Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Hiukset 2 - Sivu 38

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.09.2008 17:52

Lainaus: Layil

Onko kellään foorumilaisista kokemusta hiusnauhan kiinnityksestä ompelemalla?
Kauanko siihen suunnilleen menee aikaa?

kannattaa pyytää joku auttamaan, tein joskus itselleni pidennyksen näin ja siinä meni puolipäivää ja hermot. Itsekun ei näe kunnolla mitä tekee ja mihin yms. no olihan se eka kertakin, joten saattaa olla silläkin asiaan yhteyttä.. :P Mutta varaa tarpeeksi aikaa ja auttavia käsiä.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2008 18:03

Lainaus: SirMarylee

Mutta varaa tarpeeksi aikaa ja auttavia käsiä.

Joo no oon vähän miettiny, et menisin amikselle ompeluttamaan ne kiinni. Maksaa 25€tunti. Sen takia kaipailisin tietää tuota kauanko siihen menee aikaa.

Ite muuten varmaankin, mutta en osaa tehdä sellaista lettiä x)
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.09.2008 12:32
Värjään luultavasti joulukuussa Elumen-värillä hiukseni joko violetiksi tai punaiseksi. Vihdoin saan jotakin erilaisempaa ja ei-niin-tavallista hiuksiini, koko elämä kun on tullut vietettyä blondina.
Pieni halu on kuitenkin vielä saada valkoiset hiukset, kampaajani vihjasi, että Schwarzkopfilla olisi jotakin tököttiä millä saisi tucan ihan valkoiseksi, mutta hänellä ei ollut kyseistä väriä. Pitänee mennä muualta kyselemään.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 10:01

Lainaus: Faith Black

Värjään luultavasti joulukuussa Elumen-värillä hiukseni joko violetiksi

Kuulostaa ihanalta! (oon violetti-fanittaja) Värjää ihmeessä!
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.09.2008 10:41
uah! mulla on päässäni maailman tylsimmän näköinen moppi. Halusiain värjätä joksiskin muuksi kuin valkoseksi, mutten tietyistä syistä voi vielä.
Miten värjättyjä hiuksia pystyisi suojaamaan mahd. hyvin auringolta ja merivedeltä? Jotain mömmöä siihen hommaan?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.09.2008 15:56

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Kuulostaa ihanalta! (oon violetti-fanittaja) Värjää ihmeessä!

Tarvitsenkin muita ihmisiä päättämään otanko punaisen vai violetin värin (itse tykkään todella paljon violetista esim. vaatteissa ja rastatkin löytyvät musta-violetti-valkoisina), sillä molemmat houkuttavat. Elämän vaikeat päätökset! Onneksi on sentään joulukuuhun aikaa miettiä värivalintaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2008 16:00

Lainaus: MissAnnThrope

Miten värjättyjä hiuksia pystyisi suojaamaan mahd. hyvin auringolta ja merivedeltä? Jotain mömmöä siihen hommaan?

Kaupasta vaan hommaamaan aurinkosuojashampoota ja -hoitoainetta, niiden pitäisi auttaa, ainakin mainostajien mukaan. Auringoltahan voi suojautua myös päähineellä, ja merivedeltä uimalakilla.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.09.2008 16:57

Tarvitsenkin muita ihmisiä päättämään otanko punaisen vai violetin värin

Violetti, se on hillityn arvokas ja kestää paremmin kuin punainen (itsellä huonoja kokemuksia punasen kestosta, itsevärjättynä)

Lainaus: MissAnnThrope

Miten värjättyjä hiuksia pystyisi suojaamaan mahd. hyvin auringolta ja merivedeltä?

Piiskansiima sanokin jo aika hyvin noita, ja monille väräille on hoitoainetta, mikä parantaa värin kestoa (sisältää vissiinkin sitä väri pigmenttiä tms.)
Nuohan ovat kyläl vähän kalliimpia kyllä sittne.. Parhaat aineet saat luutavasti kysymällä jostain kampaamosta, joka myy hoitoaineita.

Ja jos itse värjäät, niin tottakai väri kestää paremmin sittenkun olet laittanut sitä muutaman kerran.
Itse olen värjännyt hiuksiani mustalla värillä jo monta vuotta, niin olin tuossa alkuvuodesta noin 6kk värjäämättä hiuksia mustalla (pistin silloin punaista väriä juureen vaan)
niin latvat olivat tuon 6kk jälkeen aika hyvin viellä mustat
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2008 17:44

otanko punaisen vai violetin värin

Itse ottaisin violetin, violetit hiukset näyttävät ihanilta Violetti ääni siis täältä!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.09.2008 17:48

Lainaus: tuulikello

violetit hiukset näyttävät ihanilta Violetti ääni siis täältä!

samoin. eipähä ihan heti tule vastaan saman väristä kuontaloa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit