Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

huudellaanko teille kadulla ?

Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.10.2007 21:39
Ekaluokkalainen sanoi miuta Lordin morsmaikuks
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.10.2007 12:51

Lainaus: Doucat

Ekaluokkalainen sanoi miuta Lordin morsmaikuks

Oih,mut must toi on ainakin kauheen kiva...tai no,en mä nyt tiiä oisko se sillee kiva et jos ois "hirviön" näkönen,mut muuten jotenkin..
Kirjoittanut: kuina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.10.2007 12:57
Eilen kyllä kuuli kaikenlaista ku tultiin kaverin kanssa ulos hevimestasta ja käveltii puiston läpi jossa oli paikallisia juoppoja(pääasiassa miehiä)... Naisilta kuuli vähän erillaista palautetta tosin

Lainaus: The Evil Fairy

Mulle ei ole pahemmin huudeltu,pitkään on katottu sitäkin useemmin. Yleensä sanotaan, että nuoret ei osaa käyttäytyä tai jotain mut kyllä musta on alkanut tuntumaan että jotkin vanhemmat ihmiset eivät hallitse käytöstapoja.
Mielestäni hyviin käytöstapoihin ei kuulu huudella "voi kamala" ja jäädä tuijottamaan, niin kuin eräs vanha rouva teki minut nähdessään.

Mullekki on käyny näi useasti... Kai se käytös on ihan ihmisestä itestä kiinni eikä iästä kuten jotkut väittävät. Kerran yks mummo pysäytti mut kadulla ihaillakseen mun buutseja se oli sinänsä ihan kiva.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.10.2007 16:20

Lainaus: The Evil Fairy

Oih,mut must toi on ainakin kauheen kiva...tai no,en mä nyt tiiä oisko se sillee kiva et jos ois "hirviön" näkönen,mut muuten jotenkin..

Itse otin sen imarteluks..< 3
Kirjoittanut: NorthernPaladin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.10.2007 19:07
Mulle on huudeltu esim "älä polta kirkkoja!", "oletkos menossa hautausmaalle?", jne. En muista kaikkia kun niitä kuulee aika usein enkä hirveemmin kiinnitä enää huomiota
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.10.2007 20:59
Tänään kun olin itiksessä kavereiden kanssa niin jotkut gangsterit alko nauraa mun vaatteille ja sit sanoin heille "Kattokaa peiliin" sitten ne suttuu ja alkoivat lyömään vyöllä mun selkään (mul on sit ihan kunnon jäljet seläs) ja potkivat sitten jaloille ja se sit kans sattu!

Sitten kavereiden kanssa mentiin sinne itiksen poliisiasemalle ja se oli sitten kiinni. Onneksi löydettiin vartia metroasemalta joka sitten kutsu poliisit ja ne skidit pidätettiin! Mutta silti ei se korjaa sitä mikä tonne päähän ja selkään jää...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.10.2007 21:04

Lainaus: Suokas

Tänään kun olin itiksessä kavereiden kanssa niin jotkut gangsterit alko nauraa mun vaatteille ja sit sanoin heille "Kattokaa peiliin" sitten ne suttuu ja alkoivat lyömään vyöllä mun selkään (mul on sit ihan kunnon jäljet seläs) ja potkivat sitten jaloille ja se sit kans sattu!

Sitten kavereiden kanssa mentiin sinne itiksen poliisiasemalle ja se oli sitten kiinni. Onneksi löydettiin vartia metroasemalta joka sitten kutsu poliisit ja ne skidit pidätettiin! Mutta silti ei se korjaa sitä mikä tonne päähän ja selkään jää...

kauhee... alkavat haukkua ja sitten kun tuolla tavalla hienovarasesti sanoo vastaan ni heti tulee selkään.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.10.2007 22:16
Ei ois pitäny sanoo mitään
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.10.2007 12:16

Ei ois pitäny sanoo mitään

tai sitten vaa kattonut todella pahasti. kamalaa tommonen silti.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.10.2007 12:31

Onneksi löydettiin vartia metroasemalta joka sitten kutsu poliisit ja ne skidit pidätettiin!

Joutuvat sentään vastaamaan teoistaan, eivätkä pääse kuin koira veräjästä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!