Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 09.09.2007 04:19
Ei huudella tai muutenkaan sanota yhtään mitään, tosin minä kyllä pukeudunkin useimmiten sen verran tavallisesti ja huomaamattomasti (pitkä musta hame, musta paita ja musta liivi - rakastan liehuhihoja ja valtavia hameita, mutta ne ovat vähän... epäkäytännöllisiä ), että ihme jos minut edes huomataan.

Mutta asunkin kyllä Tampereella. Sen verran iso paikka kuitenkin, että ihme olisi jos minut kohteeksi valittaisiin.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.09.2007 13:54
Taas kerran tultiin härnäämään; "oletko Ella?"
En ole, voisiko joku jo uskoa.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.09.2007 14:20
Eilen oltiin Lahden taiteiden yössä, ja käveltiin siinä sitten kavereiden kanssa. Jostain porukasta lievästi fruittaria muistuttava yksilö huusi "Kenen hautajaisiin olette menossa!?" En tajunnut mikä iski, mutta huusin vain takaisin "Teidän". Pelkäsin jo saattaneeni kaikki pulaan, mutta välikohtausta ei syntynyt.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2007 14:25
Viime yönä törmäsin kaupungilla miehiin joista oli kamalan hauskaa ja jännittävää huutaa perääni: "vitun lepakko!"
Siis nämä miehet olivat aikuisia...
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.09.2007 15:46
saan kuulla koulussa lähinnä siitä että pukeudun mustiin ja vanhanaikaisesti... olen nimittäin AINOA koulussamme joka pukeutuu mustiin... minulle kyllä jaksetaan valittaa..
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.09.2007 16:07
Koulussa tuli joku päivä ihan kohteliaasti kysymään joku poika: "kuunteleksä dimmuu vai mitä?"
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.09.2007 16:21

Lainaus: Lilith

Viime yönä törmäsin kaupungilla miehiin joista oli kamalan hauskaa ja jännittävää huutaa perääni: "vitun lepakko!"
Siis nämä miehet olivat aikuisia...

Kannattaa koittaa välttää sellaisia. Tosi hauskoja mielestään
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.09.2007 17:39

Lainaus: Vade Horrorcraft

Eilen oltiin Lahden taiteiden yössä, ja käveltiin siinä sitten kavereiden kanssa. Jostain porukasta lievästi fruittaria muistuttava yksilö huusi "Kenen hautajaisiin olette menossa!?" En tajunnut mikä iski, mutta huusin vain takaisin "Teidän". Pelkäsin jo saattaneeni kaikki pulaan, mutta välikohtausta ei syntynyt.

Näinpäs siut, näitkö miuta? :P
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.09.2007 18:11

Lainaus: Iiriva

, näitkö miuta? :P

Siis olitko sinä Lahden taiteidenyössä ? Mä en ollut edes Helsingin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.09.2007 18:42

Lainaus: poison

Siis olitko sinä Lahden taiteidenyössä ? Mä en ollut edes Helsingin

No olin mie Lahden taiteiden yössä, kah kun vanhemmat asuvat Lahden vieressä Kännien yö se lähinnä oli, taidetta ei juurikaan näkynyt.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit