Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2009 22:57
minä Värjäsin hiukset eilen punamustaksi.vaihtelun vuoksi taas... jossain vaiheissa kun kaveri saapusee etelä suomeen saa laittaa pidennykset ja punaiset kuidut
Joutusin n. kk sit lyhentämään hiuksia melkoisesti ja nyt tuntuu et tukka "loppuu kesken"
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2009 23:21
Itselläni on tällä hetkellä sinimustat hiukset. Olen jo pitkään harmitellut sitä että hiukseni ovat huonokuntoiset eivätkä oikein tahdo kasvaa. Mietin pidennyksiä mutta se on kyllä aaaika kallista. Kävin tänään katsomassa Priorin nimistä hiustenhoitotuotetta mutta 3kk kuurin hinta oli 80eur. Noh kun en niin kalliila kyseistä tuotetta sitten päättänyt ostaa käteeni tyrkättiin vadelmanmakuisia vitamiinipillereitä. Mitenköhän noiden nyt hiuksiin pitäisi vaikuttaa...
  • Lähetetty: 04.05.2009 23:29
Itse saan tarvikkeiden hinnalla kaveri sanoi et maksa omantunnon mukaan. jospa tarjoudun lapsenlikaks niin varmaankin onnistuu.

Mullakin oli latvat ihan mennyttä siks lähti reilu 10cm hiuksista vekka..
Täytyypi toivoa et kasvaisivat ripeesti takasin,vähän on orpo olo.

Vadelman makuisia vitamiineja.. jaa..a paha mennä sanomaan. vahvistaiskohan ne hiusta taikka jotain?
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2009 13:00
Värjäsin pari päivää sitten hiukseni mustiksi
Mulla on ollut vaikka mitä värejä päässäni ja viimeksi muutaman vuoden punaiset hiukset, mutta mustaa en ole koskaan aiemmin uskaltanut laittaa. Ajattelin, ettei ne sovi, koska olen niin kalpea muutenkin... Mutta nämä ovat aivan ihanat! Ja sopivat hyvin minulle. Taidankin pitää pääni mustana kauan.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2009 15:03
Tyvikasvu on taas värjätty pois nyt on taas kokonaan blondi tucca.
  • Lähetetty: 10.05.2009 15:42
Kuka osais suositella kuiville hiuksille jotakin hyvää shampoota?
Omista hiuksista lähti monen monta senttiä pois koska latvat oli kun hamppua.
tällä hetkellä DOven värjättyjen hiusten shampoota ja hoitoainetta sekä Bio :STA joiden pitäis kuulemma antaa kiiltoa ja vaikka mitä muuta puppua. Mitään en ole huomannut.
Viimeisintä käyttänyt yli 3 viikkoa jo.. tai sitten tuo on taas niitä pese hiuksesi tänään tulokset näkyvät puolen vuoden päästä shampoita.
Niitä hiusnaamioita(ko?) ne nyt on niin niitä oon kokeillut jo..
  • Lähetetty: 10.05.2009 18:42
Sähikäinen voin suositella näitä Lorealin tuotteita (ei mene suoraan tuotteeseen, mutta löytää kyllä helposti)

Muok: Unohdin jo mitä oikeasti pitikään tänne kirjoittaa. Katselen tässä taas autohiuspidennysjuttuja. Halvimmaksi suomalaiseksi paikaksi olen nyt todennut Dream hairin mistä noita saa tilattua, mutta tietääkö joku mistä Remy hiusta voisi saada vielä halvemmalla?
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.05.2009 18:46
Päätin, että seuraavalla kampaajareissulla värjäytän hiukset tummanruskeiksi.
terv. nimim. ihan vitun kypsänä punaisiin hiuksiin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.05.2009 19:01
Kehittäkää Ronttitädille uusi väri päähän. Mustaan olen viimein kyllästynyt (pääosin koska ohut tukka + mustaksi värjätty + vaalea juurikasvu = kajuuntumis efekti), punaiseen kyllästyi jo ennen mustaksi värjäämistä, ja se on nyt joku muotiväri, mutta haluaisin jonkin silmiinpistävän ja vähemmän luonnollisen värin.
  • Lähetetty: 10.05.2009 19:05

Lainaus: BronzeRain

Kehittäkää Ronttitädille uusi väri päähän

Joku shokkiväri (tosin vaatii sen blondauksen ja hiukset kärsii ja tuntuu kovin monella nykyään olevan shokkitucca), yks hyvä varmaan olis jotku raidat ja (kun nyt olen niin ihastunut tähän pidennys/tuuhennusjuttuihin) niin voihan nuo raidat pistää lisäkkeillä ni tuccakin tuuhentuisi siinä samalla

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit