Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: AuroraBorealis
  • Lähetetty: 05.08.2008 20:21

Lainaus: Cata

Mutta jos kokemuksia tosta ois kiva kuulla. Mulla ei ainakaan keesi pysy kunnolla pelkällä hiusvahalla ja -lakalla.
..erikeepperiä en kokeile, en oo niin anarkisti.

Vähän vanha kirjoitus johon nyt kommentoin mutta... Itse sain vinkkiä irokeesiin, ettei kannata käyttää mitään muuta kuin lakkaa. Onhan se tuskaista ja melekosta touhua ku sitä joutuu ihan hulluja määriä sinne päähän suihkuttamaan. Mutta itse kokeilin, suihkutin lakkaa reilusti ja nostin pystöön. Lakka muuttui liimamaiseksi, sitten annoin kuivahtaa ja pistin lisää lakkaa. Jouduin kyllä laittamaan vahaa muutamaan paikkaan kun hapsotti, mutta muuten olen huomannut että vahoilla ja geeleillä on ihan turha alkaa keesiä laittaa, jos siinä on vähänkää pituutta siinä tukassa. Eli ensin hullu näprääminen ja tupeeraus ja pelkästään lakkaa. Kiitos sinä tuntematon netti-ihminen joka tätä minulle vinkkasit, toimi erittäin hyvin.

Minä meinasin vääntää itse päähäni pikkuletit (keesiin siis). Rastat tosiaan oli mielestäni liika painavat tämän pituiseen, joten annan kasvaa ennenkuin kokeilen uudestaan. Kuidusta ajattelin letit vääntää. Saattaa olla melkoinen työ itse laittaa mutta... katsotaan : D

Muoks. Nyt lähti kuidut tilaukseen. *jännitys*
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.08.2008 21:33

Lainaus: AuroraBorealis

Lakka muuttui liimamaiseksi, sitten annoin kuivahtaa ja pistin lisää lakkaa.

Ja sitten hiustenkuivaalla. hankin jonkun lämmöstä aktivoituvan lakan ja nyt pysyy nää saamarin luonnonkiharatkin ojossa. huonot geenit, ärh.

Mutmut: uskalsin tänään kampaajalle ja sain sen kauan hehkuttamani Elumen-värjäyksen. <: Uskoisin, että nyt pysyy vihreä väri ilman viikottaista Manic Panicin lisäämistä.

Rastat tosiaan oli mielestäni liika painavat tämän pituiseen, joten annan kasvaa ennenkuin kokeilen uudestaan.

Eihän ne päässä ollessaan niin paljoa tunnu painavan, mutta kun ne ottaa pois... mä en ikinä oo jaksanut / uskaltanut pitää kuiturastoja kauaa päässä. Viimeks pidin noin kaks viikkoa ja helvetti että lähti hiuksia. Tukin suihkun viemärisuodattimen irronneilla hiuksilla.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.08.2008 21:42
Minä tahdon päähäni kuitua :< Prkl kun kaikki tutut, jotka osaavat laittaa, kieltäytyvät "kunniasta", koska mulla on niin "paksu" tukka (eli he ovat vain laiskoja paskoja), että siinä menisi niiiiiin kauan ja sitten itse aina vinkuvat, että tuu laittaan mulle tukkaa päähän -.- Huoh. Ihanaa kitistä.

Hmh, huomasin, että Hallituskadulla on avattu uusi kampaamo, Rockabella, voisi käydä huomenna kyselemässä tekevätkö pidennyksiä tai laittavatko kuiturastoja päähän ja paljon tuo lysti kustantaisi Niin ja sitähän piti vielä kysellä, että mistähän Oululaiset ostavat shokkivärinsä? Onko Sitruuna todellakin ainoa paikka missä myydään?
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2008 05:28

Lainaus: raavittu

että mistähän Oululaiset ostavat shokkivärinsä?

En tiä mikä se on se kampaamotarvike-liike siellä aseman lähellä, sieltä mä haen värit. Tai tilaan netistä, koska olen laiska.

Prkl kun kaikki tutut, jotka osaavat laittaa, kieltäytyvät "kunniasta", koska mulla on niin "paksu" tukka (eli he ovat vain laiskoja paskoja), että siinä menisi niiiiiin kauan ja sitten itse aina vinkuvat, että tuu laittaan mulle tukkaa päähän -.-

Nuu, miitti idea! "Laitetaan raavitulle kuitua päähän" miitti : DDD Huah, minä vietin kerran 10 tuntia putkeen laittamalla kaverille lettejä päähän. Se oli ihan kivaa kun oli semmoinen päivä ettei ollu muuta suunnitelmaa. Nätit tuli vaikka ekaa kertaa laitoin jollekki hiuksia. ^___^ Hmm, yleensä mun toinen kamunen on pistäny mun päähän härpäkettä mut nyt taidan ite laittaa ku mulla on semmone kutina että saan ite paremmin. : P
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2008 09:55

Lainaus: Cata

Ja sitten hiustenkuivaalla. hankin jonkun lämmöstä aktivoituvan lakan ja nyt pysyy nää saamarin luonnonkiharatkin ojossa. huonot geenit, ärh.

Täytyy kokeilla tota, mulla on nimittäin myös luonnonkihara tukka. Keesi on leikattu, mutta harvemmin pidän sitä pystyssä, laiska kun olen. Lakkaa ja hullua tupeeraamista, vaikka tälläsen 10cm pitkän letin saakin ehkä hieman helpommin pystyyn kuin 25cm. Ja ne geelit ja vahat tosiaan on ihan turhia kun keesiä laittaa, paitsi lopuksi jos haluaa siistiä.
Useimmiten olen laiska, ja laitan keesin noin 7 ponnarilla kun se on märkä, näin se kuivuu törröttämään ylöspäin
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.08.2008 12:49
Huomenna tai maanantaina vihdoin itsetehtyä rastaa päähän . Olin niin laiska, että vaikka ostin kreppikuidut jo keväällä Lontoosta, sain rastat vasta viimeviikolla valmiiksi. Toivottavasti ne näyttävät edes hyvältä.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2008 13:41
Mä menin vähä pätkäsee itte latvoja ja nyt ne on koomisen epämittaiset, mutta eipä tuo mitään, kasvaahan ne siitä eikä sitä virhettä nää ku ne on aina kii.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2008 15:12
Omat hiukket on tällähetkellä kyllä niin kaukana kuutista ettei paremmasta väliä. Sinänsähän se ei kyllä haittaa yhtään. Sanoisinko.. Tämä on emoletti. Hiukset ovat vaaleat, aika lähellä valkoista, latvat mustat ja ylettyvät olkapäille. Haluaisin tehdä näille jotain, ongelmana onkin etten tiedä, mitä.
Kavereilta leikkaan hiuksia useinkin, kuulemma vain siksi että leikkaan samanlailla kuin kampaajat, ja he täten säästävät hyvinkin pitkän pennin tullessaan minun luokseni lettinsä trimmaamaan. Ei siinä mitään, se on aika hupaisaa puuhaa. c(:
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2008 17:35
Minkä merkkisellä värillä saisi tuccansa mahdollisimman lähelle valkeaa/hopeaa, vaikka olisikin punapigmenttiä hiuksissa?
Omani eivät vaalene edes kampaajan väreillä kuin blondiksi, kultaisella vivahteella. Yritetty on myöskin hopeashampoita sekä Crazy Color -väriä (sävyä platinum).
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.08.2008 18:43

Niin ja sitähän piti vielä kysellä, että mistähän Oululaiset ostavat shokkivärinsä? Onko Sitruuna todellakin ainoa paikka missä myydään?

ihan perusshokkivärejä siis? Dark Starissa on Manic Panicin tai Directionsin, en muista kumman merkkisiä, mutta punaisen sävyjä on ainakin paljon ja omat vihreäni ostin sieltä.

Nuu, miitti idea! "Laitetaan raavitulle kuitua päähän" miitti

siinä ois kyl hyvä idea. <: Mulla on kuitu- ja villarastoja vähän liikaakin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit