Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hiukset 2

Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.07.2009 20:35
Nyt on omaa väriä lähellä olevaa keskiruskeaa päässä.
Ja niin himottas ne violetit hiukset, mitkä oli viimevuonna mutta en viitsi nyt värjätä kun vasta syksyllä koska aurinko teki violeteista viimeksi aikas....ällön näköiset ja en jaksa hiuksia koko ajan suojata.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.07.2009 10:32
Menee hermot tämän tukan kanssa, kun se ei sitten millään haluaisi vaalentua että saisi uutta väriä päähän. Kaksi vaalennusta takana, juurelta lähentelee valkeaa, vaikka olen sävyttänyt sitä, mutta latvoista edelleen pikimusta, ja siitä väliltä sitten se kaunis oranssinruskea. Voi apua. No, onneksi sävyvärit on keksitty, niin saa tämän jokseenkin säälliseen kuosiin vaalennusten välissä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2009 10:36
Tästä päästä löytyy tällä hetkellä punaiset etuhiukset (jotka kylläkin alkaa taas muistuttaa kovasti pinkkiä) ja muuten hiukset ovat mustat. Olen joka värin jo käynyt läpi paitsi ihan kirkkaan keltaisen ja valkoisen. Kaikki muut on joskus löytynyt tästä päästä :P Pitäis taas värjätä punaisella -.- Ainakin ennen hautajaisia.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.07.2009 15:52
Päätin Lumouksen kunniaksi palata parin kuukauden punastelun jälkeen takaisin pinkkiin punainen oli ihan hauska, mutta suurimmaksi ongelmaksi koitui vaatekaappi, josta löytyy mustan lisäksi lähinnä pinkkiä ja violettia, ja olen niin värinatsi että punainen yhdessä pinkin kanssa on vähän No-No... olo on muutenkin kodikkaampi ja itsevarmempi pinkissä.

No jos totta puhutaan niin ei tämä ole kokonaan pinkki, takaraivo on yhä ällö ruskeanpunertava mustan kestovärin jäljiltä, eikä näytä ihan helposti hyväksyvän värimuutosta.. :/ nyt pitäisi vain odotella ja kasvatella tuota punaista pois... asd.

Onneksi voi aina lohduttautua sillä, ettei kovin monella ole samanlaista tukkaa (jännä juttu)
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • • Muokkasi: cyberhz
  • Lähetetty: 08.07.2009 16:28
Keksikääs, mimmoinen tyyli tuolle pehkolle sopisi:

URL

URL

Ja en ole mikään mestari tuossa linkittämisessä...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.07.2009 16:36

Lainaus: cyberhz

Keksikääs, mimmoinen hiustyyli tälle pehkolle sopisi?

Ekana tuli mieleen, miten jo pelkästään joku kiva panta tuo uutta ilmettä pystyyn tupeeratulle tukalle. Jos tyylisi muuten on tyttömäinen ja söpö, saparoita kannattaa kokeilla ja sitoa vaikka asuun sopivaa silkkinauhaa koristeeksi :3 Jos oikein ymmärsin niin et ole mitään radikaalia muutosta etsimässä, mutta jos vaihtelua kaipaat niin pari väriraitaa tai otsiksen sävyttäminen tekee ihmeitä ^_^
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2009 01:11
Huaah! Tulen hulluksi kun hiukseni muistuttavat tällä hetkellä lähinnä herkkutattia!! Sen siitä saa kun pitää kuituja eikä hiuksissa siksi ole enään mitään mallia.. Hyvä että kehtaan kauppaan mennä näinä muutamana päivänä mitä olen taas ilman kuituja.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2009 11:32

Lainaus: Mortti

Jos tyylisi muuten on tyttömäinen ja söpö, saparoita kannattaa kokeilla ja sitoa vaikka asuun sopivaa silkkinauhaa koristeeksi :3

Kiitos
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 09.07.2009 12:35
En tiiä mitä nyt tekisin, vaihtaakko väriä vai ei!!?? Tää on jo törkeetä toistoa, mut kun ne MUN VÄRIT ovat pinkki, lila ja punainen (oon sanonu about 1000 kertaa). Ja ongelma on se, että päätin pistää kesäväriks tän vihreen. Siinä tuli se riesa mukana et piti sit ostella vihreitä asusteita kun en omistanut vihreitä vaatteita ja muutenkin alkaa tympiä tää viherrys. Ihan Lumousta varten ostin lisää erin vihreitä kuiturastoja ja nyt pohdin että joko tämä letti "olis nähty" jo tarpeeks kun ne festaritkin oli ja meni... Eka ajattelin sinisiä hiuksia mut sama homma sit vaatteiden kaa kun en omista ku pari sinistä vaatekappaletta (paino sanalla kappale). Keltaista en laita ikinä, se varmaan on kaikille tullut jo selväksi, tää vihreekin oli melkonen tempaus multa, eli miten olis valkoinen? Turkoosi? ääh, ei onnistu. Pakko valita joku niistä epäpyhästä kolminaisuudestani; punainen, lila tai pinkki. Punainen mulla oli joulun aikaan eikä innosta muutenkaan. Lila mulla oli ennen joulua ja joulun jälkeen ja ihan äskettäin... Toisaalta pinkki mulla oli just ennen tätä vihreetä, ja sen puoleen nyt taas kerran kallistun. Oikeestaan mulla oli pinkin, purppuran ja lilan sekoitus viimeks. Jos nyt vetäis ihan shokki-pinkin...? (sehän se oli viime kesänkin väri mulla, tosin siinä oli baby-pinkkiä, haaleeta purppuraa ym sekoa) Ja muutenkin haluisin eri tyyliä kuin nyt, eli mullahan on mustat puolipitkät hiukset, undercutit, otsatukka ja pulisongit jotka oon vaalentanu sitä varten et ne voi helposti värjätä eri shokkivärillä (nyt siis vihreet) ja sit aina letitän siihen mustaan osaan sen sävyisiä kuiturastoja kuin mitä väriä etuhiuksissa on (nyt siis vihreitä kuituja) Mutta mitenkäs sitä muuttais koko roskan..? Jos vaalentais mustankin osan ja vetäis koko pään pinkiks ja leikkais vaikkapa jonkin mallin pitkästä aikaa!!! (itse siis saksin etuhiukseni, pulisongit, latvat ja tietty undercutit nykyään) Eli olis vaikka shokkipinkki polkkamallinen tukka ilman mitään kuiturastoja ja vois joko leikata jonku rikotun otsiksen tai kasvattaa koko otsiksen pois ja laittaa sinne tänne vaik mustia raitoja! Niimpä taidankin tehdä. Miten osaan olla ilman näitä kuiturastoja!!!!???
No, tää nyt meni älyttömäks jaaritteluks (pelkkää ajatusvirtaa)
Mut jos joku tän jaarittelun jaksoi lukea niin kertokaa kuka kannattaa tota malliin leikattua pinkkiä tukkaa vai vedänkö taas eri väriseks vaan otsiksen ja letitän sen värisiä kuiturastoja (kuten yleensä) vai annanko olla vihreen???
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.07.2009 17:04
Kysymys: Tilasin justiinsa Stargazerin African green-värin ja nyt meinasin semmosta et jos ensin vaalennan (oma tukka on musta) niin voiko tuon vihreän värin laittaa heti siihen perään vai onko kovinkin tyjyä? En värjää koko tukkaa, vain osan tuosta edestä. Pakko saada jotain piristettä tähän iänikuseen mustaan. Tattista vaan jos joku noteeraa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit