Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion miitti!! (vol. 2)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.04.2008 14:42

Lainaus: Banshee

Nyaagh, pitääkös ne kuvat laittaa flicriin vai mites?

Joo, ne on parasta laittaa Flicriin, koska foorumin galleria ei tietääkseni toimi vieläkään
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.04.2008 14:47
Juuh, luon sinne sen tilin sitten kun kuvat on hyppysissäni.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2008 16:15
niin siis tulen taas puolestani ilmoittamaan että olen tulossa sittenkin mutta voi olla että myöhästyn hieman, riipuu, mutta silti tulen.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2008 19:15
Haha, mä olenkin sit Tampereella lauantaina
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.04.2008 19:28
MissLaura, d´oh! No, yritetään pärjätä ilman sinua...
  • Lähetetty: 16.04.2008 19:36
No voe perrrrrjantai Tavataan sitten seuraavassa miitissä. <
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.04.2008 13:43
Ikävä kyllä minäkään en pääse tulemaan. Huomenna meille tulee sukulaisia juhlimaan mun synttäreitä, ja mun pitää olla paikalla. Ensimmäiset tulee just kahden aikoihin. Koittakaa siis pärjätä ilman minua.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 19.04.2008 18:27
Kiitoksia kivasta miitistä kaikille mukana olleille! Minulla on mukava kokoelma kuvia tämänpäiväisestä, ja muutamia todella hämäriä otoksia edellisistäkin miiteistä. Ainakin Bansheella on myös kuvia, ja keskustellaan sitten mesen välityksellä että kuka nämä kuvat laittaa näkyville
  • Lähetetty: 19.04.2008 18:49
Päätimme Lovekivan kanssa että hän luo tunnuksen Flicriin enkä minä. Näin siksi, että hän sitten loppujen lopuksi otti suurimman osan kuvista!
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2008 19:47
Mie en ehkä halua nähdä joitakin tiettyjä kuvia Paitsi kävyt tietysti! Kivaa oli vaikka onnistuinkin melkein missaamaan koko miitin. Kiitos kaikille!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit