Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: SweetDarkness (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.07.2007 12:31
Mua on luultu romaniksi kaupassa ja kohdeltu rasistisesti... tosiaan, musta pitkä hamehan tekee kenestä tahansa romanin. Ei kyllä heitä käy kateeksi, kun tuollaista joutuvat kohtaamaan joka päivä.

Näin pienellä paikkakunnalla saa aina jonkunlaisen hullunleiman ottaansa, kun pukee päälleen vähänkin näyttävämpää vaatetta.

Mulle on muutama ihminen antanut ihan positiivistakin palautetta, esim. entiset työkaverit oli sitä mieltä, että on hienoa uskaltaa olla oma itsensä. Ja yksi tyttö tuli humalassa selittämään, kuinka on aina ihaillut mun tyyliä ja kysyi että olenko mä gootti. Heh.. mä en tykkää luokitella itteäni mihinkään lokeroon, tämmöinen mä vaan olen aina ollut. Mutta ihan kiva jos jonkun silmää miellyttää

Kyllähän niitä happamia nenäänsäpitkin katsojiakin on tullut pajon vastaan, mutta mulla on sellainen paha tapa, että mua ei suuremmin kiinnosta niiden mielipiteet. Mä olen kuitenkin jo 27-vuotias aikuinen nainen, joka kyllä tietää miten haluaa pukeutua ja meikata. Ja juuri täydellinen ignooraaminen ärsyttää niitä ihan raivon partaalle....
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 17:15

Lainaus: SweetDarkness

Mua on luultu romaniksi kaupassa ja kohdeltu rasistisesti... tosiaan, musta pitkä hamehan tekee kenestä tahansa romanin.

Mä saan kuulla tota omilta vanhemmiltani. En kyllä ymmärrä että mikä siinä mustassa hameessa on, kun jos sitä käyttää niin on armotta romani...
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 17:21
Kyllä minulle kadulla tulee huudeltua, ja jotkut 12v. tytöt usein katsovat ja tirskuvat. Usein ämä huutelijat ovat isoissa porukoissa, mutta yksin "jengihuutelija" on aivan hiljaa ja pelokkaan näköinen. Ja kun käy katsomassa vaatteita normi-vaate kaupassa,niin kyllähän siellä eilenkin joku katsoi minua silmät pyöreänä ja totesi "No HUHHUH"...
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2007 19:57

Lainaus: lapsi

siellä eilenkin joku katsoi minua silmät pyöreänä ja totesi "No HUHHUH"...

Niin, heti kun on vähän erilainen ei olekaan enää tervetullut ostaamn vaikkavaikka H&Mltä vaatteita ja saa tuijotteluja ja kassaneidit kohtelevat kuin halpaa pask'a... En tiedä miksi, mutta asiakashan minäkin olen vaikka erilainen, sanooko ASIAKASPALVELU mitään?! Kaverini kertoi minulle kuinka kerran oli mennyt kysymään olisikohan ollut Seppälä, myyjältä vaikka että missä olisi valkoista kauluspaitaa. Myyjä oli katsonut nenänvarttaan pitkin huitaissut jonnekin ja sanonut että 'Tuolla... Vaikka tuskin sä nyt VALKOISTA käytät....'. Ja heti oli nähnyt miten tämä samainen myyjä oli mennyt teinityttelille näyttämään oikein kädestä pitäen missä olivat paikan meikkituotteiden laatutavarat. Pah!
Voihan sitä meikäläiset käydä jossain muuallakin kuin esimerkiksi Morticiassa, tai Backstreetillä, eihän se ole mikään sääntö, että gootit menee sinne, normit menee tänne, pissat menee sinne. Siis kyllähän nuita ihan epäernujakin on nähty vaikka Backstreetillä, eikä mekään niitä sieltä ajeta pois, tai käsketä etsimään itse sitä tyllihametta. Ja sitten HE kohtelevat meitä kuin mitäkin ... pehvaa. Kyllä pistää tuommoinen käytös vihaksi!
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2007 21:11
Sitäpä se on. Mukaviakin asiakaspalvelijoita löytyy mutta sitten on myös niitä, jotka ei sovi siihen hommaan ollenkaan.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 22:39
Kyllähän asiakaspalvelijan pitäisi osata työskennellä kaikenlaisten,myös erilaisten ihmisten kanssa. Eihän kukaan millään voi olettaa että kaikki ovat samanlaisia ns. "normaaleita"
Kirjoittanut: LittleNancyC (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2007 01:47
Itseasiassa nykyään ei. Varmaan se auttaa kun täällä Oulussa tuota metallikulttuuria on sen verran mukavasti, että ihmiset ovat tottuneet nykyään siihen, että on enemmän erikoisemman näköisiä ihmisiä. Joskus nämä "korkeamman" tulotason rouvat kyyläilevät ylimielisesti, kun jossain stockalla käy ja tavis/pissis tms. esi-/teinit hihittelevät. Mutta eipä paljon kiinosta. Sen on huomannut, että nykyään ainakin täällä asenteet on parantuneet todella kovasti parin-kolmen vuoden sisällä. Ennen mulkoiltiin kaupoissakin, mutta nykyään kohdellaan kuin ketä tahansa muutakin, vaikka menee pukumiehestä tai stockalta jotain laatumeikkiä esim. hakemaan. Oikeastaan positiivista kommentointia tulee enemmän Oli kyllä ihana, kun menin lempi kahvilaani niin olin just värjännyt hiukset takas violetiksi, niin se myyjätär tokaisi"Ihanaa, sä oot palannut sun omaan tyyliin takas."Tms. Ja totta se neitonen puhui, blondina näytin sairaan tylsältä Tosin ei uskaltanut laittaa muutakaan, kun etsin koko aika muuta työtä, ja vaarana oli joutua semmoiseen paikkaan jossa ei saa olla mitään erikoista ulkonäössä, eikä viitsisi koko aika tukkaa blondaamisella kuluttaa.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2007 12:07
Ei niinkään huuteluja vaan jotain postiivistakin.
Eilen olin rokissa. En tiedä miten tulkita mutta jotenkin näin:

Oli goottineitosia ryhmässä ja he puhuivat, jotain siitä miten jotkut näyttää goottilta muttei tajua sen tarkoitusta. Samaan aikaan soitti HIM ja joku heistä sanoi pitävänsä siitä. En tiedä miten he tulkitsivat mutta juuri noiden kommenttejen aikaan osoitin itseäni sormilla ohimolle ja "pam"-merkin.
Heh, anteeksi jos joku pitää kyseisestä bändistä mutta tietysti heräsi epäilys, että kun eivät ole juuri nähneet minua aikaisemmin tai tunne niin luuloja? En tiedä, kun en tunne. Sitten kuitenkin eräs tästä porukasta esitteli (kaunis goottinainen) itsensä ja mie itseni ja kehui sitten miestäni ja minua.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2007 17:02
Hei nyt muistui mieleen tässä kaksisen vk sitten kokemani juttu:
Mine oli kaupungilla ihan perus rämppeissä ja sitten kävelin siellä jossain ja kaksi teiniä (tyttöpssa ja tämän ah-niin-kova poikakaveri, ilmeisesti) käveivät kadun toisella puolella. Poika rääkäisee minulle että "onko backsteet iha besu kauppa?!".tyttö siinä kihertää ja molemmilta oli tippua silmt päästä kun huusin takaisn että "juu on. lähdettekö sinne mukaa?" oli vielä hauskempaa päästä samaan bussii heidän anssa.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.07.2007 21:15
Minulle tuli useatkin ihmiset selittämään jotain asustani hääjuhlien jatkoilla yhdessä baarissa viime perjantaina. Ja sitten aiemmin itse hääjuhlapaikalla morsiamen pieni sukulaistyttö kävi puristelemassa reisiäni ja tunnustelemassa verkkosukkahousujani ja totesi että "tädillä on reikiä" Sööttiä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit