Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jenzuu666
  • Lähetetty: 12.07.2008 21:52
Kävin juuri vähän aikaa sitten Backstreetissä, Tampereella.
Siellä minä näin juuri näitä rastalisäkkeitä .(mitä ne nyt olivatkaan, sori!)
Oli just sellaisia yksivärisiä ja kaksivärisiä. Ne kaksiväriset on esim. musta-punaiset, ja sitten ne menee silleen hienosti kierteellä... Vaikea selittää.
Tosi hienoja, haluan sellaiset! (ja pitää kasvaa noin 14-15 vuoden ikään ennen kuin saan sellaiset!)
Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Diafonia
  • Lähetetty: 21.07.2008 22:44
Miten on - jos värjäätte hiuksenne itse, ettekä ammattilaisen luona, miten saatte pidettyä ne kunnossa, vai saatteko? Eli miten hoidatte niitä?
Mä himoittelen hirveästi punaisia hiuksia, mutta mulla ei ole varaa värjätä kampaajalla.. Ja pelkään siis (aiheetta?), marketin värien vaikutusta lettiini. En halua mtn hiirenhäntää.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.07.2008 22:57

Lainaus: Diafonia

jos värjäätte hiuksenne itse, ettekä ammattilaisen luona, miten saatte pidettyä ne kunnossa, vai saatteko? Eli miten hoidatte niitä?

Mulla on ollut punaiseksi värjätyt hiukset n. puolisen vuotta ja aina olen värjännyt kotona. Olen hoitanut niitä käyttämällä tietysti värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitoainetta sekä noin kerran-kahdesti kuussa käytän jotain lorealin punaisille hiuksille tarkoitettua väriä kirkastavaa hoitonaamioita, ja ihan hyvässä kunnossa on letti pysynyt.

Kyllä ne marketin värit ainakin minun hiuksiin on siis toiminut kunhan jaksan hoitaa. (Itsellä hyvin ohut ja perisuomalainen hiuslaatu)
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.07.2008 22:58
Diafonia
nykyisissä hiusväreissä on vaikka mitä hoitavia aineita ja sen takia on se suositus että värjäis vasta 4 viikon jälkeen edellisestä värjäyksestä että ei mene huonoon kuntoon. ja värinsuojashamppoot ja-hoitoaineet osaa korjata aika hyvin. esmes Doven värinsuojashampoo ja -hoitoaine on miusta ihan hyviä. ite niitä käytän. ja sit väreistä suosittelen Schwartzkopf COLOR XXL kestoväriä. ei nimittäin haalistu kovin helposti ja ei vaurioita hiuksia.
Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • • Muokkasi: Diafonia
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:03
Okei, thanks Ja ehkä se taitaa olla ennemminki se värinpoisto joka haperruttaa..
Vanhemmat on suostuneet maksamaan kahden siskoni kampausreissut. Mutta ei mun. Mulla kun kuulemma on "luonnostaan niin hyvät ja kauniin väriset hiukset(=tum.ruskeat)." Ja itellä ei tosiaan olisi varaa kampaajan juurikasvun tahtiin. Ei vitu ta, ei.
Aaahaa. Vielä melkein aiheeseen liittyvä jatkokysymys. Eli, Banshee ja muut punapäät, mihin lopputulokseen olette tulleet kulmakarvojenne kanssa? Annatteko olla luonnollisen värin, vai värjäättekö/piirrätte punaisella kynällä..?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 21.07.2008 23:30
Hyvänenaika, miten ihmeessä työ saatte punaisenkin värin pysymään päässä? : |

miä käytän vaikka mikä hiusnaamioita, tehohoitoja, on ollut sivut kaljuina ja uus hius kasvanut, mutta väri ei pysy päässä! ja ihan perus tumman ruskea/musta. Vaalenee viikossa rumaksi ruskeaksi eikä tähän tarvita edes kesäaikaa.
Vihreästä shokkiväristä on turha valittaa, Manic Panic nyt ei pysy päässä muutenkaan kauaa.

Nyt parin viikon päästä oon menossa värjäyttämään hiukset Elumenilla. ja hemmetti, vaadin rahat takaisin jos ei tällä kehutulla superhiusvärillä pysy hiusväri päässä!
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.07.2008 00:30
Cata:
Punainen väri on aika tuuripysyvää, omalla kohdallani ainakin.
Liven värit ovat sen verran hyviä että kestolla pysyvät sen kuukauden kirkkaana. Mikäli välissä ottaa värinpoiston tulos on toki intensiivisempi ja pysyykin kauemmin.
Värinpoistosta ei vaan tukka hirmuisasti pidä.
Mutta on punainen aika ongelmainen, itse aloittelin nelisen vuotta sitten punaisella hennalla värjäilemään, oranssihan kuontalo oli sen jälkeen ja olin aivan ekstaasissa kun sain myöhemmin kestovärin päähän. Porkkanapää muuttui punajuuripääksi.

Markettien hiusvärit ovat mielestäni todella jees (olettaisin ettei kyse ole siitä ettenkö tietaisi paremmasta, vaikka en ole itse asiassa koskaan käynyt kampaajalla, en ikinä). Tuskin käynkään, sillä ovat niin pirun kalliita, enkä mielelläni enää haistele mummojen permanenttimöhnien etovaa hajua (työharjoittelu kampaamossa).

Kotikonstein värjääminen on sitä paitsi hauskaa, enkä usko että edes pahimmat sohlaajat saisivat kovinkaan kamalaa jälkeä aikaan vaikka värjäisivät itse. Se on helppoa. Noniin, mutta aiheeseen liittyen itse pidän tukkani kunnossa muutamien kuukausien välisillä värjäilyillä, glissin mahtavalla tuotesarjalla ja joskus silloin tällöin värinaamioilla. Hoitoaineiden käyttäjänä olen tuureileva, kuka viitsii maksaa 250ml putelista 4-5e?
Sossun luukulle.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.07.2008 09:51
Minulla oli lähes viisi vuotta punainen tukka, ja kyllästyin siihen lopulta, sen verran nopsaan tahtiin se väri kulahti ruskeaksi. Joskus käytin punaisen kestovärin kaverina kirkkaan punaista hoitoaineväriä, jolla sai peitettyä juurikasvun ja kirkastettua väriä. Mutta se oli niin työlästä että luovutin sen värin suhteen.
Tosiaan, jos jotain marketin värisarjaa pitää punaiseen tukkaan suositella niin sanoisin myös tuon Liven. Siinä on ihan hyvä värivalikoima ja kokemukseni mukaan kestävät pisimmän aikaa haalistumatta.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 10:51

Lainaus: Diafonia

mihin lopputulokseen olette tulleet kulmakarvojenne kanssa? Annatteko olla luonnollisen värin, vai värjäättekö/piirrätte punaisella kynällä..?

Minulla oli jonkin aikaa piirretyt kulmat kunnes kyllästyin piirtelyyn ja kasvatin omat kulmat takaisin. Väriltään ovat ruskeat ja ihan hyvin ne minusta punaisiin hiuksiin sointuu. Tämä on varmaankin taas mielipideasia...
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2008 13:42
Mulla on ollut kanssa ongelmia punaisen kanssa. Ei pysynyt ollenkaan. Väri oli Garnierin 100% color. En ymmärrä missä vika.

Oikea värini on perussuomalainen vanhan maantien ruskea, yök. Nyt kuontalo on musta, piristettynä ripauksella violettia. Komeuden kruunaa lähemmäs 200 pikkulettiä, jolle pehkoni on väkerretty. Harmi että letit näyttävät aikas kauheilta, kun pitkin poikin päätä törröttää jotain ihme hapsuja, eli letit ovat alkaneet elää omaa elämäänsä ja kai ne nyt sitte purkaantuvat. Aaargh! Ja näiden pitäisi pysyä puoli vuotta hyvinä. My ***! Kesäkuun alussa laitettiin ja nyt ovat tässä kunnossa, yks ilta yksi leteistä jäi käteen (siis se kuituosa)! Mun hiuslaatu on kyllä aika lasimainen ja sileä... Mutta ei oo kuiteskaan kivaa....

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit