Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.09.2007 22:54
Mulla on koulussa yks hiphoppari kaveri..sitten se aina sanoo kun nähään jossain ulkona "no anna nyt hali vaik ootki tommone....musta"
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 01.10.2007 02:04
Tulipa yhtäkkiä mieleen eräs ruokakauppareissu. Joku miedosti alkoholille haiseva mutta ei mitenkään erityisen epäsiistin näköinen arviolta 4- tai 5-kymppinen mies pysähtyi niille sijoilleen kun pyörähdin ympäri ja se näki minut edestäpäin, ilme oli tällainen: "O_O" Kohottelin kieltämättä vähän kulmiani tuolle. No, nostelin siinä tomaatteja pussiin kun se mies tuli takaisin ja sanoi jotain tyyliin "anteeksi, ootte erittäin nätti mimmi mutta ottakaa tuo koru pois [viittasi sormellaan huulikoruuni osoittamalla omaa huultaan], se ei sovi teille." Se vieläpä kuulosti ja näytti siltä, että se oli ihan oikeasti syvästi pahoillaan korustani. Oli melkoisen hauskaa, hih. No, vähän ajan päästä mehu- ja limsaosastolla törmättiin taas ja se pyyteli useamman kerran anteeksi, "ettehän nyt varmasti loukkaantunut". Vakuuttelin, että en (mikä oli ihan totta, aika herttaistahan tuo oli ).

Ja kyllä, se ihan tosissaan teititteli minua.
Kirjoittanut: Mustasurma (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.10.2007 18:09
Tässä pari päivää sitten (muistaakseni) joku koulussa möläytti "Karsee wannabe" kun menin ohi. En sitä viitsinyt ruveta mulkoilemaan, olin vain kuin en olisikaan kuullut. Toisaalta, se yrittikin sanoa niin hiljaa, että en kuulisi, mutta valitettavasti kuulen yleensä kaikki nuo minulle kuulumattomat kommentit. No, anteeksi vain, satun ehkä olemaan nuori (en kuiteskaan pieni), mutta ei silti tarvitse ajatella, että matkin jotakuta. Vihaan noita ihmisiä - voisivat hypätä kaivoon minun puolestani.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.10.2007 19:25
Joku kauhee fruittari tuli huutelemaan, että; "gootti, gootti!"

Ja sitten, kun menin kouluun, ja odottelin siinä kaveriani, kun piti mennä samaa matkaa, niin jotkut 2-luokkalaiset tuli toisesta suunnasta, ja se toinen sano kaverilleen että läl käänny, tänne älä käänny tänne

Kirjoittanut: Silvery (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.10.2007 16:38
No tämä nyt ei varsinaisesti ole kadulla huudettu, mutta teemaan sopii kuitenkin.

Meille tuli töihin eilen työharjoittelija, joka heti tervehdittyään kysyi, että "siis ootko sä niinku gootti vai saatananpalvoja? Mää en sitte aijo ruveta kummaksikaan, älä käännytä"
Sitä se on, kun asuu pikkukylässä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.10.2007 17:37
Juu, tänään ennakkoluulot jyllää: lääkäri oli raportissaan laittanut jotain tyylistä "nuori nainen pukeutuu mustaan, mustat meikit = pakko olla masentunut?"

Sittenpä tänään joku puupuolen nuijista sanoi ohimennen "vit*n bläkkäri".
Fiksua, ihanko itse keksit?
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2007 13:41
Cure eksyi Wish-tourillaan Helsingin jäähalliin 1992. No minä tietysti menin sinne ja tottakai täydessä tällingissä...No siinä ennen keikan alkua minä ja "hovini" kuljeskeltiin siinä jäähallin edessä...Kuulin erään keikkaa odottavan seurueen kuiskivan toisilleen minut nähdessään että "...hei, tuolla on Robert Smith..." Joo siellähän se Robert varmaan odotteli sisäänpääsyä oman bändinsä keikalle...

Olen myös ottanut huomioon, että kommentaattorit saattoivat olla huumorihenkilöitä...Kyllä gootti gootille osaa kettuilla...
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.10.2007 16:45
En tiedä miten miun pitäs tulkita mutta koulussa on sellainen äijä, jolla on aina Dimmu Borgirin bändipaita, armyhousut, maiharit, jonkilainen lippis tai joskus kun se vaihtaa paitaa niin huppari. Hänen tyttöystävänsä on erittäin laittautunut goottineito. He kulkevat aina yhdessä. Itse hiihdän pitkässa nahkiksessa mutta tällä kertaa mulla oli vaan työvaatteet (musta-harmaa haalari, sekä musta huivi, musta paita, pentagrammi kaulassa, sysimustat meikit) Kun hymy kasvoilla jotain selostin luokkakaverille. Se jätkä tuijotti koko matkan ajan kun kävelin ja juuri kohdilla hän ärjähti "SATAN!"

Pitäisikö tämä tulkita, että minun olisi pitännyt siihen reagoida jotenkin vai kettuiluna? Ne aina kiinnittää huomiota kun esim. olen ruokailussa työ/rönttävaatteissani tai hiidän se takkini päällä aina jonnekin lipeet vaan lepattaen. En tiedä sitten onko se negatiivista (tuntuu joskus, että katsovat pitkin nokkaansa) vai mitä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.10.2007 15:52
Ohipyöräilevän n. 14-vuotiaan pojan suurin neronleimaus koko elämässään oli varmasti sanoa minulle "Satan!"

Äitinsä on varmaan ylpeä.
  • Lähetetty: 04.10.2007 18:42

Lainaus: Iiriva

Ohipyöräilevän n. 14-vuotiaan pojan suurin neronleimaus koko elämässään oli varmasti sanoa minulle "Satan!

Varmaan samalla tasolla on tuokin äijä mikä on meidän koulussa.
Olisko voi peräti fyysisesti pari vuotta vanhempi.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit