Gootti.net

Hiukset 2

Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2009 22:32

Lainaus: Morningstar_

muistan sen kauhujen yön kun taistelin niiden perkeleen takkujen kanssa >.<

ah koin tuon taas hetki sitten. Onneks pidin rastoja vaan 3vk ni ei ollu pahat tällä kertaa. Sulle fallsit on siis parempi vaihtoehto ite oon vaa laiska käyttämään niitä.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.03.2009 13:32
Tällaisena huononahiuspäivänä kuin tänäänkin on, kiroaa miksi sitä meni ottamaan otsisken taas...Ei se mee silleen siististi ikinä vaikka kuinka yrittäs ja mullon pää täynnä jotain pyörteitä ja sitten vielä se nousee vasemmalta puolelta sellaselle hyppyrille ja oikeelta puolelta on ihan littana. Argh
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.03.2009 09:49
Olen menossa tänään hautajaisiin, ja sinne pitää sitten hieman hillitymmin laittaa hiukset, ja ajattelin laittaa ne siivommin hiuslakalla, mutta eipä sitten ollutkaan meillä muuta kuin punaiseksi värjäävää lakkaa. No, ei siinä vielä mitään, kun hiukseni ovat punaiset joten ajattelin että mikäpäs siinä? kun laitoin lakkaa, huomasin että väri oli haalistunut ja siitä tuli ilokseni pinkkiä, eikä väri lähtenyt pesussakaan pois, joten menen hautajaisiin pinkki läntti päässä. Jii-huu.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2009 17:01

Lainaus: cyberhz

Olen menossa tänään hautajaisiin, ja sinne pitää sitten hieman hillitymmin laittaa hiukset, ja ajattelin laittaa ne siivommin hiuslakalla, mutta eipä sitten ollutkaan meillä muuta kuin punaiseksi värjäävää lakkaa. No, ei siinä vielä mitään, kun hiukseni ovat punaiset joten ajattelin että mikäpäs siinä? kun laitoin lakkaa, huomasin että väri oli haalistunut ja siitä tuli ilokseni pinkkiä, eikä väri lähtenyt pesussakaan pois, joten menen hautajaisiin pinkki läntti päässä. Jii-huu.

Samoin pitäis itsekkin hautajaisiin ens viikolla mennä ja nyt kun on tämmöinen kirkkaan puna/mustat hiukset niin niitä on aika hankala pistää piiloon :s
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.04.2009 19:29
Minusta hautajaisissa ei ole niinkään väliä hiusten värillä, vaan sillä, miten ne laittaa. Kirkkaan pinkitkin hiukset saa sopimaan tilanteeseen hyvin vetämällä ne huomaamattomalle ponnarille tai nutturalle. Lyhyemmät hiukset voi jättää tupeeraamatta ja muutenkin laittamatta, niin väri ei haittaa. Ja pukeutuu mitäänsanomattomaan kotelomekkoon ja todella matalakorkoisiin kenkiin tai mustaan pukuun mikäli on mies. Näin muulla ulkoasulla voi kompensoida hiusten räikeää väriä.

Itse leikkasin viime viikolla keittiösaksilla rinnoille ulottuvat hiukseni hieman pidemmäksi, kuin polkka. Malli on edestä pidempi ja takaa lyhyempi. Elämäni ensimmäistä kertaa minulla on näin lyhyet hiukset ja leikkasin ne itse! Ennen olen vannonut kampaajan nimeen.
Toissapäivänä myöskin värjäsin haalistuneen Elumenvioletin Stargazer -shokkivärillä, sävyllä plume. Nämä ovat nyt ihanan intensiiviset, kirkkaat ja tummanvioletit. Leikkaus ja värjäys kohensi huomattavasti hiusteni kuntoa.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.04.2009 21:55

Lainaus: Faith Black

Leikkaus ja värjäys kohensi huomattavasti hiusteni kuntoa.

Tämän totesin minäkin tänään kampaajalla. Olisi pitänyt käydä siellä aikaisemmin! Miten ihmeessä en tajua mennä ajoissa kampaajalle? Mulla on kupariin taittava punainen hiusväri ja kun se haalistuu, tuloksena on varsin virttynyt kokonaisvaikutelma. Vaikka vain sentinkin leikkaisi latvoista, saa silläkin jo hiukset hyväkuntoisiksi.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.04.2009 10:07
Tulinpa leikanneeksi vähän enemmän 50's tyylisen otsatukan, mutta en niin lyhyeksi kuin tyypillisesti näkee pinupissa - minusta se saa helposti porukan näyttämään lobotomiapotilailta tai jotenkin vajailta. :'D
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 03.04.2009 13:49
Seuraavaksi pistän värinpoiston, ja jotain kivaa väriä päälle. Väripoiston saa varmaan tehä useamman kerran. Hiukset ei tykkää..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.04.2009 15:32
Directionsin tukkavärit sukkaa. Kahden pesun jälkeen väri on jo haalistunut aika ikävästi. No, onneksi nuo kaksi purnukkaa ko. väriä olivat ilmaisia, joten en menettänyt mitään vaikka kokeilinkin.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.04.2009 17:04
Luovuin violetista/punertavista hiuksistani, koska kesällä on niin rasittavaa suojella väriä ja ne on niin törkeän näköiset, että otin värinpoistin ja nyt on sitten rusehtavia ja vähän vaaleampaa raitaa seassa.
Kesti vähän aikaa totutella että "ai nii, mullahan onki nyt ruskeet eikä punertavat hiukset" :p

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit