Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2007 13:40

Lainaus: Vade Horrorcraft

lievästi fruittaria muistuttava yksilö huusi "Kenen hautajaisiin olette menossa!?" En tajunnut mikä iski, mutta huusin vain takaisin "Teidän".

Hihaa, toi pitääkin muistaa
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.09.2007 14:30
Vihelleltiin koulussa minun perääni
Ei tykkää. Ja joku wnb-fruittari (ainakin kaikki sanoo, että se on wannabe -.-) Tuli huutelemaan, että no voi lol.
Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:04
Valitettavasti joo. Oon kuullut paljon kaikenlaista kritiikkiä
ulkonäöstäni, mutta jotkut lausahdukset ovat kyllä olleet huvittavia!!
Esimerkiksi:
- Ou f*ck minkä näkönen!!
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:21

Lainaus: Yasha

Hauskaa...
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.09.2007 15:34

Lainaus: Irodorareta

Lainaus: Yasha

Hauskaa...

Joo tosi
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2007 17:24
Olen itse huomannut yhden asian ainakin koulussani. Minulla ja kamullani oli keskustelu emoista yks päivä ja eräs kundi sattui kuulemaan keskustelumme. Siitä lähtien pojat huutavat aina ääneen luokassa kun astun sisään "EMO!##" vaikka valitettavasi eivät tiedä edes tarkoitusta. Naurahdan melkein aina ja istuudun hiljaisesti tuolille. Olisi kivaa huutaa takaisin jotain joka laittaisi ne ajattelemaan tai pitämään suunsa kiinni, olen vain niin huono iskurepliikeissä ...
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 19:56
Oi äsken vastauksia pelottavat 666 !
Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2007 08:14
Uusin keksintöni on kohtalaisen psykologinen jonka toivoisin syövän huutelijan itsetuntoa. Eli, harva idiootti huutelee ilman kavereiden tukea; en ole nähnyt ainoatakaan yksinäistä kikattavaa teiniä tai n. alle 30-veetä arvostelemassa ihmisiä.
Noh, jotain tähän tapaan tilanteesta riippuen; "Miksei teidänlaiset juntit koskaan huutele ihmisille yksin? Ujostuttaako poikia? Onko sieltä kavereiden selän takaa turvallisempi huudella?"

Suht hyvin toiminut tähän mennessä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2007 09:14
Olin Lauantai-iltana bussipysäkillä odottamassa kyytiä kotiin, kun pari muodin mukaan pukeutunutta, yläasteikäistä tyttöä tulivat samalle pysäkille.
Katselivat minua siinä hetken aikaa ja kuiskuttelivat jotakin toisilleen ennen kuin toinen noista tytöistä kääntyi minun puoleeni ja kysyi ************* äänensävyllä, että onko Slayer hyväkin bändi.
Minä sitten vastasin hymyillen, että enpä tiedä kun en ole kuunnellut, kerropa sinä.

Meni sitten tyttö vähäksi aikaa hiljaiseksi ja sanoi sitten epävarman näköisenä, että "pakkohan sun on tietää, ku sähän oot tommoinen.. musta".

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 11:48

Lainaus: Azrael

Meni sitten tyttö vähäksi aikaa hiljaiseksi ja sanoi sitten epävarman näköisenä, että "pakkohan sun on tietää, ku sähän oot tommoinen.. musta".

Hahahahaha!!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit