Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.06.2009 15:17

Lainaus: groomeri

Lainaus: Tyhjäpää
Itse olen kokeillut punaista ja se oli aivan kertakaikkisen surkeaa

itse käytän myös tätä ja ottaa kyllä päähän tämä haalistuminen

totta että haalistui, mutta c'mon se oli ainoa ostoskorinpunainen hiusväri joka prismasta löytyi ja hitto kaipaan sitä tukkaa...
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.06.2009 16:39
Minäkin käytin joskus pari vuotta sitten Schwarzkopf LIVE:n kirkkaanpunaista väriä. Pari ekaa viikkoa väri pysyi hyvänä, mutta sitten haalistui sellaiseksi äklön oranssiksi.

Lainaus: SirMarylee

hitto kaipaan sitä tukkaa...

Sama täällä. Nyt minulla on tummanpunainen tukka, jossa tummanviolettia vivahdetta. Ihana tämäkin, mutta kirkkaanpunaisessa oli se jokin.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 20:30
tulipahan blondattua juurikasvu hieman jämäkämmällä aineella... että poltteli, mutta eipähän ole keltainen juurikasvu värjäyksen jälkeen!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.06.2009 20:40

Lainaus: Ultimecia

Nyt minulla on tummanpunainen tukka

Minulla taas ihan perus sini/musta, koska sen kanssa vaan sopivat kaikki rastat ja olen todennut, että musta tukka sopii miulle ehkä parhaiten lopulta, ainakin kun on vielä lyhyet hiukset, sitten kun nämä on kasvanut pitkäksi niin tulee vihreän vuoro...
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2009 22:07
Itse värjään Swartzkophin Livellä tai jollain halpavärillä silloin kun jaksan (eli saan jonkun muun värjäämään). Mielestäni se kestää hyvin päässä, eikä haalistu.
Nyt kuitenkin tapojeni vastaisesti repäisin ja kävin laittamassa koko pään ulkoisesti kuntoon kampaajalla. Värjättiin haalistunut ruskea taas mustaksi, leikattiin otsatukka ja laitettiin punaista kuitua sekaan. Tulos on mielestäni aivan ihana.
Voipi olla että vaihdan nyt kokonaan kampaajavärjäykseen, oli niin paljon helpompaa ja mukavampaa, sekä pitäähän sitä suomalaisia yrittäjiä tukea nyt kun lama on.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.06.2009 13:43
Olen miettinyt niin paljon Lumouskuteita etten ole ajatellut hiuksiani yhtään. No, jos nyt ainakin värjäisi ja leikkaisi otsiksen ensi viikolla niin siihenkin jo menee muutama tunti...
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2009 22:23

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Olen miettinyt niin paljon Lumouskuteita etten ole ajatellut hiuksiani yhtään

Itselle tulee petrooli/turkoosi lumoustucca.. rastat tietty
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.06.2009 10:46

Lainaus: Layil

rastat tietty

Tottahan toki! Ainakin luulis mun tunnistavan sut...Sanon luulis, koska olotilasta ei koskaan voi tietää
Mä yritän saada jonkinlaista vampyyri-lookia aikaiseksi tänäkin vuonna, tosin saattaa käydä nyt niin että pitää panostaa noihin hiuksiin vähän enemmän kun vaatetukseen kun on luvattu niin pirun kuumaa säätä...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 26.06.2009 21:06
Just noin puol tuntia sitten värjäsin vaalean juurikasvun taas mustaksi Garnierin 100% colour-värillä, kun ei löytynyt Stokkalta Scwartzkopfin Live-väriä. Tuli kyllä todellla hyvä tulos, ovat ihanat. Pitäisi taas lähi aiokoina latvoja tasottaa.

Edit: Kirjoitusvirhe, vahingossa
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.06.2009 22:34

Lainaus: Gothica

Swatzkopfin

Murr, se on Schwarzkopf! Aika hassua miten yhden merkin nimi voidaan kirjoittaa niin monella tavalla väärin. : D

Ja jottei täysin ohviksi menisi, kysynpä vain, millä kaikilla väreillä olette hiuksianne elämänne aikana värjänneet?

Minä värjäsin hiukseni ensimmäisen kerran 13-vuotiaana, ja värinä oli Schwarzkopf LIVE:n Hypnotic Red. Oli kyllä aikamoinen muutos maantienharmaasta tukasta kirkkaanpunaiseen. Kuten aiemmin kirjoitin, se väri pysyi vain parisen viikkoa kauniina ja sitten haalistui oranssihtavaksi. 14-15-vuotiaana värjäsin ensimmäisen kerran tällä värillä, jonka väriset minulla nykyäänkin on. Värinä L'Oreal Férian sävy 3.66, ja tuloksena kauniin tummanpunainen, tosin jonkin verran lilaan taittuva kuontalo. 16-vuotiaana halusin taas vähän kirkkampaa punaista, tosin en palannut Schwarzkopfin väriin. Kokeilin 16-vuotiaana vaihteeksi L'Oreal Excellencen(muistaakseni) sävyä 6.66, joka oli kovin...rusehtava. Palasin suosiolla Fériaan, ja edelleenkin luotan kyseiseen väriin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit