Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.02.2009 22:47
Punainen ja violetti ovat näemmä aika suosittuja värejä, ymmärrän hyvin miksi. Oih olen niin kateellinen, haluaisin niin kovin itsekin värjätä hiukset jollain shokkivärillä. Ja mustakin on kyllä upea väri, varsinkin pitkissä hiuksissa. Rastat kiehtovat myös ja sellaiset kyllä laitan vielä joku kaunis päivä ennen kuolemaani! Vanhempien ilme voisi kyllä siinä kohtaa olla jotakin sarjassa "Näkemisen arvoinen" mutta omapa on tukkani. Miten usein muuten hiuksia voi värjätä ilman että ne menevät aivan p****ksi? En ole kovin perehtyny aiheeseen vielä, forgive me.
Itse olen halunut jo pari vuotta värjätä koko pitkän lettini siniseksi, mutta tuli pieni mutka matkaan. Eräs kaunis päivä kävin jo ostamassa värinkin ja totesin että värjäämpä heti illalla. Erehdyin kuitenkin jossain sivulauseen pienessä yksityiskohdassa mainitsemaan asiasta kumppanilleni ja siitäkös sota tuli. Hän kertoi rakastavansa pitkiä vaaleita hiuksiani ja että näytin kuulemma aivan enkeliltä niiden ansiosta ja hän olisi kovin surullinen jos värjäisin ja kaikkea muuta....Asiasta tapeltiin vaikka kuinka ja lopulta jouduin unohtamaan haaveeni sinisistä hiuksista, kun hän ei suostunut taipumaan mielipiteessään. Oli se aika karvas pettymys mutta olen jo päässyt asian yli Moni sanoi ettei minun olisi tarvinnut kuunnella poikaystävän mielipiteitä ja se on aivan totta. Jokin silti sai minut myöntymään enkä halunnut riidellä enempää jostain noin arkipäiväisestä asiasta, kun pidän kuitenkin hiuksistani myös näin vaaleina.
Niin, ja mikä upeinta, värikään ei mennyt hukkaan kun myin sen eräälle räkänokalle koulussa puolta kalliimmalla kuin itse ostin. Hän sitten omatoimisena ihmisenä laittoi sen punertavan oranssiin päähänsä ja lopputulos oli oksennuksenvihreä tai jotain sellaista. X)
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2009 19:59
Leikkautin tiistaina taas pitkästä aikaa otsiksen I loves it so! Se on sellainen vähän niinkuin sydämen yläosan muotoinen. Viimeksi kun minulla oli otsis pari vuotta sitten, se oli sellainen perus kolmio. Nyt on jotenkin ihan sarjakuvasankari-fiilis kun hiukset on vielä tällaiset olkapäille ulottuvat mustat ja piikkisuorat Hyräilen aina vähän väliä Batmanin tunnaria ittekseni
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.02.2009 10:54

Lainaus: ForgottenOne

Miten usein muuten hiuksia voi värjätä ilman että ne menevät aivan p****ksi?

itse värjään n. kerran kuussa (eli 3-4 viikon välein) ja kyllä nämä vielä päässä ovat pysyneet. Kestoväreillä olen värjännyt kohta kuuden vuoden ajan. Tosin olen hoitoaineen suurkuluttaja, yksi purkillinen kestää minulla vain muutaman viikon, ja en muuten käytä kovinkaan hiuksia rasittavia keinoja (kuten fööniä ja lakkoja). Hieman latvat ovat kuivuneet viimesyksyisestä vaalennuksista, kun vaihdoin mustan punaiseksi.

Jotenkin huvittaa nämä "hiukset menevät pilalle normaaleilla värjäyksillä" -jutut. Nykyään hiusvärit jopa hoitavat hiusta! On toki eri asia jos blondaa jatkuvasti, se on oikeastaan ainut jonka tiedän kuluttavan hiusta.
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 16:37

Lainaus: groomeri

Nykyään hiusvärit jopa hoitavat hiusta!

Joo, markettivärit eivät kyllä välttis, vaikka kuinka mainostaisivat kyseisellä lauseella...
Kuten myös markettishampoot ja hoitoaineet=bullshit.
(En nyt tarkoita, että groomeri puhui markettiväristä, en sitä tiedä, mutta näin yleistietona vain sanoin..)
Yleisesti voidaan kuitenkin sanoa, ettei tummemmaksi värjääminen tee juurikaan hallaa hiuksille, vaalennus on sitten asia erikseen.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 17:33
Päätinpä sitten hylätä metriletti-haaveeni ja leikkasin jo pitkäksi venyneistä hiuksistani 20 senttiä pois! Lähti hamppulatvat ja tasapitkä malli (leikattiin silleen että takaa lyhyempi ja pitenee eteenpäin, mutta takahiuksetkin ovat melkein olkapäille asti) ja otsatukkaa paksunnettiin ja paljon. Tykkään kovasti Kerrankin hiukset näyttävät hyvältä auki!
Kirjoittanut: Shelemenai (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.02.2009 19:03
Miulla on ollut lähes kaikkia mahdollisia värejä päässäni elämäni aikana.. Mutta aina olen takaisin mustaan päätynyt. Nytkin siis mustaa on, mutta ovat (tai yrittävät olla) alta siniset. Miulle ei vain sovi kokonaan shokkivärillä vedetyt, mikään väri, vaikka kuinka haluaisin ja.. No, musta tuntuu sopivan parhaiten.
Kuiturastoja päässäni on ollut kanssa useampaan otteeseen, ja sellaiset voisin nytkin laittaa sitten kesällä. Siihen asti yritän parhaani mukaan kasvattaa tätä fledaani, unelmoin pitkistä hiuksista. Nyt siis ovat jo luokiteltavissa pitkiksi, mutta ovat vain hieman lapaluiden yli märkinä.

Olen nyt suunnitellut, että josko värjäisin alta punaiseksi ja päällisen pitäisi mustana, mutta olen niin kovasti kiintynyt tuohon siniseen väriin.. Joten josko vain tässä pysyttelen. Kesän kunniaksi voisi sitten laittaa vaikka vihreitä raitoja myös kuitujen lisäksi.
Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2009 09:31
Pitäisi miunkin vähän leikkaila keesistä latvoja. Ei meinää oikein ojennuksessa pysyä, kun on sen verran pitkäksi venähtänyt. Siniseksi olen tässä ajatellut tämän kuontalon värjätä, joten; osaisiko joku suositella mieluiten hyvää sinistä hiusväriä? Sävyllä ei oo hirveesti väliä, kunhan ei ole mikään hirvittävän tumma.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.03.2009 17:52
Otsatukan leikkuutin..oikeastaan äiti leikkasi. hyvät tuli.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.03.2009 19:09

Lainaus: FilthyVictorian

oikeastaan äiti leikkasi.

Go hiusten kotileikkaus Oma äitipuoleni leikkaa lähes aina hiukseni, hyvin kun osaa. Ja halvaksi tulee! Otsatukkani tosin taisin leikata kynsisaksilla joskus vuosi sitten... tuurilla meni edes vähän sinne päin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2009 17:19

Lainaus: tuulikello

Otsatukkani tosin taisin leikata kynsisaksilla joskus vuosi sitten... tuurilla meni edes vähän sinne päin.

Otstukka on muuten yllättävän vaikea leikata.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit