Gootti.net

Hiukset 2

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.09.2008 07:21

Lainaus: Lita

Olen tässä ollut tuollaiset 1,5vuotta pinkkihiuksinen

Oi! Olen jo jonkun aikaa tahtonut syvänpinkit hiukset, mutta en ole uskaltanut lähteä kokeilemaan randomisti eri värimerkkejä. Olisiko sinulla Lita suositella jotain merkkiä plus mahdollisia muita vinkkejä, millä pinkin saa pysymään mahdollisimman pitkään kirkkaana?
Itselläni on siis luonnostaan vaaleat, nyt blondatut hiukset, joten näihin onnistunee ihan hyvin tuo pinkki väri?
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.09.2008 15:09

Lainaus: Lita

Niin sanon että värinpoistoaine nimeltä superblonde. olen oikeasti mustahiuksinen, mutta kun antaa tucan likaantua ja rasvoittua ja kun sitten suoraan laittaa superblonden niin melkein valkoiseksi lähtee

itselläni juuri tuo super blonde ei toiminut tosin enpä koittanut oikein likaisiin hiuksiinkaan.
Kirjoittanut: DarkCometh (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.09.2008 22:34
Taas kerran ku värjäsin hiukset, ni alko vähän hirvittämään Mietein et onkoha sillä jotain vaikutusta hiusten kuntoon kun värjäilee? Että pysyykö tukka päässä vielä vähän vanhempanakin, kun melkein kerran kuussa täytyy värjätä juurikasvut pois... mustat hiukset siis, näkyy ilkeesti vaalea alta.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2008 23:14
Miulle kampaaja ehdotti että kun olen supervaalea blondi, joka värjää siksi joka kk mustaksi (koska muuten blondini näyttää kaljulta) että värjäisin vain juurikasvun, koska musta on aina musta, eikä juurikaan kulahda, näin minun ei tarvitse rasittaa kemmentä miljoonaa kertaa latvoja, kun ne ovat jo mustat. Ja ei se nykyään niin kamalaa ole se värjäys, värit sisältää kaikenmoisia vitamiineja ym, joten jos et värjää useammin kuin kerran kk se on ok. Blondaus on sitte erijuttu... koska se sisältää vetyperoksidia mikä tekee pahaa tukalle. (Etsi värejä jotka ei sisällä kyseistä ainetta)
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.09.2008 14:30
^ Mulla taas kulahtaa musta aina.. Varmaan jokaista mustan sävyä kokeiltu halvasta kalliiseen ja ei vaan pysy, aina alkaa tuo punertavan ruskea kuultaa läpi latvoista 2-3kk kuluttua värjäyksestä. Vaikka tässä pari vuotta on tullut mustalla värjäiltyä säännöllisesti, sitä ennemmin varmaan 4 vuotta värjäsin punasella, sit oli blondit ja taas punainen. Ilmeisesti pitänee vaan odottaa että tukka kasvaa niin paljon että nuo kuivuneet latvat saa leikattua pois. Mutkun ei raaskis millään enempää lyhentää, pari kk sitten lähti about 15cm pois kuollutta latvaa ja nyt tukka peittää enään just ja just lapaluut.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2008 15:07
Se on muuten inhottavaa, kun kasvattaa hiuksia verenvuodatuksen ja kyynelten kera, ja sitten kun ne alkavat näyttää edes vähän pidemmiltä, latvat onkin jo niin surkeassa kunnossa että lähtöpisteessä ollaan. Tässä tämä minun hiusteni epätoivoinen kasvamisoperaatio; haluaisin niiden olevan jonnekin yli puoleenväliin selkää, mutta joo. Jos edes pari kuukautta olen leikkaamatta hiuksia, heti latvat kaksihaaraisia täynnä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.09.2008 15:48

Lainaus: blood

Mulla taas kulahtaa musta aina.. Varmaan jokaista mustan sävyä kokeiltu halvasta kalliiseen ja ei vaan pysy, aina alkaa tuo punertavan ruskea kuultaa läpi latvoista 2-3kk kuluttua värjäyksestä.

itse olen huomannut, että hoitoaineen ja shampoon laatu vaikuttaa tähän enemmän kuin värin laatu. Itse olen ihastunut näihin live -sarjan väreihin, väri tarttuu hiuksiin ja pysyy. Itse käytin pelkästään värjätyille hiuksille tarkoitettuja shampoita ja hoitoaineita, niin väri pysyi. Kun vaihtoi jomman kumman, lähti väri haalistumaan.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.09.2008 19:03
Juu, omasta päästään on tämäkin tyttönen tehnyt tulkinnan että enemmän kuin kerran kuussa en missään nimessä saa värjätä blondejani mustiksi. Ennen vaalensin luonnostaan blondeja hiuksiani ja hiukset kärventyivät ajan myötä niin että kun työkaveri ne noin vuosi sitten leikkasi (en kehdannut mennä kampaajalle haukuttavaksi) totesi vaan että: "Pitäisikö näiden olla hiukset?!"
Itseltäni haalistuu myös musta ruskeaksi ajan myötä, tähän vaikuttaa groomerin mainitseman shampoon ja hoitoaineen laadun lisäksi myös hiustyyppi. Omat hiukseni vain yksinkertaisesti haluavat olla blondit ja puskevat sitä omaa väriään esiin. Kaikkien hiuksille ei sovi kaikki värit/merkit ja niin edelleen ja niin edelleen. Joka tapauksessa yksi taattu keino värin pysymiseen on myös seuraava: Mitä viileämmällä vedellä pesee hiukset, sitä kauemmin väri pysyy. Lämmin vesi kuluttaa/rasittaa tms. hiuksia.
Että enemmän vaan niitä kylmiä suihkuja, pojjaat
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2008 00:04
Tiedä mikä iski yllättäen tänään. (työväsymys?)
Kävin ostamassa Manic Panicin punaisen hiusvärin ja värjäsin puolet hiuksista (latvat) punaisiksi.
Mukavaa oli jynssätä kylppärin kaakeli lattiaa jälkeen päin. Näky oli kuin murhan jälkeen. Ja on vissiin vieläkin. Olisi pitänyt tunkea ämpäri tai jokin pesuvedelle. No, kaipa se kuluu pois? Toivotaan!
Nyt olen.. hieman freaked out kun katson peiliin.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.09.2008 09:44
Miten ihmeessä teille tulee parissa kuussa kakshaarasia? O.O Leikkasin vuosi sitten mun hiukset ja mulla ei oo edelleenkään latvat erityisen kuluneet tms.
Ajattelin tänään kokeilla sitä "uutuus-mustaa", Yön kiiltävä kirsikka tai jtn sinnepäin. Saas nähä näkyykö punasta missään valossa vai jääkö tälläseksi... tavalliseksi.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit