Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: SiriusBlack (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2009 20:14
Mä olen aina ihan tavallista shampoota käyttänyt,hoitoainetta en niinkään silloin käytä.
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2009 09:40
Kuin usein te värjäätte hiuksianne ja millä väreillä?
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2009 12:13
Itse oon alkanut värjäämään parturissa n. 3kuukauden välein. Eilen viimeksi Kaamea juurikasvu piiloon. Metriletillä en lähe enää itse värjäämään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.06.2009 15:03
Värjään kuukausittain. Jos värjäisi harvemmin, en kehtaisi kulkea ihmisten ilmoilla, ja useammin en viitsi kun pitää jotenkin edes yrittää varjella tätä.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.06.2009 20:23

Lainaus: BronzeRain

Värjään kuukausittain. Jos värjäisi harvemmin, en kehtaisi kulkea ihmisten ilmoilla, ja useammin en viitsi kun pitää jotenkin edes yrittää varjella tätä.

Samaa linjaa vedän minäkin. Vaikka jo tuossa kuukaudessa kerkeää muodotumaan JÄRKYTTÄVÄ juurikasvu, kun se vielä paistaa tuolta oikein huolella kun on musta tukka ja harmaan sävyinen juurikasvu.. Mutta pakko yrittää kestää kun haluaa kuitenkin pitää tämän letin jonkinlaisessa kuosissa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.06.2009 11:56

Lainaus: Minni

Kuin usein te värjäätte hiuksianne ja millä väreillä?

5 - 6 viikon välein värjään minä. Ja ihan marketin väreillä. Itse olen jo pitkään käyttänyt Swartzkopfin Live-värejä. Olen ollut tyytyväinen.
Pitäisi kyllä laittaa kerran kuussa, mutta ei tahdo raaskia. Ja kun sekoitan koko värin aina niin tulee sitten vielä laitettua koko päähän, eikä pelkästään tyveen. Mites te muut: Laitatteko tai siis värjäättekö aina vain tyven, vaiko koko päänne?
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2009 14:57
Kerran kuussa on värjättävä tyvi, harvemmin kyl koko päätä. Mulla on takapuoleen pitkät hiukset, et vähän kustannuskysymyski opiskelijalla toi värjääminen....
Kirjoittanut: Ira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Ira
  • Lähetetty: 06.06.2009 19:24
Itselläni on vasta pari senttiä pitkät valkoiset hiukset koska vielä muutama kuukausi sitten olin kalju. Nyt olisi tarkoitus kasvattaa pitkät ja valkoiset hiukset, joihin tulisi sitten myös pidennystä hieman yli takapuolen. Pidennykset saan kiinnitettyä kun hiukset ovat noin 20 cm pitkät. Koska oma hiusten värini on hyvin vaalea, ei vetyperoksidi käsittelyä tarvitse tehdä kovin usein koska juurikasvu ei ole pahan näköinen. Harmittaa kyllä ostaa aina värinpoisto kun siitä käytän kuitenkin vain pienen osan, menee niin paljon hukkaan. Eli, tietääkö kukaan onko markkinoilla vetyperoksidi-mömmöä jota voisi säästää? Eli ei tarvitsisi käyttää kaikkea kerralla?
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.06.2009 15:11
Minä leikkasin kesätukan ja nyt on lyhyt letti. Mustaksi värjätty ja pidetään tässä tilassa niin kauan kun siltä tuntuu. Jotain shokkiväriä aion tähän ujuttaa jonkin ajan päästä.
Vielä on totutteleminen tähän tukkaan, kun vuosia ollut pitkät hiukset ja nyt onkin sitten lyhyt... Mutta ihan mukavaa vaihtelua tulee ja jos oppisin laittamaan hiuksiani tämän myötä.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.06.2009 16:39
Mun pitäs kehittää näille mun hiuksille jotai. Olen täysin kyllästyny tähän vähän yli olkapäiden ulottuvaan lettiin. Keesi ois aika upee, mut en tiiä sopisko mulle ja sit kun äiti rajottaa vähän mun suunnitelmia, eli äiti ei oikeen innostunu keesistä. Äiti kyllä ehdotti sivukaljuja keesin sijasta, mut yks puoltuttu leikkas vähä aikaa sit sivukaljut, enkä oikeen tiiä viittinkö leikata niit ku saattaisin saada taas matkijan leimauksen mikä ei ole kiva, kun en todellakaan halua ketään matkia. Sivukaljut olis toki kivat ja tietäisin kivan värinki, mutta mutta en nyt oikeen tiiä mitä tekisin. Osaako joku sanoa mitä mun pitäs tehä? Ja toki saa ehdottaa muitakin vaihtoehtoja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit