikki mahdolliset selitykset!

hyvä idea, sitten ei varmaan enää tule kukaan kysymään, tai sitten voit ainakin sanoa "etkö osaa lukea?!"

onhan tuohon samaan ongelmaan itsekin tullut törmättyä..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit