Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuopion miitti!! (vol. 2)

Kirjoittanut: Creepy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2008 16:23
Kuulin tästä miitistä vasta äsken ja keskustelusta jäi epäselväksi, että nähdäänkö Coffee Housessa vaiko Kanelissa. Minulla ei nimittäin ole hajuakaan siitä missä tämä Kaneli on... En ole 100% varma tulostani, mutta yritän päästä.
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2008 16:52
pitää tätäkin juttua saada edistymään.

Lainaus: Creepy

Coffee Housessa vaiko Kanelissa

niinpä.
minulle se on ihan sama se asia missä nähdään, kuten sanoin jo aikaisemmin, mutta Coffee House olisi minusta jotenkin parempi vaihtoehto, koska Kaneli on pieni paikka ja se on yleensä aika täynnä ja jotkut eivät osaa sinne, samoin minäkään en ole varma missä se on vaikka kerran siellä olen käynyt. mutta minusta ei kannata välittää joten sanokaa vaan, että Kaneli on parempi. eikä loppujen lopuksi tapaamis paikalla ole niin suurta merkitystä kun kuitenkin sieltä siirrytään muualle.

ja ja.. siis se päivä on 15.3. kaikille käy?
aika voisi vaikka olla sama kun viime miitissä eli kello 14.00 eteenpäin?
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2008 10:19
Yhteenveto (mikäli olen ymmärtänyt oikein): 15.3 esim. klo 14-15 Coffee Housessa. Näinkö on?
(tiedän, olen tyhymä )
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.03.2008 10:32
Kaneli löytyy täältä.
Kahvila Kaneli

Kuopion Coffee House täältä .

Jotta kukaan ei eksy.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.03.2008 10:46
Noniin, eli ketkä ovat tulossa ja ketkä eivät? Jäi epäselväksi...
  • Lähetetty: 07.03.2008 09:32
Mie ainakin olen tulossa. Mutta jos Kaneli on kuitenkin tupaten täynnä ihmisiä, voiko kuvioon ottaa minun suunnitelmani; Tavataan Coffee Housessa, käydään katsomassa pääseekö Kaneliin, jos ei, palataan Coffee Houseen/mennään Burtsiin.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2008 19:05
Vahvistan taas tulemiseni. Kahvilallahan ei kovin paljoa väliä ole, tuskin voimme montaa tuntia istua siellä. Kun muistaa miten kävi Coffee Housessa viimeksi...
Kirjoittanut: Crow (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2008 19:08
siis minäkin olen sitten tulossa
  • Lähetetty: 09.03.2008 13:05
Noniin, eiköhän ole paras niin että tavataan Coffee Housessa, ja siinä kahvitellaan jos kahvitellaan ja sitten katsotaan minne mennään.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.03.2008 15:50
Joo, siis tapaaminen klo 14 Coffee Housessa..?
Vahvistattehan tulemisenne viimeistään 12. päivä? (Ei koske Arawynia, minua, Crowia ja Bansheeta!)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!