Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hautausmaalla...

Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.10.2006 14:45
Musta ei oo mitään väliä ottaako hautausmaalla kuvia vai ei. Kunhan ei tee mitään loukkaavaa. Itse en ainakaan tykkää kun kaverini on ottanut sellaisia kuvia, missä koskee täysin tuntemattomien ihmisten hautoihin.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.03.2007 11:53
Ääh, turhaa machoilua koko hautausmailla kuvailu... Toisaalta asia on toinen, jos tahdotaan vaikka ihan taidemielessä kuvailal hautoja ja muita merkejä, mutta noi poseeraukset ei sytytä mua enää..
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.03.2007 12:01
hautausmaat ovat niitä harvoja paikkoja, josta löytyy goottilaisia ristejä ym kyseisillä ornamenteilla varustettuja rakennuksia, ammattikuvaajana sanon, että hautuumaat ovat oivallinen kuvauspaikka goottikuvaukseen. tuntemattomiinkin hautoihin saa koskea, mutta haudan päälle ei saa astua. Esim surullinen surupukuun pukeutunut nainen hautajaishunnussa nojaamassa vanhanaikaiseen hautaan ruusu kädessä olisi hyvä aihe.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.03.2007 12:03
saimme juuri erään mallin kanssa todella hyviä kuvia hautuumaalla. ei pidä yleistää.
Kirjoittanut: han_ne (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2007 22:22
Itse rakastan hautausmaita, ja se ei ole millään lailla kytköksissä goottiuteeni. Olen aivan pienestä asti kuluttanu aikaani hautausmailla. Olen pyöräillyt viisi vuotiaana kaupungin eripuolille, jotta pääsisin eri hautausmaille.
Nykyisin asun aivan hautausmaan vieressä n. 200 metriä välimatkaa. Ainut paikka missä pystyy rauhoittumaan kunnolla. Se hiljaisuus on vaan niin kaunista, ja sitten kun ei ole kiire minnekkään. Jouluaatto on yksi kauneimmista päivistä hautausmailla.
Mielestäni hautausmailla jokainen saa kuvata, kunhan kuvaaminen pysyy kohtuuden rajoissa.

Se on vain minun mielipide asiasta
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.05.2007 19:54
Noo en minä oikein tiedä onko se niin tyylikästä että joku hyppii lyhyvissä pvc hamosissa toisten viimesien lepopaikkojen luona O.o Ja ainakaa siitä en tykkää jos mennää just koskemaan niihin tuntemattomien hautoihin. Esim. jos ite olisin jonkun läheisen haudalla käymässä ja sinne tulis joku posettamaan vaan hienojen kuvien takia niin eihän se nyt oikeen miellytä. En haluaisi että minun hautaani käytettäisiin rekvisiittana Mutta kyllä hyväksyn sen jos niitä portteja ja semmosia käyttää kuvissaan, mutta ehkä ei kuitenkaan hautoja jne.. Minä itse kuitenkin menen hautuumaalle vaan suremaan läheisen haudan luo.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.05.2007 20:23

Lainaus: CybellaTraurig

Noo en minä oikein tiedä onko se niin tyylikästä että joku hyppii lyhyvissä pvc hamosissa toisten viimesien lepopaikkojen luona O.o

En ole eläessäni kertaakaan nähnyt kuvia joissa kenelläkään olisi ollut lyhyt pvc hamonen päällä kun ovat olleet hautausmaalla. Kuvissa joita olen nähnyt naiset ovat pukeutuneet pitkiin hameisiin jne...
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2007 15:47

Lainaus: diamond_385

En ole eläessäni kertaakaan nähnyt kuvia joissa kenelläkään olisi ollut lyhyt pvc hamonen päällä

Minä olen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.05.2007 22:25
Minusta ainakin on halventavaa mennä hyppimään toisten haudoilla *********** näköisenä. Minäkin kuvaan vanhoja hautakiviä - mutta ihan vain sellaisinaan, ilman poseeraavia ihmisiä, sillä useimmat vanhat kivet ovat erittäin kauniita. Ja jos sitten poseerataan, niin hautaa kunnioittaen ja siististi käyttäytyen ja pukeutuen. Ei hautakiven päälle tarvitse istua haarat levällään näyttääkseen "tosi seksikkäältä pahis-gootilta".
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2007 15:17
Eikö tästä ole jo puhuttu?..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit