Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion miitti!! (vol. 2)

Kirjoittanut: Yasha (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.02.2008 18:43
Tiedän ettei edellisestä miitistä ole kovin kauvaa mutta koska oli niin hauskaa, ajattelin että olisi kivaa saada uusikin kokoon. En ole vielä ajatellut tarkkaa aikaa mutta joku lauantai tässä mahdollisimman lähellä olisi mielestäni hyvä.
Ja alkamisen ajaksi olisi hyvä vaikka jokin 14.00. En aijo määrätä mitään loppumisen aikaa koska minä ainakin aijon olla siellä viimeisenä lähtijänä. Toivon että saataisiin paljon porukkaa kokoon ja että tähän aiheeseen kirjoitettaisi KYSYMYKSIÄ ja EHDOTUKSIA koskien miittiä. Ne jotka ovat tulossa/ilmoittavat etteivät ole tulossa kertokoon sen YKSITYISVIESTEILLÄ!! Toivon myös että tällä kertaa nähtäisiin jossain sisällä, ja nyt myöhästyviä odotettaisi vain 15 minuuttia!! Kiitos.

P.s.
Hyvää ystävänpäivää kaikille!!
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.02.2008 18:53
Cool! Mä olen tulossa!
Ja oikeassa olet, viimeksi todellakin oli hauskaa... Ja hyvää ystävänpäivää vaan sullekkin.
  • Lähetetty: 14.02.2008 18:56
Kiitos, hyvä että tulee porukkaa mutta huomasitko tämän: !Ne jotka ovat tulossa/ilmoittavat etteivät ole tulossa kertokoon sen YKSITYISVIESTEILLÄ! ??
TARKKAAVAISUUTTA YSTÄVÄISENI!! No ei nyt sentään!!
  • Lähetetty: 14.02.2008 19:07
No huomasin, mutta ei jaksa. Ja on mukavampaa, kun kaikki näkevät, ketä miittiin on tulossa.
  • Lähetetty: 14.02.2008 19:08
niin se kyllä on mutta sillon on vaikeaa pitää lukua siitä ketkä on tilossa... eli jos halua niin voi ilmoittaa tännekkin mutta pitäisi sitten ilmoittaa MYÖS yksärillä...
  • Lähetetty: 16.02.2008 09:53

Lainaus: Yasha

jos halua niin voi ilmoittaa tännekkin mutta pitäisi sitten ilmoittaa MYÖS yksärillä...

No ilmoitetaanpas yksärillä...
Muuten, tajusinko mä oikein, että Crow olisi tulossa? Kun Yasha höpötti jotain sellaista.
  • Lähetetty: 16.02.2008 10:44
kyllä kyllä, Crow sanoi olevansa tulossa kun juteltiin mesessä!! sinä et sitte yhtään luota minuun... :´(
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 15:07
hah, juuh kyllä minä olisin tulossa
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2008 22:03
Ja vielä tännekin ilmoitan että tulossa ollaan
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.02.2008 13:21
Ilmoitanpas ensin tänne että olisin tulossa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit