Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
huudellaanko teille kadulla ? - Sivu 82

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 15:37

Lainaus: Nemesis

ton voisin itse ottaa kohteliaisuutena

:ju..mutta ihmettelen että olin niin hyvänäköinen..Yleensä näytän puolikuolleelta gootin alulta mikä laahusta ympäri pitäjää..
Kirjoittanut: lapsi (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 16:52
Eilen eräs vanha ja niin "ihana" mies pyysi minua ja kaveriani kuuntelemaan hänen luokseen HEVVIIIMETALLIA, ja kun emme suostuneet, hän houkutteli meitä jätesäkillisellä kaljaa.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 22.10.2007 16:03

Lainaus: Doucat

Käytävällä tuli itseäni parivuotta vanhempi hoppari vastaan.Hymyili leveästi katseli miuta.Ohi mentyään kääntyi katsomaan ja vihelsi..Ei eka kerta.-.-'

No eiks se sit oo hyvä et joku kelaa hyvän näköseks? Mua ainaki vituttas enempi jos joku vaik kertoilis, kuinka ruma oon.
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Lathring
  • Lähetetty: 22.10.2007 17:48
Tänään sattui aika hauska tilanne. Oltiin koulun liikuntatunnilla uimahallissa ja mä en erinäisistä syistä voinut uida, joten istuin parin muun tyypin kanssa jollain portailla altaiden lähellä. Ohi käveli joku mies, joka tuijotti mua oudon näköisenä. Sitten se pysähty nojailemaan porraskaiteeseen ja tokaisi: "Oot ihan valkoseks vetäny naaman". Mä vastasin että niin olen juu. Sitten se tiedusteli että onko tämä joku uusi tyyli ja mihin se oikein liittyy. Lopuksi se vielä kertoi että "Helsingissä näkee paljon tommosia, joil on naama ihan valkonen" ja käppäili tiehensä. Ei se kyllä huudellut...Ihan asiallisesti puhui, ei siinä mitään...
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.10.2007 18:07

Lainaus: HepZusi

No eiks se sit oo hyvä et joku kelaa hyvän näköseks? Mua ainaki vituttas enempi jos joku vaik kertoilis, kuinka ruma oon.

Noh...saatatte olla oikeessa.
Mutta oli vähän omituista että hoppari?
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.10.2007 18:16

no niinpä. sama tilanne oli miullakin. onkelmia onkelmia...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 22.10.2007 18:43

Mulle on ainaki melkeen ihan sama minkä tyylinen naikkonen on jos sattuu olee nätti. Niin no ehkä se sattuu tykkää vaa gooteista. Itekkään en ole kovin nirso vastakkaisen sukupuolen pukeutumisen kanssa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 22.10.2007 18:45
Kukaan ei huudellut, mutta lähes yhtä rasittavaa on tuijotus: Tänään ratikkapysäkillä eräs mies tuijotti minua kokoajan siihen asti kunnes ratikka saapui. Tuijotus ikävä kyllä jatkui ratikkaan päästyäni (mies nousi samaan ratikkaan). Kaikkein hauskinta tässä oli se, että parin pysäkin päästä toinen mies nousi ratikkaan ja hänkin alkoi tuijottamaan minua ! Enkä minä edes ollut kovin erikoisen näköinen tänään...
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.10.2007 18:57

Lainaus: HepZusi

Itekkään en ole kovin nirso vastakkaisen sukupuolen pukeutumisen kanssa

En miekään, siinä saattaa mennä ties kuinka hyvä tyyppi täysin ohi jos vaan keskittyy siihen toisen pukeutumiseen
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2007 17:26
Tänään kun olin melkein kotipihallani, naapuriyhtiöstä oli lähdössä joku nainen autolla. Auto oli juuri menossa ohitseni hiljaa, mutta hiljensi vaan vauhtia kun siellä ratissa ollut nainen jäi katsomaan minua pitkään. Ja vielä se vauhdin hiljentäminen -.- Eihän se kovaa muutenkaan mennyt, niin miksi ihmeessä piti hidastaa ja jäädä minua tuijottamaan? Enkä edes ollut mitenkään erityisen näköinen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit