Gootti.net

Tuska 27.-29.6. 2008

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 31.01.2008 17:49
Ja kyllähän noita vielä siunaantuu iso kasa lisää ajan kanssa. Toivottavasti tulee mahdollisimman monelle jotain mieluista.
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:50
Must see Amon Amarth. Suunnitelmissa oli kyllä Tuskaan lähteä. Jos ei muuten niin ainakin alueen ulkopuolelle istuskelemaan. Pitää vaan toivoa, että työt jatkuisivat vielä tulevaisuudessakin niin olisi sitten varaa lippukin hankkia.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.02.2008 00:59
Tulossa olen jos liput saan
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 10:26
meno sinne on! mutta lähempänä vasta saa tietää pääseekö
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 11:26
Kyllähän tuota Tuskaan tulee vaellettua, ja puoliksi ihan tunnelman vuoksi. Minulla ei ole edes pakottava tarve nähdä yhtään noista bändeistä, mutta silti tulee varmasti käytyä katsomassa suurinta osaa.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2008 14:41
Hmm, tulossa olen jos rahaa on vaan..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2008 14:50

Lainaus: FrozenCorpse

tulossa olen jos rahaa on vaan..

samoin. ja varsinkin jos en ole jossain ihan muualla.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.02.2008 13:02
Jos rahatilanne sallii.... Ja jos yö paikan saan hommattua.(minä olen niiin hienohelma että en vapaehtoisesti teltassa nuku. x)
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 22:37

Lainaus: Kuutar

eiköhän se ole kolmen päivän lippu joka taas tulee ostettua, onhan tuo jo perinne

sama juttu taitaa olla mulla
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2008 17:28

Lainaus: Morfinsia

Ja jos yö paikan saan hommattua.(minä olen niiin hienohelma että en vapaehtoisesti teltassa nuku. x)

Sama täällä. Onneksi on jo Rastilasta mökit varattuna koko apinalaumalle. Meitä kun lähtee täältä peräkorvesta parisenkymmentä henkeä tuskailemaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit